Skip to content

אל על משדרגת מחלקות עסקים וראשונות במטוסי 777

יהיו בהם מושבי מיטה שטוחים עם תמיכה אגרונומית ומרווח גדול בין המושבים. המהלך צפוי להסתיים בסוף חודש יוני 2015. בנוסף, תשיק החברה במטוסים אלה מחלקת תיירים פלוס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אל על משדרגת את מושבי המיטה במחלקת העסקים ומשדרגת את מושבי המחלקה הראשונה בצי מטוסי 777. המהלך צפוי להסתיים בסוף חודש יוני 2015. בנוסף, לאור ההצלחה במטוסי בואינג 747-400 ובואינג 767-300, תשיק אל על מחלקת תיירים פלוס גם במטוסי בואינג 777.

מושב מחלקה ראשונה במטוס בואינג 777 של אל על שיוחלף במושב שטוח ומשוכלל יותר. צילום: סיון פרג'
מושב מחלקה ראשונה במטוס בואינג 777 של אל על שיוחלף במושב שטוח ומשוכלל יותר. צילום: סיון פרג'

אל על מחדשת את מושבי המחלקה הראשונה בצי 777 ומציעה ללקוחותיה מחלקה אינטימית, יוקרתית ומעוצבת מחדש. בעקבות כך, החל מלו"ז קיץ 2015 ייהנו נוסעי מחלקת העסקים של אל על ממושבי מיטה שטוחים ומשודרגים ב-6 מטוסי 777, הטסים ליעדים ארוכי הטווח כגון: לוס אנג'לס, הונג קונג, וניו יורק, וגם לפריס ולונדון. כך נמסר מהחברה.

הצלחת מחלקת תיירים פלוס

עוד מסרה החברה, כי בעקבות ההצלחה של מחלקת תיירים פלוס בצי מטוסי 747-400 וצי מטוסי 767-300, שתוצאותיה באו לידי ביטוי בהגברה גבוהה של שביעות הרצון והביקושים, הוחלט להרחיב את השירות הזה ולהתקין את המחלקה גם בצי מטוסי 777, ובכך לאפשר את חווית הטיסה המשודרגת לקהלים נוספים של לקוחות.

מכירת תיירים פלוס לניו יורק תחל ב-19 לאפריל 2015 ולכלל יעדי הצי לטיסות החל מ-17.6.15

המהלך הוא המשך של שדרוג הציים, שהחל בצי 747-400 בחודש ביוני 2014, שאותו השלימה אל על. המהלך כלל שדרוג של מושבי מחלקת העסקים למושבי מיטה וזכה לשביעות רצון רבה מהנוסעים.

אל על הנה חברת התעופה היחידה המציעה לנוסעי המחלקה הראשונה, טיסות ישירות ליעדי לוס אנג'לס וניו יורק בצפון אמריקה והונג-קונג במזרח הרחוק.

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "שדרוג מושבי מחלקות היוקרה במטוסים ארוכי הטווח הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על. בהמשך לתנופת ההתחדשות הכוללת הצטיידות ב-8 מטוסי ER 737-900 חדשים, שדרגנו גם מושבי מחלקות העסקים והמחלקה הראשונה במטוסי 747-400 וכעת בצי 777. בנוסף, לאור ההצלחה הגדולה והביקוש למחלקת תיירים פלוס, אנו מציעים את המושבים גם בצי 777. אנו ממשיכים לפעול כל העת לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר ללקוחותינו".

שדרוג מחלקות היוקרה בצי מטוסי  777

פנים המטוס של מחלקות היוקרה בצי 777 עוצב מחדש.

מחלקת העסקים – החברה משדרגת את המושבים למושבי מיטה שטוחים ומציעה מרווח גדול יותר בין המושבים. מחלקת העסקים במטוסים המשודרגים יציעו 35 מושבי מיטה, המופעלים חשמלית ושהם בעלי תמיכה ארגונומית עם מרווח מוגדל בין המושבים של 190.5 ס"מ – 193 ס"מ ורוחב של 50.8 ס"מ.

מחלקה הראשונה –  הנוסעים ייהנו ממחלקה אינטימית יותר ויוקרתית תוך שמירה על פרטיותם.
המחלקה מונה 6 מושבי מיטה שטוחים, במקום 12 מושבים, המופעלים חשמלית ושהם בעלי תמיכה ארגונומית עם מרווח בין המושבים של 2 מטרים ורוחב מושב של 53.3 ס"מ.

במסגרת שיתוף פעולה בין אל על ל-Hollandia, המתמחה בהנדסת שינה, עוצב מזרן ייחודי ומפנק וכרית איכותית לנוחות לקוחות המחלקה הראשונה. המזרן עשוי מחומר מתקדם ומיוחד הנקרא TEMPUR , שנעשה בו שימוש בנאס"א לריפוד המושבים בחלליות. החומר ידוע כחומר רך וגמיש המספק תמיכה הולמת לכל הגוף. את המזרון מכסה בד בגימור אלוורה רך ונעים למגע המעניק חוויה מפנקת.

מחלקת תיירים פלוס – המחלקה תמוקם בקדמת מחלקת התיירים. המחלקה תציעה מושבים משופרים עם מרווח רגליים גדול של 86.36 ס"מ, לעומת 81.3 ס"מ במחלקת תיירים רגילה וזווית הטיית מושב גב משופרת. כמו כן, לנוסעי המחלקה יהיו דלפקי בידוק ייעודיים ויתנן להם מגוון פינוקים, כדי להעשיר את טיסתם.

לחברי מועדון הנוסע המתמיד במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב וכן נוסעים אשר רכשו כרטיס מסוג מחלקת תיירים בתת מחלקות Y, S, M – יינתנו מושבים אלה בעדיפות ללא תשלום. בנוסף, מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD PREMIUM ייהנו גם הם ממושב במחלקת תיירים פלוס ללא תשלום. ההטבות האלה הן על בסיס מקום פנוי בנמל התעופה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן