Skip to content

הורוסקופ פברואר: קשיים כלכליים וסכנות ביטחוניות

נסיגת מרקורי נמשכת ואיתה ממשיכות הבעיות. שערוריות, סכנה לתאונות, אכזבות. תחושות כבדות ודכדוך, קשיים כלכליים וסכנת מלחמה, אלו הן כמה מן האפשרויות שמזמנים הכוכבים בחודש פברואר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חודש פברואר הוא המשכו הרציף של ינואר בשל המשך נסיגת מרקורי, שרשמית תימשך עד ה-12.2, אך השפעתה תסתיים רק ב-17.2. וכצפוי בזמן נסיגת מרקורי, יכולנו לפגוש כבר בינואר במיני תקלות במכשירים ושיבושי מחשב (למשל נפילת הפייסבוק), עלייה בתאונות, עיצומים, שביתות וקשיים.

דכדוך חורפי ברקע מלחמה - נסיגתו של נפוליאון ממוסקבה (ויקימדיה)דכדוך חורפי ברקע מלחמה – נסיגתו של נפוליאון ממוסקבה (ויקימדיה)

הצהרות המבטאות כמיהה יותר מאשר יכולת מימוש

כבר בשבוע הראשון של פברואר, מה-2.2 ועד ל-7.2 – מאדים במזל דגים, שכבר עורר שערוריות בינואר (משטרה, צבא, בכירים במנהל מקרקעי ישראל, ראשי ערים וראש הממשלה), ישפיע ביתר שאת על חשיפת  פרטים מביכים ובעייתיים של אנשי שלטון ממשל וחוק, ועל עליה במעשי הפשע המקורבים למוקדי השפעה וכוח.  במיוחד, כשבמקביל השמש במזל דלי תהיה מול כוכב יופיטר במזל אריה (המסמל שלטון ואת ממשלת ישראל על נספחיה) – היבט עוצמתי של יוהרה וביטחון עצמי מופרז, העלול להוכיח בסופו של יום עד כמה חשובה הצניעות. כשמדובר במשא ומתן, מכל סוג שהוא, כדאי לאנשים בשבוע הזה לבדוק את הפרטים ולא להתלהב יתר על המידה. הצהרות של אנשי ממשל בכירים בימים אלה מבטאות כמיהה יותר מאשר יכולת אמיתית.

עליה בתאונות ופגיעה ברגשות

סכנות כוכב מרס ברקע עלולות להשפיע על עליה בתאונות הדרכים, בשל נטילת סיכונים מיותרים, ועל תאונות ספורט, או סכנות בגבהים (נפילות). שמש במזל דלי ויופיטר באריה יגבירו את המתחים בין מיעוטים ואנשים המרגישים הפקרה והזנחה של זכויותיהם מול מנהל, במיוחד לאור הבטחות שלא ממומשות באופן קבוע. אווירה העלולה להגביר את אפקט המחאה והשבתת רשויות או גופים מרכזיים, כשברקע מרקורי הנסוג יתמוך בתחושת הצדק הטבעית של מיעוטים ומקופחים. השבועיים הראשונים של פברואר מבטאים תקופה המסלימה את הניגודים בחברה הישראלית. אמירות קשות עלולות להיפלט ולגרום לפגיעות מיותרות ברגשות האנשים.

בין ה-9 ל-11 בפברואר: צמידות ונוס לכוכב כירון מגבירה היבט של אובדן ושל החמצה ביחסי אהבה, אך בעיקר תחושת קורבנות (במזל דגים), הרגשה של נתינה בלתי מוערכת ואכזבה במערכות יחסים.

בין ה-11 ל-16 בפברואר: השמש בדלי תהיה נטולת יחסים והיא משפיעה על הקצנת מזג האוויר,  אך במפת מדינת ישראל (דלי מסמל את העם) היא מספרת על תחושה של עם החווה חוסר מנהיגות או עדר ללא רועה.

הנסיגה של מרקורי מסתיימת במעלה הראשונה של מזל דלי מעלה השורה בהשפעותיו של כוכב השבת Altair  – http://www.pninastro.com/671/

דכדוך, כבדות ודלות כלכלית

בין ה- 17 ל-23 בפברואר: השמש מגיעה למזל דגים ב-19.2 ונוטים לומר משנכנס אדר מרבים בשמחה. אבל השנה אלה הם הימים המבטאים דווקא תחושת דכדוך וכבדות; ימים עם הכרה גוברת בקשיים הכלכליים, בין אם מדובר בגופים הנאלצים לצמצם, או חברות שתיסגרנה בגלל קשיים כספיים.  קיימת תחושת  דלות כלכלית ויהיו אירועים כלכליים במשק שידגישו זאת. גם רוחנית ונפשית זהו היבט המבטא חוסר אמון במערכת, בחוק ובצדק. היבט שמגביר את אי הוודאות  וחוסר האמון לגבי העתיד מסביב. אנשים פסימיים בימים אלה חווים ירידה אנרגטית וכניסה לדיכאון. היבטי שמש שבתאי מורידים את הטמפרטורות באופן משמעותי יותר.

סכנת מלחמה

במקביל, ב-21.2, הפלנטות ונוס ומרס חוברות להן יחד להיבט של צמידות במזל טלה – מיקום המעצים ומחדד את קצב האירועים והסכנות של תאונות ואירועים ביטחוניים/לוחמניים, אשר יכולים לשנות את מאזן הכוחות. הלוחמנות והשאפתנות מרמזות על אופי החודש הקרוב, שיעסוק במלחמה ובהתמודדויות תרתי משמע. צמידותם של ונוס ומרס במזל טלה ויצירת  מרובע קרדינלי עם פלוטו במזל גדי מעלים את רף הסכנות למדינת ישראל. אירוע קשה שיתרחש בין ה-5.3-28.2 עלול להתבטא כפיגוע, או ניסיון חטיפה ופגיעה בחיי אדם (אולי אובדן משמעותי), עלול להאיץ התחלת מבצע צבאי, או פעולה צבאית בעלת עוצמה גדולה. בכל מקרה, אירועים מתחילת מרץ כהמשך לאירועי סוף פברואר מדברים על סכנת מלחמה, או מבצע צבאי שהדיו יסתיימו רק סביב ה-10.3.

האם אירועי  סוף פברואר וההסלמה בתחילת מרץ  מדברים על תגובה הולמת או מחושבת? האם האירועים ישפיעו על הבחירות, או אולי על דחיית תאריך הבחירות? נצטרך להמתין לפרק על חודש מרץ, שיהיה מהחודשים היותר קשים ואף הזויים ברמת האירועים – חודש שינוע מקצה לקצה אולי כמסורת חודש מרץ המתעתע או המשוגע.

www.pninastro.com

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן