Skip to content

ברלין חיה בסרט

לרגל פתיחת פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של ברלין, ייצא טיול לבירה הגרמנית בו מוצעים, בין היתר, צפייה בסרטי איכות והשתתפות באירועים מיוחדים אותם מציע הפסטיבל השנה. את הטיול ילווה עיתונאי ומבקר קולנוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
קתדרלת ברלין (ברלינר דום) באי המוזיאונים במרכז ברלין. (צילום: עירית רוזנבלום)
קתדרלת ברלין (ברלינר דום) באי המוזיאונים במרכז ברלין. (צילום: עירית רוזנבלום)

לרגל פתיחת פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של ברלין, ייערך בין ה-6-10 בפברואר 2015 טיול לעיר הגרמנית על ידי חברת הנסיעות בריזה..

בין האטרקציות הייחודיות לטיול: צפייה בשני סרטים שיוקרנו במסגרת הפסטיבל, סדנת גרפיטי ברחבי ברלין, צפייה בסרט אילם עם ליווי מוזיקלי, שתי הקרנות פרטיות בסינמה z, ארוחה מיוחדת במסעדה איטלקית והרצאות מבוא מלוות בקטעי סרטים בחלק מהערבים.

עוד מציעה בריזה במהלך הטיול: סיור מקיף בברלין היהודית, סיור באתרי צילום בולטים בברלין לסרטים שצולמו באזור, סיור אמנות באי המוזיאונים, סיור בברלין האלטרנטיבית וסיור בלייפציג.

עמוד הנצחון בסרט "מלאכים בשמי ברלין". גם סיור לוקיישנים
עמוד הנצחון בסרט "מלאכים בשמי ברלין". גם סיור לוקיישנים

את הטיול ילווה נחום מוכיח, עיתונאי ומבקר קולנוע. "הכוונה היא לשרטט מבט מקיף ויסודי של הפסטיבל, שיתקיים השנה כבר בפעם ה-65", אומר מוכיח, "הרעיון הוא להדגיש ולהמחיש את מקומו וייחודו לעומת אירועי הקולנוע האירופיים והבינלאומיים הבולטים האחרים, להציג עובדות פיקנטיות הקשורות בו, בין השאר בכל הקשור להשתתפות הישראלית, ולסייר בלוקיישנים ברחבי העיר, בהם צולמו סרטים נודעים".

את הטיול מוציאה "בריזה" במסגרת טיוליי נישה בנושאים, אותם היא מקיימת במהלך כל השנה והוא נעשה בשיתוף פעולה עם חברת ברלין טורס לאה – חברה ישראלית הפועלת בברלין ומציעה מגוון טיולים ברחבי העיר ובסביבתה.

המחיר לאדם בחדר זוגי 1,450 אירו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן