Skip to content

הורוסקופ דצמבר – הכוכבים מבטיחים טלטלות ותהפוכות

עוד חודש לא קל בפתח, כי שמאדים מבקר במזל דלי בדרך כלל צפויות צרות. אז הנה הוא מגיע ואיתו גם מגיעים עוד מתחים, אלימות וסכנות. ובלי קשר, האפיפיור, איש מואר ומלא חמלה, חוגג החודש יומולדת 78
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זה יהיה חודש של טלטלות עם מפנים בלתי צפויים.

שלושה נושאים חדשים-ישנים צצים בחודש זה. הראשון שבהם, שובו של מאדים (מרס) למזל דלי ב-5.12.14, שם ישהה עד ל-12.1.15. זהו מיקום אלים, מטלטל, מפתיע ובלתי צפוי. מאדים, שהיה הקטליזטור למהפך בבחירות האחרונות, חוזר אחת לשנתיים (בממוצע) למזל דלי. הבחירות, שהיו אז תחת השפעתו, הוכיחו בשנתיים האחרונות שהאדמה כל הזמן רועדת מתחת לרגלי הקואליציה. לכן עד שלא יחול שינוי במרקם הפוליטי לא יהיה שקט. ההחלטה ללכת עכשיו שוב לבחירות, תחת היבטי מאדים בדלי, מבטיחה טלטלות, הפתעות, תוצאות בלתי צפויות ומאבק המסיר כפפות, עד הסוף.

שוב הולך לבחירות. נתניהו (צילום ארכיון: נירה ידין)

מאדים בדלי מבטיח חוסר יציבות והפתעות

מאדים בדלי, בטיבו הוא מחאתי-עממי. בסקירה קלה לאחור, למאי 2007, כשמאדים היה במזל דלי, מאה אלף מפגינים הגיעו לכיכר רבין לדרוש את פיטוריו של אהוד אולמרט, בגלל התנהלותו במלחמת לבנון השנייה.

בפברואר 2009, כשמאדים שוב שהה במזל דלי, היו בחירות. וכמו שמאדים בדלי יודע לחולל היו גם תהפוכות. קדימה זכתה במירב הקולות, אך באופן מפתיע פרס נאלץ להעביר את הרכבת הממשלה לנתניהו. בחירות המתחוללות כשמאדים בדלי צפויות לכך שבהמשך תהיינה תהפוכות והקדנציה תתקצר.

בינואר 2012, כשמאדים שב למזל דלי, אהוד ברק (בן מזל דלי) עזב עם מספר חברים את מפלגת העבודה והקים את מפלגת העצמאות, שכזכור לא שרדה. באותה שנה, בפברואר 2012 (עדיין מאדים במזל דלי) בוטל המינוי לרמטכ"ל של יואב גלנט ובמקומו נבחר בני גנץ – עוד אירוע מפתיע וחסר תקדים בתולדות צה"ל.

הקואליציה רועדת

בבחירות האחרונות, 22.1.2013, שוב מאדים בדלי, מה שהבטיח בחירות מטלטלות, כשהחרדים וש"ס הוצאו מהמשוואה הקואליציונית, ומפלגת יש עתיד, החדשה לחלוטין, נכנסה ככוח השני בהשפעתו בקואליציה.

הבחירות בינואר 2013 הוכיחו את חוסר יציבותם, והאדמה רעדה שנתיים מתחת לרגלי הקואליציה – ועדיין רועדת. כאמור, בחירות כשמאדים בדלי מבטיחות זעזועים וטלטלות, וקיבלנו אותם מלוא החופן. כבר אחרי שנה נשמעו הקולות הראשונים שאי אפשר יהיה למשוך את הקדנציה, בין אם בגלל מערכות יחסים עכורות, או כי נתניהו התחרט על הוצאת החרדים מהקואליציה. בינתיים, אם נתייחס לתחושה הזמנית שמאדים בדלי מעניק, הרי שבמהלך השנתיים האחרונות שום תכנית משמעותית לא אושרה, או לא קודמה. כבר לפני כחצי שנה התחילו הקולות לבחירות חדשות להישמע בקול רם, כשלכולם ברור ששום דבר לא יזוז במשוואה הזאת.

מאדים בדלי יכול להפתיע גם את האסטרולוגים. שינויים תחת היבט זה לא ישרדו

מאדים שמגיע עכשיו שוב למזל דלי, יעסוק בשינויים. אך להזכירכם, מוכרחים לומר שכל השינויים תחת היבט זה שוב לא ישרדו. יש להניח כי קיים רצון לשינוי בכל הקשת הפוליטית, אבל כל ההחלטות שייפלו בנושא במהלך החודש וחצי הקרובים ישתנו שוב במרוצת החודשים הבאים. קרוב לוודאי שנתניהו שואף להחזיר את המצב שהיה לפני הבחירות הנוכחיות, בינואר 2013, וזה אומר להחזיר את החרדים למשוואה הפוליטית. אבל מכיוון שמאדים בדלי נוטה להפתיע, גם את האסטרולוגים, הרי שצפוי מפנה פוליטי מפתיע של פרישה, או הצטרפות של מפלגה אחת לאחרת, העלולים לשנות את המשוואה, רק שהשינויים לא ישרדו לאורך זמן.

מאדים בדלי הוא אלים, תוקפני ואכזרי

מעבר לפוליטיקה, מאדים בדלי הוא באופיו אלים וגם אחראי על רעידות אדמה; יוצר מחאות עממיות, שביתות, מרידות, סכנות של טילים, תאונת מטוסים ופיצוצים. במפת מדינת ישראל – הבית והמולדת של העם היהודי וכל מי שיושב במדינה הזאת (כולל מיעוטים וזרים) – נמצא במזל דלי. כניסתו לדלי של מאדים (מרס) מגבירה את סכנת האלימות העממית, אך גם סכנות אחרות.

למשל, כשמרס היה בדלי בנובמבר 2001 היו שני פיגועי התאבדות בירושלים באוטובוס 823 ובמדרחוב בן יהודה. במאי 2003, שוב  מרס בדלי ושוב התרחשו בירושלים שני פיגועי התאבדות עם 24 הרוגים

מאדים בדלי הוא אלים, תוקפני, מפתיע ואכזרי, ואירועים תחת השפעתו חסרי חמלה בכל מובן.

עלייה במתח ובסכנות

הנושא השני בחודש זה קשור לכניסת השמש למזל גדי מה-22 בדצמבר ויצירת מרובע קרדינלי עם פלוטו ואורנוס (היבט דומה כמו ביולי האחרון), המעצים את הסכנות הביטחוניות. צריך להודות שמפת מדינת ישראל מצביעה החודש על עלייה ברמת הסיכונים. כבר בימים בין ה-10-9 בדצמבר ייתכנו אירועים מפתיעים כמו פיגועים (מצד הקיצונים משני הצדדים), תוך כדי  עלייה במתח ובסכנות בירושלים, בשטחים ובגבולות הארץ. זה היבט קשה במיוחד וייתכן אף  ניסיון חטיפה, או אירוע טראומתי אחר עם סכנת אובדן אנשים, במיוחד בימים בין ה-17 וה-22 בדצמבר. בשבוע האחרון של דצמבר, מה-25 בחודש, כבר מדובר בסכנות ביטחוניות של הסלמה חזיתית, אולי אף פעולה צבאית. עד ה-4 בינואר 2015 קיימת תחושת סכנה ואי יציבות ביטחונית, ובמקביל ייתכנו גם מחאות והקצנה של מיעוטים.

אווירה לוהטת ומלאת יצרים

מאדים בדלי ילהיט החודש את היצרים בין כל הקבוצות הקיצוניות ממילא; בין חילונים לדתיים, בין שמאל לימין, בין ערבים ליהודים ובין השלטון לעם. משהו רע יכול לקרות תחת השפעה זו של אווירה לוהטת וייצרית, שקשה יהיה להרגיע. מאדים בדלי יוצר קיטוב והקצנה, חציית קווים אדומים ואווירה כאוטית.  

הנושא השלישי וכבד משקל שייך לכוכב שבתאי "המורה והמחנך האנושי", אשר מגיע בדצמבר לביקור בן שלוש שנים במזל קשת. בביקוריו במזלות שבתאי מייצר התעוררות והתפכחות מאשליות. הוא מותיר את האנשים בוגרים יותר, אם כי לעיתים כבדים יותר.

בהשפעה מדינית, כששבתאי ביקר במזל קשת בפעם האחרונה (בין השנים 1987-1986), הוא גרם להקמת ממשלת אחדות לאומית בין הליכוד לעבודה,  כשפרס ושמיר התחלפו ביניהם. ב-1987 פרצה האינתיפאדה הראשונה, שהייתה תוצאה של הקצנת הימין והקריאה לטרנספר. עצם העובדה שרעיון לממשלת אחדות לאומית עלה שוב החודש אומר, שלא נלמד דבר על  אי הצלחתה של ממשלה כזאת בשנים ההן. אז, אגב, היא נקראה 'ממשלת שיתוק לאומי', לשוכחים או לאלה שטרם הבינו. לגבי אינתיפאדה,  כנראה שגם לא נלמד דבר מהשנים ההן. בשנים הקרובות ישראל תעבור תהליכי התבגרות נוספים,  מבלי לחסוך בכל הטעויות האפשריות. מעניין שהאופק של בנימין נתניהו הוא 10 מעלות במזל קשת על כוכב השבת אנטארס, עליו ניתן לקרוא כאן: http://www.pninastro.com/653/


יומולדת לאפיפיור

האפיפיור הנוכחי, פרנסיס, דמות יוצאת דופן שטרם נראתה דומה לה במנהיגות העולמית, לפחות מאז נלסון מנדלה, יחגוג ב-17.12 את יום הולדתו ה-78. הוא בן מזל קשת עם אופק סרטן, כשהירח שליט האופק ממוקם במזל דלי – המזל האחראי להיותו אינדיבידואליסט, נון קונפורמיסט (עד כמה שמוזר לייחס תכונה כזאת לראש הכנסייה הקתולית), עממי, צנוע, אמיץ, אנושי ומלא חמלה.

המפה האסטרולוגית של האפיפיור


אורנוס ניצב ברום השמים שלו במזל שור ומבטא שינויים ושבירת פרדיגמות ישנות שהאיש עושה במקום הקריירה שלו, כלומר בוותיקן. שילוב הכוכבים בקשת ובדלי מעניקים לו אומץ ולעיתים גם ביטחון עצמי גבוה להעז באמירותיו. אך האיש חי את המוסר הפנימי שלו הרבה יותר מאשר את המוסר הדתי שלו.

התנהלותו ואמירותיו, כמו למשל בנושא ההומוסקסואליות, משתלחות בעצם בכל הממסדים הדתיים בעולם, ובוודאי מתקדמים יותר. אך גם אמירותיו נגד הקפיטליזם הדורסני, שהביא עוני וחרפה עולמית, לוחצים על יבלות הממסד ועל ראשי המדינות שהוא מרבה לפגוש. הוא מאתגר את כולם ולא נראה שהוא עסוק אפילו לרגע בלמצוא חן בעיני מישהו, או מוטרד מהביקורת עליו. האישיות במפה שלו כל כך חריגה ושוברת דפוסים, שניכר שהוא מעורר חוסר הבנה ופולמוס על אישיותו וכוונותיו גם בסביבתו הקרובה.

בנושא הדתי האפיפיור פרנסיס הוא אדם מאמין, אבל בקודים אינדיבידואליסטים ולא בדרך השגרתית. הדרישה שלו למתינות אצל ראשי הדת העולמית, כולל מקנאי האסלם והיהדות, מתפרשת בעיניהם כקריאת תגר.  אך האמת שפיו וליבו שווים, עובדה שקשה לעיכול כנראה אצל הקיצוניים הדתיים.  המפה שלו כל כך מרשימה ומדאיגה גם יחד, בגלל הסכנות שהוא נוטל באמירותיו החריגות. הן מתורגמות במפה שלו עם חשש כבד שינסו להתנכל לו. בכל מקרה, האיש המואר הזה שהגיח מהאפלה של מנהיגות ומוסר ירודים בעולם, לא בא כדי להתנחל לזמן ארוך. וכל מה שנשאר לאחל לו ולנו ליום הולדתו הוא שיספיק להאיר במקסימום אור ותבונה את החשיכה שמרבית העולם שרוי בה.

www.pninastro.com

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן