Skip to content

נמשכים העיצומים במשרד התיירות

העובדים מוחים על מה שהם מכנים התנהלות חד צדדית של הנהלת המשרד ועל הכוונה להפריט ולהוציא למיקור חוץ חלק משירותי המשרד. יו"ר הוועד: "לא ניתן יד להרחבת תופעת עובדי קבלן גם למשרד התיירות". הנהלת המשרד פועלת לצמצום מצבת העובדים ולייעול אגף האירוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
שר התיירות עוזי לנדאו, ויו"ר ועד העובדים, אורי גליסקו, בפתח הלשכה החסומה בשבוע שעבר. שבוע שני למאבק
שר התיירות עוזי לנדאו, ויו"ר ועד העובדים, אורי גליסקו, בפתח הלשכה החסומה בשבוע שעבר. שבוע שני למאבק

העיצומים במשרד התיירות נמשכים זה השבוע השני. מדובר בחלק משורת צעדים בהם נוקט ועד עובדי המשרד כמחאה על מה שהם מכנים התנהלות חד צדדית של הנהלת המשרד כלפי העובדים.

העובדים אף חסמו בשבוע שעבר את כניסת שר התיירות, עוזי לנדאו והמנכ"ל אמיר הלוי, מלהכנס ללשכותיהם.

שורשי סכסוך העבודה, המגובה על ידי ההסתדרות, נוגע ל-185 עובדים, קשורים לכוונת הנהלת המשרד להפריט את שירותיו ולהוציא למיקור חוץ תכנים מקצועיים שניתנים כיום על ידי עובדי המשרד. מדובר בשינויים ארגוניים אשר צפויים לפגוע בביטחונם התעסוקתי של עובדי המשרד, אך לדבריהם, ההנהלה ממשיכה להתעלם מהתראות ועד העובדים ומסרבת להגיע להבנות במסגרת המו"מ.

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, פועל באחרונה כדי לצמצם את מספר עובדי המשרד ולהתאים אותו להיקף הפעילות בו. כמו כן, פנה הלוי באחרונה למבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, בבקשה שיבדוק את פעילות אגף האירוח במשרד התיירות, שאחראי על תקציב של עשרה מיליון שקל. אגף האירוח אחראי על אירוח אלפי אנשי תקשורת ומעצבי דעת קהל מחו"ל בשנה ולטענת הלוי, האגשף עובד עם אותם ספקים בישראל זה שנים וכל נסיון לשינוי נתקל בהתנגדות של יו"ר הוועד.

לדברי אורי גליקסו, יו"ר ועד עובדי משרד התיירות, עובדי משרד התיירות "נלחמים על הבית – על מקור הפרנסה שלהם. אנו לא נאפשר להחליף עובדים טובים בחדשים ולא ניתן יד להרחבת תופעת עובדי הקבלן גם למשרד התיירות. לא נאפשר תהליכי הפרטה מבלי לנהל מו"מ עם העובדים. אני קורא לשר התיירות להצטרף לשולחן הדיונים ולהביא לפתרון המשבר הנוכחי".

לא מכבר פנה מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, למבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, בבקשה שיבדוק את פעילות אגף האירוח במשרד התיירות, שאחראי על תקציב של עשרה מיליון שקל. אגף האירוח אחראי על אירוח אלפי אנשי תקשורת ומעצבי דעת קהל מחו"ל בשנה ולטענת הלוי, האגף עובד עם אותם ספקים בישראל זה שנים וכל נסיון לשינוי נתקל בהתנגדות של יו"ר הוועד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן