Skip to content

לקנות משומש- להרגיש כמו חדש

קבוצת כלמוביל משיקה את מתחם טרייד-אין חדש המשתרע על פני 14 דונם באזור התעשייה בפתח-תקווה. המתחם יכלול תצוגה רחבה של דגמי מרצדס, יונדאי, מיצובישי, סמארט ודגמים של מותגי רכב נוספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מתחם כלמוביל טרייד-אין החדש כולל מחלקת רכבי יוקרה ומחלקת רכבים פרטיים ובו שטחי תצוגה נרחבים של מאות רכבים בהם רכבי מיני, רכבים משפחתיים, רכבי פנאי שטח ורכבי יוקרה מכל הסוגים ושל כל היצרנים. הרכבים במתחם יוצעו עם תעודת אחריות של היבואן, על שלדת הרכב והגיר.

מחכים לקונה (צילום דן בר-דב)

לדברי אנשי כלמוביל מטרתם היא להעניק ללקוח הרכב המשומש חווית קניה התואמת את חווית קניית רכב חדש. איציק תורג'מן, מנהל חטיבת טרייד-אין קבוצת הרכב הפרטי מציין כי "מרכז הטרייד-אין החדש הינו הגדול והמתקדם מסוגו בישראל. בבניית המתחם עמד לנגד עיננו הרצון להעניק לרוכשי הרכבים הפרטים חווית קניה ושירות שישקפו את הביטחון בקניה ואת השקט שכלמוביל טרייד-אין יודעת לתת ללקוחותיה. כ-60% מלקוחותינו הם לקוחות החוזרים אלינו אחת לכמה שנים המחפשים בטחון בקניה מחברה מוכרת אשר יכול לספק להם אחריות ושרות ועם היסטוריה מוכחת ".

כלמוביל טרייד-אין מציע ללקוח את כל השירותים הנדרשים בתהליך קניית רכב החל ממכירת רכבו, בחירת רכב חדש המתאים לצרכיו ולתקציבו, בעסקה רגילה או בעסקת טרייד-אין, פתרונות מימון מבית כלמוביל ופתרונות ביטוח מבית כלביטוח. לאחר סיכום העסקה, הרכב עובר תהליך הכנה שבסופו יימסר ללקוח עם כל המסמכים הרלוונטיים כולל תעודת אחריות מהיבואן.

פתיחה חגיגית (צילום דן בר-דוב)

כלמוביל טרייד-אין מכרה בשנת 2014 כ- 6800 רכבים, גידול של 26% ביחס לשנת 2012. 60% מהרכישות במתחם נעשות על ידי לקוחות חוזרים.

43% מהרכבים החדשים בישראל נמכרים עד השנה הרביעית וכ- 24% בשנה החמישית והשישית. סך הכל כ- 70% מכל הרכבים החדשים נמכרים תוך 6 שנים כש – 60% מהעסקאות נעשות באזור המרכז.

1 Comment

  1. bar_arnon
    24 בינואר 2015 @ 13:33

    האם יש צפי למתחם שכזה גם בסניפים אחרים של כלמוביל? (לא מצאתי באתר שלהם רשימת סניפים, אבל לפי דפי זהב יש להם מרכזים גם בתל אביב, חיפה, ירושלים, אשדוד, ראש העין וכו')

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן