Skip to content

הורוסקופ נובמבר: כאוס בכוכבים

המצב הביטחוני והכלכלי ידרדרו עוד יותר. המאבקים האידיאולוגיים בממשלה יתגברו. הבידוד של ישראל יתחזק, והעולם ילחץ להגיע לפתרונות עם הפלסטינים. ימים קשים לפנינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גם אם טרם החליטו האם לכנות את המלחמה בירושלים בשם אינתיפאדה שקטה, או שלא,  כוכב מאדים, המאיים במזל גדי, מבטיח בעזרת מרובע קרדינלי מסוכן (אובדן חיי אדם רבים וסכנות מגוונות) שיכול להיות גם גרוע יותר.

מאדים בגדי מתקרב לפלוטו עד ה-14.11 וייצור מצבי מלחמה וגם אפשרות לאירועי טבע קשים. מאדים לא ממתין לבחירת שם להסלמה, או לאישורה של ממשלת ישראל איך לכנות את המצב בבירת ישראל. שיאה של האלימות מתבטא בין ה-14.11-7.11, כשאירועים יוצאי דופן באלימותם, היבטי פיגועים וסכנת פגיעה באישים נוספים תאפיין ימים אלה. גם לא מן הנמנע שחזית נוספת תתפתח והאווירה הקשה רק תסלים. ההיבט המרובע בין יופיטר ושבתאי, שיימשך עד דצמבר, ימשיך עד אז להקשות ולהעיב על חיינו.

מהומות ומתיחות משני צידי הקו הירוק. וזה יחמיר (צילום: מען)


פלנטות בלתי ידידותיות משפיעות עלינו

יופיטר ושבתאי הן שתי פלנטות בלתי ידידותיות אחת כלפי השנייה. הן ממוקמות במזלות קבועים (אריה ועקרב- פיקס), יוצרות סתירה וקונפליקט באנרגיות שלהן ומעצימות את תחושת הדרמה והכובד בחיים. בדרך כלל היבט שגורם לתחושה של חיים קשים, פיכחון מדכא מבחינה כלכלית וחששות הולכים וגדלים ממחסור.

שבתאי ממוקם במעלה ה-23 בעקרב ניצב באופן מדויק מול השמש במפת המדינה (השמש במעלה ה-23 במזל שור) עד אמצע נובמבר 2014. מיקומו במפת המדינה מדגיש את תחושת הדכדוך וההידרדרות, כלכלית וביטחונית של האזרח הישראלי תהיה עלייה בפיטורי עובדים ומקומות עבודה ייסגרו. גם המסחר יצנח עמוק בגלל המציאות הביטחונית ומצב הרוח הלאומי. מדינת ישראל תגיע לשיאים בתחושת הבידוד שלה בעולם. יחסי שבתאי יופיטר גורמים לאדם להיאנח ולשאול עד מתי יימשך מצב זה?

הצטרפותה של השמש וונוס לצמידות עם שבתאי מכריזה על הצטמצמות  והתכנסות בפרט והורדת ציפיות. יופיטר באריה בבית השליט במפת מדינת ישראל מלא בהבטחות ובפיזור של ביטחון עצמי ושבתאי באופק של מפת המדינה מצביע על מציאות שונה והפוכה. יופיטר מטבעו נוטה להבטיח ושבתאי מטבעו נוטה לדחות או כפי שנאמר: Everything what Jupiter promises Saturn denies it


השפעת ליקוי החמה על ההסלמה במצב הביטחוני בירושלים ובשטחים

ב-26.10 הגיע מרס לביקור במזל גדי. מרס היא פלנטה המשפיעה על האנרגיות האנושיות שלנו ושל העולם כולו. ההיבטים  של מרס עד ה-14.11 ביחד עם פלוטו ואורנוס – ולאחר מכן במהלך דצמבר עם שבתאי, מבטיחים אווירה המחדדת את האלימות, פיצוצים  וסכנת אסקלציה ביטחונית ומלחמה.
מרס בגדי – בפעם האחרונה כשהוא נפגש עם פלוטו ב-27.12.2008 התחיל מבצע עופרת יצוקה וישראל תקפה ספינה אירנית שנשאה נשק לעזה, חיסלה מנהיג חמאס במחנה ג'באליה ובתחילת ינואר התחילה הפלישה הקרקעית של ישראל בעופרת יצוקה.

השפעת ליקוי החמה שהיה ב-24.10 נמשכת כתשעה חודשים. עצמת הליקוי, בגלל ריכוז הכוכבים בעקרב, התבטאה באלימות, שהתגברה מירושלים. ליקוי זה מזכיר באופיו הקיצוני את ליקוי החמה שהיה ב-24.10.1995, כשעשרה ימים אחריו אירע רצח רבין.

הקונפליקטים וההיבטים הקיצוניים במרובע הקבוע שנוצרו על מפת מדינת ישראל (ונוס-שמש-שבתאי-מרקורי במזל עקרב ב-90 מעלות ליופיטר הממוקם בבית השלטון) מבשרים על קונפליקט עז וניסיונות לערער את יציבות הממשלה בנושא דתי-לאומי-אידיאולוגי. במהלך השפעת הליקוי תהיה פרישה של מפלגה מהקואליציה ויש איום ברור של הקדמת הבחירות.

הימים בין ה-14-9.11 מסמלים חזרה של מרקורי למעלת האפס בעקרב (שם התחיל הליקוי). אירועים שיתרחשו סביב תאריכים אלה ישפיעו בהמשך, לפחות עד ספטמבר 2015, על ממשלת ישראל ועל גורלה של המדינה. הקדמת הבחירות בלתי נמנעת וגורלן של המפלגות לעבור שינויים פנימיים – עזיבות או חיבורים של חלקי מפלגות לאחרות.


מאבקים אידיאולוגיים ללא יכולת להגיע להסכמה

מאדים של מפת מדינת ישראל ממוקם במעלה ה-28 של מזל אריה ושבתאי במזל עקרב. מאמצע נובמבר ועד ספטמבר 2015 יהיה מאדים בהיבט מרובע ארוך וממושך כדי להעצים את תחושת המצור והמצב הביטחוני בישראל. יחסי הכוכבים מסמלים מאבק בשלטון על נושאים אידיאולוגיים, ללא יכולת להגיע להסכמה, כמו גם החמרת היחסים בנינו לבין הפלסטינים בפרט ושכנינו בכלל. גם אם לא יקראו לכך מלחמה זו אווירת מלחמה. הסכנות גוברות, כמו למשל הצטרפות ערביי ישראל למאבק והסלמה גוברת בשטחים.

מה קרה כששבתאי היה במעלה ה-28 במזל עקרב בפעם האחרונה?
בשנת 1985 כששבתאי ביקר במזל עקרב והגיע למעלה ה-28 (ובילה סביב המעלה הזאת שנה שלמה) קרו דברים גורליים מאוד בנושא ביטחון מדינת ישראל. כי למעשה ארגון חיזבאללה הוקם.
1985 נושאת בחובה רשימת פיגועים עצומה שאפיינה שנה זו לכל אלה ששכחו כמו:
*מכונית תופת במטולה בחודש מרץ, שחיסלה 12 חיילים.
פשיטת שייטת 13 באלג'יריה במחנה אש"ף.*
*חוליית מחבלים השתלטה על יאכטה בקפריסין והרגה את נוסעיה.
*חיל האוויר הפציץ בטוניס את מפקדות אש"ף.
*הספינה אקילה לאורו נחטפה על ידי המחבלים כדי לשחרר פלסטינים מהכלא הישראלי.
*18 הרוגים ו-40 פצועים ישראלים בפיגוע של מחבלים מארגונו של  אבו נידל בדלפקי אל על בשדות התעופה של רומא ווינה.
האווירה הייתה מלחמה נגד אש"ף וזרועותיו, באוויר, בים וביבשה, כשרוב המפגעים חיו בטוניס, אלג'יריה לבנון ולא בסביבה הקרובה כפי שהיום.


בעיות לא פתורות גוררות אותנו למצבים מסוכנים

היבטים אסטרולוגיים  שחוזרים במהלך שנה שלמה נוטים להדגיש שיהיה  טיפול בבעיה שלא נפתרה ואי אפשר יהיה לחמוק ממנה עד "צאת עשן לבן".

כל החזיתות שנשארו ללא פתרון הן חזיתות שמזמינות אירועים בעייתיים תחת היבטים אלימים אלה. דברים שנשארו תלויים, ללא הסכמים ופתרונות אמיתיים, יגררו אותנו מחודש נובמבר לדצמבר ולתוך שנת 2015 עם מצבים מסוכנים מאוד ועם אווירה של אלימות וסכנות לאזרחים. גם אם לא מדובר במלחמה אחת ממושכת הרי שהאווירה היא של מלחמה ופגיעה בביטחון האזרחים. על הנושאים הכלכליים כמעט ואין מה להכביר תחושה של פחות כסף עסקים קטנים ובינוניים יסבלו במיוחד.

לא באזור הנוחות שלו. נתניהו (צילום ארכיון: נירה ידין)


נתניהו מרגיש מאוים

ההיבטים החודש מעמידים את המפה של נתניהו בלחץ גדול במיוחד. הוא מרגיש מאוים במפלגתו, חסר ביטחון, ולא יכול לבטוח באף אחד מסביבו. אוראנוס במזל טלה יחד עם פלוטו בגדי – יוצרים במפה של נתניהו מרובע מול נפטון והירח של נתניהו בבית הקריירה שלו, מה שמעיד על אווירת בלבול, חוסר יציבות, שינויים תכופים סביבו, ובסופו של דבר הקדמת הבחירות שלא נראית מרצונו האמיתי וגם לא לטובתו. הקריירה של נתניהו בסופו של דבר תסתיים באופן מפתיע ובלתי צפוי כמו שהסתיימה הקריירה של אריק שרון ורבין.

ואולי ברור יותר מפעם, לאור מפת מדינת ישראל בשלהי 2014, כי העימותים בשלטון והאווירה הקיצונית במדינה, הבאים לידי ביטוי בהקצנת העמדות, יגרמו ללחץ גדול במיוחד על ממשלת ישראל להגיע לפתרונות. יש פה אמירה אם דרך אירועי מלחמה,  טרור, או בידוד בינלאומי, שלא יאפשרו לישראל להתחמק מהצורך להגיע לפתרונות מול הפלסטינים.

האתר של פנינה כץ: www.pninastro.com 

 

3 Comments

  1. גידעון
    19 בנובמבר 2014 @ 20:56

    פנינה שלום,
    בתחזיות שלפני הבחירות גם אז צפית את סיום תפקידו של נתניהו , מתי שהוא במהלך השנה הראשונה לבחירות.
    מצבו אמנם בכי רע אבל הוא שורד וחוששני שילווה אותנו עוד הרבה זמן, לפי הסקרים לפחות.
    ולגבי המצב הביטחוני האם בסופו של דבר יביא את הממשלה לשולחן המו"מ הפעם שיוביל להסדר?
    בקיצור האם יש אור בקצה המנהרה ובאיזה שנה ?

    אודה להתייחסותך,

  2. ר.א.נ
    11 בנובמבר 2014 @ 16:47

    בעצם לפי מה שכתבת צפוי נתניהו לאבד את היכולת להמשיך בתפקידו, ולא מן ההכרח בגלל פוליטיקה. זו אמירה קשה מאוד שצופנת איום על חייו בצורה זו או אחרת. לא שחלילה מצדך, אלא לפי מה שנגלה מהמפה האסטרולוגית שלו. מה עוד צפוי לנו?

    • פנינה כץ
      13 בנובמבר 2014 @ 5:35

      ר.א.נ שלום
      אינני יודעת איך זה יקרה.
      יש במפה של נתניהו היבט המרמז על סיום בלתי צפוי או מפתיע.
      המפות של שרון ורבין הושפעו מהיבט זה וגורלם היה שונה לחלוטין.
      גם אסטרולוג אינו יכול לפרש את מהות ההפתעה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן