Skip to content

חדש על המדף: חנוכה בפתח וקר שם בחוץ

מגוון חידושי מזון טעימים וחדישים לחנוכה – ממתקים מול מוצרי המתקה, מתנות קטנות מול צעצועים בזיל הזול, הרבה בלי גלוטן, והכי חשוב – כל מה שיחמם לנו את החורף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוקולד עם דברים טובים – בלי גלוטן

חברת "כרמית" מרחיבה את המותג "ממתקי הקסם של לני", ומשיקה סדרת נשנושי שוקולד חדשה "מיקסים": שלושה טעמים מותאמים לילדים, המוצעים בצורת אשכולות פריכים של שוקולד, המכילים מיקס של דברים טובים מצופים בשוקולד, שילדים אוהבים: חטיף שוקולד לבן עם פצפוצי תירס, חטיף שוקולד חלב עם פצפוצי תירס וחתיכות וופל ו-חטיף שוקולד חלב בטעם שוקו בננה עם פצפוצי תירס. סדרת שלושת המוצרים אינה מכילה גלוטן.

מחיר לאריזה בת 60 גרם: 5.90 שקלים, להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

מבחר חטיפי שוקולד ללא גלוטן

Mixim – מבחר חטיפי שוקולד ללא גלוטן

מחפשים איך להתחמם? תה גורמה לחורף

חברת "סרמוני", המובילה בקטגוריית תה הפרימיום בישראל, מציגה לחורף סדרה איכותית של תה ירוק: תה ירוק סנצ'ה, תה ירוק נענע ותה ירוק יסמין. חליטות התה מיוצרות באיכות גבוהה ביותר, מעלים שלמים וחלקים גדולים של הצמח, בדומה לתה בתפזורת, המאפשר להפיק מהן את מלוא הטעמים והאיכויות. סדרת התה הירוק כוללת שלוש תערובות, עשירות בטעם ובבשומת: תה ירוק עם נענע: תערובת של עלי תה ירוק ועלי נענע, בסגנון מרוקני מסורתי; תה ירוק סנצ'ה – תה יפני מסורתי הנפוץ בטקסי התה היפנים; תה יסמין – תערובת של תה ירוק בצורת מחטים (כמו עץ אורן), ופרחי יסמין.

מחיר למארז של 20 שקיקים: 19.90 שקל, להשיג ברשתות עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, קסטל מרקט ועוד.

סרמוני - תה גורמה שיחמם לנו את החורףסרמוני – תה גורמה שיחמם לנו את החורף

ממתקים, סביבונים וצעצועים – והכל בשקל וחצי בלבד

רוצים לשמח את הילדים בדמי חנוכה –  בלי "לקרוע" את הכיס? רשת חנויות הקונספט "משו", עם 17 סניפים בפריסה ארצית, מציעה לחנוכה מגוון ענק של מוצרים בשקל וחצי בלבד: מגוון סביבונים, מוצרי יצירה להכנת חנוכיות וסביבונים, צעצועים, ממתקים ושלל הפתעות – והכל בשקל וחצי בלבד לפריט. סוכריות על מקל, סוכריות גומי, חטיפי שוקולד, פרלינים, עוגות אישיות, וכמובן סביבונים עם סוכריות, סביבוני הולוגרמה, שעוני יד ואינספור משחקים נוספים. סניפי "משו" בארץ: ירושלים, הרצליה, בת ים, חולון, כפר סבא, חדרה, באר שבע, רמלה, עפולה, טבריה, הוד השרון, נתיבות, אילת, אופקים, מודיעין, תל מונד ובית שמש.

מבצע "משו" משהו - אינספור חטיפים ומתנות לחנוכה ב-1.5 שקליםמבצע "משו" משהו – אינספור חטיפים ומתנות לחנוכה ב-1.5 שקלים

לנמנעים מסופגנייה: פסטה טרייה ללא גלוטן

חברת "בר-אל", מהמובילות בישראל בשוק המוצרים ללא גלוטן, מציגה פיתוח חדשני בשוק המוצרים ללא גלוטן – תערובת להכנת פסטה טרייה בהכנה ביתית. בנוסף לעובדה שהמוצר נטול גלוטן, הוא גם ללא תוספת סוכר, ללא שומן טראנס, ללא חומר משמר וללא לקטוז וקזאין. התערובת מספיקה להכנה של 1 ק"ג פסטה מבושלת. אופן ההכנה לא מסובך, כך שניתן להכין עם הילדים ולארגן ביחד פעילות משפחתית מהנה – הוראות ההכנה על גבי האריזה.

מחיר למארז של 500 גרם – 17 שקל, להשיג ברשת שופרסל, עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.

בראל - פסטה טרייה ללא גלוטןבראל – פסטה טרייה ללא גלוטן

מעדני פרי וקונפיטורות משובחות למילוי הסופגנייה

חברת "תומר", המתמחה בשיווק מוצרי מזון, מציעה לקראת חג החנוכה מעדני פרי וקונפיטורות איכותיות וטעימות למילוי הסופגנייה. אלו מעדני פרי איכותיים, במותג סן מורנו, המכילים 100% פרי, ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים וצבעי מאכל. מעדני סן מורנו כוללים מגוון טעמים: מעדן תות שדה, מעדן פטל אדום, מעדן פטל שחור, מעדן אוכמניות כחולות, מעדן דובדבן, מעדן שזיף, מעדן 4 פירות, מעדן משמש ועוד. קונפיטורות 50% פרי, במותג תומר, מכילים 50% פרי וסוכר, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. מוצעים בשלל טעמים: תות שדה, אגסים, מיקס פירות יער, שזיפים, חמוציות, פטל שחור, מנדרינות, תפוזים, משמשים ועוד.

צנצנת מעדני פרי במשקל 340 גרם – 7.90 שקלים, צנצנת קונפיטורה במשקל 284 גרם – 12-14 שקל.

ממלאים את הסופגניה - קוניפטורה ומעדני פרי של מרשלממלאים את הסופגניה – קוניפטורה ומעדני פרי של מרשל

להמתקת התה החורפי? סטיביה אורגנית

חברת תוספי התזונה האמריקאית, NOW, מהמובילות בעולם בשוק תוספי התזונה (המשווקת בלעדית בארץ על ידי חברת "מרשל"), מציגה את "בטר סטיביה" | "Better Stevia" – תמצית של עלי סטיביה מגידול אורגני, המיוצרת בתהליך ייחודי על מנת לשמר את האיכויות הטבעיות של הסטיביה. מיצוי של עלי הסטיביה מתבצע באמצעות תהליך אנזימתי ייחודי המאפשר לקבל ממתיק נקי ללא טעמי לוואי. בנוסף לכך, הממתיק מיוצר מצמח הסטיביה הגדל באופן אורגני, כך שהוא נקי מחומרי הדברה וחומרים כימיים שונים. התמצית מוצעת בטבליות מסיסות ובשקיקים (אבקה) של 1 גרם.

מחיר ל-175 טבליות באריזה או למארז של 100 שקיקי אבקה במשקל 1 גרם: 44 שקל, להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת המובחרים.

הכי מתוק ואורגני שאפשר - סטיביה של חברת Now

הכי מתוק ואורגני שאפשר – סטיביה של חברת Now

חטיף תמרים ואגוזי קשיו – מרכיבים טבעיים בלבד

מותג חטיפי הדגנים Free ממשיך להתרחב ומשיק חטיף חדש: חטיף free תמרים עם קשיו, המגיע במארז של חמישה חטיפים. החטיף עשוי מרכיבים טבעיים בלבד ומכיל 50% תמרים, אינו מכיל תוספות סוכר, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. התמרים עשירים במינרלים חיוניים לגוף כגון אשלגן, מגנזיום וסידן וכן בסיבים תזונתיים. אליהם מתווספים אגוזי הקשיו, המכילים חומצות שומן לא רוויות ועשירים באשלגן ואבץ. חשוב לציין, כל חטיף מכיל 99 קלוריות ליחידה בלבד.

מחיר למארז של 5 חטיפי בר במשקל 25 גרם כל אחד – 18 שקל, להשיג ברשתות השיווק.

חטיף תמרים ואגוזי קשיו של Freeחטיף תמרים ואגוזי קשיו של Free

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן