Skip to content

דפנה רכטר פותחת את הכול

השחקנית והזמרת דפנה רכטר עומדת על הבמה, הפעם בתפקיד עצמה, ולוקחת את הקהל למסע מרגש וחף מכל מסיכה. ויש גם שיר על היחסים הטעונים עם אמה, השחקנית חנה מרון מאת רילי ווילו לפני שלוש שנים עזבה דפנה רכטר את בימת התיאטרון כדי להתרכז באהבה האמיתית שלה, המוזיקה. עכשיו היא יוצאת איתה לדרך חדשה ומעלה את המופע "air balloon". […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השחקנית והזמרת דפנה רכטר עומדת על הבמה, הפעם בתפקיד עצמה, ולוקחת את הקהל למסע מרגש וחף מכל מסיכה. ויש גם שיר על היחסים הטעונים עם אמה, השחקנית חנה מרון

מאת רילי ווילו

טוטאלית. רכטר. צילום סטן מארק

לפני שלוש שנים עזבה דפנה רכטר את בימת התיאטרון כדי להתרכז באהבה האמיתית שלה, המוזיקה. עכשיו היא יוצאת איתה לדרך חדשה ומעלה את המופע "air balloon".

"לא עזבתי את התיאטרון בשביל המוזיקה", אומרת רכטר. "עזבתי בהתחלה בשביל עצמי ואז מצאתי שהתשוקה האמיתית שלי היא מוזיקה. זה פינה לי מקום כדי ליצור. אם היה לי את הבאלאנס של המוזיקה עוד לפני כן, יתכן שמעולם לא הייתי עוזבת".

בהופעת הבכורה השבוע ב"אוזן בר" בתל אביב השמיעה רכטר את שירי הפרויקט " air balloon"  אותו יצרה  עם הכותב והמפיק המוזיקלי נעמן טל. "נעמן הוא האדם הראשון שכתב אותי כמו שאיש לא כתב", מספרת רכטר בהתלהבות. "הוא אחד המוזיקאים הכי גדולים שיש, והכבוד שנפל בחלקי לשיר את השירים שלו הוא עצום. בעיני הוא אדם שאלוהים נגע בו".

 מלווה בנעמן ובנגנים נוספים (גילי לייבוביץ בתופים, אלעד סיקל בבס, שלומי מאיה בפסנתר ורכטר עצמה בסקסופון) עמדה רכטר על הבמה, הפעם בתפקיד עצמה, ולקחה את הקהל למסע מרגש וחף מכל מסיכה. טוטאלית, כריזמטית וחזקה, שרה רכטר את חייה מבלי להחסיר אף פרט.

השיר "rainbow" נכתב על אביה המנוח, האדריכל יעקב רכטר; "thank you" נכתב על היחסים הטעונים עם אמה, השחקנית חנה מרון; "air balloon"  מוקדש לבתה, והשיר "third winter" הוא מעין מכתב אהבה לבן זוגה. דוגמאות לחיים פרושים על דף ומנוגנים היטב.

"מאוד קשה להתפרנס בארץ ממוזיקה, חשוב לי להגיד לקהל שאני עושה הכול לבד, ללא מפיקים ויחצנים למיניהם", מספרת רכטר. "עכשיו אחזור קצת לשחק כדי להמשיך ולממן את המוזיקה שלי. הפעם אני חוזרת ממקום אחר לגמרי, ואני מאושרת על כך".

ההופעה הבאה של רכטר תתקיים ב-6 במארס ב"קפה ביאליק" בתל אביב.

עוד בתרבות: אלוהים נמצא בפאזלים של חיינו. תערוכה חדשה

וגם: כשהתקווה פוגשת את וודסטוק

מירי מסיקה לא ממריאה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן