Skip to content

מפקד מחוז חוף חגי דותן, הוא הבכיר שנחקר

ניצב דותן נחקר גם הבוקר ומעומת עם המתלוננות נגדו. הוא אולץ לצאת לחופשה בת שבועיים שבסיומם ואולי גם קודם לכן, יחליט ככל הנראה המפכ"ל רנ"צ יוחנן דנינו להדיחו מהמשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כעת כבר מותר לפרסם: מפקד מחוז חוף, ניצב חגי דותן, הוא קצין המשטרה הבכיר שנחקר אמש עד שעות ליל מאוחרות במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד שהטריד מינית שוטרות הכפופות לו בעבר ובהווה. בתום החקירה הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים למשך שבועיים. עתידו במשטרה יקבע על ידי מפקדו, רנ"צ יוחנן דנינו מפכ"ל המשטרה לאחר שזה יעיין בחומרי החקירה שיונחו לפניו. הבוקר זומן דותן להמשך חקירתו וככל הנראה יעומת עם חמשת השוטרות המתלוננות. השוטרות שאינן קשורות זו בזו והעידו כנגדו במשטרה, חששו מאוד לעשות כך וסיפרו בחקירתן כי במעשה היה קיים בהן חשש ומבוכה קשה, גם מכך שעבודתן תיפגע וגם מהחשיפה. רק מקרה אחד מחמשת התלונות אירע במהלך השנה החולפת בעת ששירת בתפקידו הנוכחי כמפקדו הראשון של מחוז חוף שהוקם לאחרונה בידי דנינו. מחוז החוף על פיקד משתרע מאום אל-פאחם ועירון ועד לנהרייה בצפון.

החשוד - ניצב חגי דותן, יצא לחופשה בת שבועיים (צילום: יח"צ)
החשוד - ניצב חגי דותן, יצא לחופשה בת שבועיים (צילום: יח"צ)

ב-2011 הסתבך דותן לאחר שהודה כי חתם על סגירת תיק חקירה שנפתח נגדו בגין מעורבות בתאונת דרכים. מדובר בתאונת דרכים שארעה בחודש מרץ 2008, בעת שדותן נהג ברכבו והתנגש ברכב פרטי בצומת קיבוץ הסוללים בצפון. חוקרי משטרת התנועה של מרחב העמקים הגיעו למסקנה שהוא איננו אשם בתאונה והמליצו על סגירת תיק החקירה נגדו. הטענה כלפי דותן נבעה בכך שהוא זה שחתם על סגירת התיק נגדו ועל ההחלטה להעמיד לדין את נהגת הרכב המעורב בתאונה כאשמה בה. דותן הוערך כקצין מקצועי והחלטי, אך בצד כך היו שמועות על "השתובבות" המפקד בהקשר לנשים. "ידעתי" אמר לי אחד מפקודיו במחוז חוף, "איך ששמעתי כי בכיר נחקר הבנתי שזה הוא".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן