Skip to content

הפרות סדר בירושלים בעקבות מותו של נהג אגד פלסטיני

גל שמועות בדבר הירצחו של נהג אגד שנמצא תלוי בתוך אוטובוס, הוציא לרחובות צעירים פלסטינים שמתעמתים עם המשטרה. המשטרה טוענת כי הנהג נצא תלוי ללא סימני אלימות - המשפחה טוענת שהיו סימני אלימות על הגופה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארגונים פלסטינים קוראים היום (שני) לשביתה כללית של מסחר ונהגי תחבורה ציבורית בירושלים, בעקבות מותו של יוסוף חסן אל-רמני (30), תושב שכונת א-טור שבמזרח ירושלים, נהג אוטובוס בחברת אגד, אשר נמצא אמש כשהוא תלוי ללא רוח חיים במסוף אגד בהר חוצבים. למרות הודעת המשטרה כי אל-רמוני נמצא כשהוא תלוי וללא סימני מאבק או אלימות על גופו. בני המשפחה טוענים כי הוא נרצח.

בכלי התקשורת, יומון אל-קודס בפלסטיני ובסוכנות הידיעות הפלסטינית מען, נטען כי בני משפחת ההרוג טוענים כי הוא נרצח בידי מספר מתנחלים. מהמשטרה נמסר בתגובה כי "בשלב זה אין חשד לפלילים. בניגוד לפרסומים השונים בתקשורת הזרה, לא נמצאו על הגופה סימני אלימות. יחד עם זאת, ובתיאום ושיתוף המשפחה, הגופה תיבדק במכון לרפואה משפטית. המשטרה קוראת לגלות מנהיגות ואחריות ולעקבוב אחר העדכונים הרשמיים". בניגוד להודעת המשטרה, לטענת המשפחה צולמה גופתו קרוביו כשעליה סימני אלימות. עמיתיו הנהגים של רמני טוענים כי מזה תקופה ארוכה הם נתונים לגלי אלימות שמגיעה מצד צעירים יהודים.

נרצח או התאבד? יוסוף חסן אל-רמני (תמונה מתוך דף הפייסבוק שלו)
נרצח או התאבד? יוסוף חסן אל-רמני (תמונה מתוך דף הפייסבוק שלו)

אמש, עם היוודע דבר מציאת גופתו החל להתעצם גל שמועות ברשתות החברתיות הפלסטיניות וברחוב. לפנות בוקר (שני), אירעו מספר התנגשויות אלימות בין צעירים למשטרה בשכונות א-טור, ראס אל-עמוד ואבו דיס שבמזרח ירושלים. העימותים נמשכו גם הבוקר. משטרת הבירה עצרה שלשה ילדים בני 10 ו-12 בחשד לידויי אבנים ליד העיר העתיקה. בשיח' ג'ראח נפצע נהג רכב קלות כתוצאה מידויי אבנים ברכבו. רמני נשוי ואב לשניים, היא אמור לצאת לנסיעה בקו 57 בשעה 21:20. הוא לא יצא לדרכו ובקרוב לשעה 22:00 נמצאה גופתו על ידי נהג אחר שעלה לאוטובוס. הוא נצא תלוי בתוך האוטובוס על חבל ניילון דק המשמש לקשירת חבילות.

במשפחת רמני טענו הבוקר כי הנהג לא היה במשבר וכי לא הייתה לו כל סיבה להתאבד.

אתמול נדקר באמצעות מברג בגבו חסיד מחסידות ברסלב בן 32 כשהוא צעד בצומת הרחובות הנביאים חיל ההנדסה בירושלים. החשוד בדקירה נראה נמלט לכיוון שער שכם. החסיד שלף את המברג וצעד לעבר שוטרי מג"ב בשער שכם. אלו העבירו אותו לטיפול רפואי ראשוני בכותל המערבי וצוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו במצב בינוני לבית החולים שערי צדק. מבית החולים נמסר כי הפצוע הגיע אליהם עם דקירה בחלקו העליון של גבו ואין סכנה לחייו. משטרת הבירה עדיין סורקת אחרי הדוקר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן