Skip to content

שביל חדש לאופניים ביער להב

השביל עובר בנופיו המרהיבים של יער להב והוא הראשון מתוך מערכת שבילים של עשרות קילומטרים שקק"ל מתכננת ביער זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
"סינגל יער להב" - שביל ראשון מתוך רשת מתוכננת של עשרות קילומטרים ביער. (צילום: אדי ישראל
"סינגל יער להב" - מסלול מעגלי מאתגר. (צילום: אדי ישראל)

קרן קימת לישראל חונכת בימים אלו את "סינגל יער להב" – שביל אופנים חדש ביער להב שאורכו 13.5 ק"מ. הוא מיועד לרוכבים ברמת רכיבה בינונית ומעלה. בתחילת המסלול, מול החניון של מרכז ג'ו אלון, הוצבו מפה והוראות הבטיחות לרכיבה. מדובר במסלול מעגלי, כך שניתן להתחיל ולסיים באותה נקודה.

בקק"ל אומרים שלרוכבי האופניים שיגיעו לרכוב בשביל החדש, מחכה רכיבה מלהיבה ומאתגרת, השביל עובר בנופיו המרהיבים של יער להב וחולף על פני אתרי נופש, מורשת ותצפיות כמו מוזיאון ג'ו אלון לתרבות הבדואים, תל וחורבת חליף, חורבת אבו-חוף, מגדל תצפית יער של קק"ל ועוד. במקום תצפית נוף ובסתיו אף ניתן ליהנות מפריחת פרחי החלמוניות והסתווניות. לאורך השביל ממוקמים חניוני קק"ל עם שולחנות פיקניק למנוחה ולנופש, לשימוש הרוכבים.

קק"ל הכשירה את השביל בשיתוף עם החברה הממשלתית לתיירות (חמ"ת) – שהיא הזרוע המבצעת של משרד התיירות – והמועצה האזורית בני שמעון. מדובר בשביל ראשון מתוך רשת מתוכננת של עשרות קילומטרים ביער.

השביל נחנך ברכיבה רשמית ביום שישי במעמד מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, מנהל מרחב דרום בקק"ל, עמי אוליאל וראש המועצה האזורית בני שמעון, סיגל מורן. רוכבי אופניים מרחבי הארץ הגיעו להשתתף ברכיבת החניכה החגיגית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן