Skip to content

חדש: סדרת האופנועים RC של KTM

בסדרת KTM החדשים מוצעים שלושה אופנועים. דגם RC125 , RC200 ו- RC390 בנפחי מנוע של מ-125 עד 373 סמ"ק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית KTM משיקה בישראל את סדרת דגמי ה-RC. בסדרה שלושה אופנועים שההשראה להם היא סדרת אופנועי המרוץ של החברה . האופנועים בסדרה מצוידים במנועים בנפח 124.7, 199.5 ו- 373.2 סמ"ק המעניקים הספק של 15, 25 ו-43 כו"ס בהתאמה. המנועים המבוססים על מנועי משפחת ה-DUKE של KTM מקוררי מים בעלי 4 שסתומים והזרקת דלק ממוחשבת.

צילום דן בר-דוב

125RC מהווה כיום עבור רוכבים מתחילים את דגם הכניסה האולטימטיבי לתחום הנהיגה הספורטיבית עם מומנט עוצמתי ו-15 כ"ס – נתון בקצה העליון של רמת הרישוי הראשונה.

RC390 נמצא בגבול העליון של יחס משקל/כוח בדרגת רישוי הביניים A1 ומספק את האלטרנטיבה הספורטיבית ביותר עבור רוכבים שלא מחזיקים ברישיון בלתי מוגבל.

KTM החדשה (צילום דן בר-דוב)

KTM שינתה את שלדת הדיוק עבור סדרת ה-RC על מנת שיתאים ארגונומית לאופנועי סופר ספורט.

דגמי ה-125 וה-390 מצוידים במערכת בלימה המצוידת ב ABS (מערכת נגד נעילת גלגלים) של חב' BOSCH שפותחו בשיתוף פעולה עם חברת BREMBO. המבטיחה בלימה מצוינת גם בתנאים קיצוניים.

משולשי ההיגוי מאלומיניום מחושל לוכדים את עין המתבונן ויחד עם ידיות ה-CLIP-ON הספורטיביות (בשונה מהכידון המוכר מדגמי ה-DUKE) מבטיחים תנוחת רכיבה הלקוחה ממסלולי המרוצים. הבולם הקדמי בסדרה הוא בולם הפוך תוצרת WP בקוטר 43 מ"מ זהה לבולם ה-RC8R, מדובר כאן במכלולים הלקוחים מעולם מרוצי האופנועים המבטיחים רמות גבוהות ביותר של יציבות ודיוק.

KTM בהשקה (צילום דן בר-דוב)

אופנועי ה-RC מצוידים בחישוקי סגסוגת קלים בצבע כתום ובצמיגיMETZELER SPORTECH M5 המספקים אחיזה אדירה בתנאי כביש יבשים ורטובים ובנוסף מתן עמידות שחיקה גבוהה במיוחד.

יחידת מושב המורכב עשויה מתרכובת מוקצפת המבטיחה נוחות ישיבה מצוינת. היחידה עוצבה בהמשך לקווי המתאר של האופנוע ונראית כמו זנב אופנוע מרוצים הלקוח ממסלולי מרוצי הסופרבייק. לכך משתלבת יחידת הזנב שעוצבה בהתאמה על מנת לאפשר ניצול יכולותיו הספורטיביות של האופנוע.

KTM עיצבה לסדרת ה-RC מיכל דלק חדש עשוי פלדה, בעל קיבולת של 10 ליטר עם דגש על התאמת עיצוב סגנון ה-SUPER-SPORT. הודות למשקל הנמוך והמנוע החסכוני של ה-RC מושגת יעילות מרשימה בניצולת הדלק גם ברכיבה מאומצת למרחקים ארוכים.

KTM חדשה בישראל (צילום דן בר-דוב)

בלוח המחוונים ניתן למצוא תצוגת LCD דיגיטלית המציגה שפע אינפורמציה על מצב האופנוע בכל רגע נתון: מצב הילוכים, מד דלק, ושלל מידע ותזכורות שירות. בנוסף קיימת התראת RPM לציון הרגע הנכון להעברת ההילוך למיצוי יכולות המנוע. המאותתים הקדמיים משולבים בתוך יחידת המראות תורמים למראה הספורטיבי ובנוסף לאווירודינמיקה מושלמת.

נעמן זהר מנהל תחום דו גלגלי בד.ל.ב מוטוספורט אמר כי "סדרת ה-RC באה לענות על דרישה נרחבת לסגמנט של אופנועי צעירים ספורטיביים. ב-KTM יצרו סדרת אופנועים בעלת מאפיינים קרובים במיוחד לאופנועי מסלול תוך ירידה אופיינית לפרטים".

מחירי RC לתקופת ההשקה:
RC 125 – 29,900 שקלים.
RC 200 – 36,200 שקלים.
RC 390 – 48,900 שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן