Skip to content

חדש: איווקו דיילי ותכניות לשנת 2015 בקבוצת סמלת

קבוצת סמל"ת השיקה את ה IVECO DAILY החדשה והציגה תוכניותיה לשנת 2015
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת סמל"ת הציגה השיקה היום את הדור החדש של המסחרית/משאית קלה ממשפחת DAILY של חברת IVECO. ה DAILY מיוצרת למעלה מ 36 שנה ומכרה עד היום למעלה מ 2,600,000 רכבים בעולם. ה DAILY החדשה מציעה רכב מתקדם וחדיש,ארכיטקטורת תא נהג חדשנית,סביבת נהג משודרגת ונוחה,למעלה מ 8000 תצורות שונות מותאמות לצרכי הצרכן ,משקל כולל של 7.2 טון, תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים וחיסכון מרבי בדלק.

צילום דן בר-דוב

אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת: "אנו שמחים להמשיך באסטרטגיה של קבוצת סמל"ת, הכוללת התרחבות מותגינו והענקת מגוון אפשרויות רחב ככל האפשר ללקוחותינו. בשנה החולפת גדלו מכירות מותג IVECO בלמעלה מ – 70%, המותג הצומח ביותר בשוק המשאיות. אנו צופים המשך במגמת הגידול במכירות והשקת דגם חדש היא נקודת ציון חשובה עבורנו. DAILY החדשה עונה על כל צרכי הלקוחות בצורה הטובה ביותר תוך התמקדות בחיסכון, יעילות בעבודה, סביבת נהג נוחה ומרווחת במיוחד ועיצוב חדשני".
גרף המכירות של סמל"ת 2014 (צילום דן בר-דוב)

אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת סיכם את שנת 2014 והציג את תוכניות העבודה לשנה הבאה. לדבריו הקבוצה רשמה גידול של כ 25% במכירות לעומת שנה שעברה ומסרה כ 9600 רכבים.
IVECO החדשה (צילום דן בר-דוב)

עוד אמר להב כי: "מדיניות החברה להמשיך ולפתח את מנועי הצמיחה העיקריים של החברה מתוך מטרה להיות בין 5 היבואנים הגדולים בישראל, עם מכירות של כ-20,000 רכבים בשנה, להיות אחת משלושת החברות המובילות במקצועיות ולא פחות חשוב ליצור סביבת עבודה נעימה ואיכותית , תוך דגש על ההתפתחות אישית כאשר הלקוח תמיד במרכז".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן