Skip to content

כדורסל: מכבי ראשון לציון למען הקהילה

מכבי דלתות פנדור ראשל"צ ערכה השבוע ביקור בעמותת "ניצני ראשון", כחלק מפעילותה למען הקהילה וכחלק ממסורת ארוכת שנים. הקבוצה תתארח מחר בארנה, למשחק מול הפועל ירושלים, במסגרת המחזור ה-19 בליגת ווינר סל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכבי דלתות פנדור ראשל"צ ערכה השבוע ביקור בעמותת "ניצני ראשון", כחלק מפעילותה למען הקהילה וכחלק ממסורת ארוכת שנים. עמותת "ניצני ראשון" הפועלת בעיר, מסייעת לילדים הסובלים משיתוק מוחין וניוון שרירים ומעניקה לילדים מענה חינוכי, טיפולי וחברתי.

המועדון נמצא בקשר רציף עם העמותה כבר מספר שנים וביקור הקבוצה במועדונית העמותה הפך למסורת קבועה. זאת, בנוסף לאירוח הילדים בכל משחקי הבית של הכתומים, בטקס מיוחד שנערך לכבודם לפני פתיחת המשחק.

בביקור נכחו כל שחקני הקבוצה והצוות המקצועי, שהתרגשו לא פחות מהילדים שקיבלו אותם בצפייה רבה ובברכות מרגשות. תחילה, מאמני הקבוצה שרון דרוקר ושמוליק ברנר וקפטן הקבוצה, עמית בו דוד, נשאו מספר מילים ולאחר מכן חילקו השחקנים כדורים ומתנות לילדים. בסיום הפעילות יצאו כולם לחצר שיחקו יחדיו, הצטלמו וקיבלו חתימות, הכול במטרה להעלות חיוך על פניהם של הילדים.

מאמן הקבוצה, שרון דרוקר: "אני חושב שהמסורת הזאת, שהתוודעתי אליה רק השנה נהדרת. אני גם שומע את הרגשות שלכם וזה נוגע ללב. נעשה את הכול בכדי להמשיך להביא לכם שמחה , הנאה וכבוד. תמשיכו ללוות אותנו, אתם נותנים לנו הרבה כוח, אתם הגיבורים האמתיים".

בתגובה אלן הירש, אחד מבוגרי העמותה, ענה לדרוקר: "שרון אני מאחל לך שתמשיך ליהנות מכדורסל ותמשיך להוביל את הקבוצה קדימה, כי שיתוף הפעולה הזה, הוא אחד משיתופי הפעולה הכי יפים, תודה לכם".

צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ
צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ
צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ
צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ
צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ
צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ

* * *

ליגת ווינר סל: מכבי דלתות פנדור ראשל"צ תתארח מחר בארנה, למשחק מול הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-19 בליגת ווינר סל. מכבי דלתות פנדור ראשל"צ והפועל ירושלים הספיקו להיפגש העונה כבר פעמים, בשני המפגשים הפסידו הכתומים במשחקים צמודים לקבוצה מהבירה.

המפגש האחרון התקיים במסגרת רבע גמר גביע המדינה ווינר, הכתומים הפסידו להפועל ירושלים 81-78, אחרי הארכה. אייזה סוואן הוביל את קלעי הקבוצה עם 20 נקודות (5/10 ל-3). עוד ארבעה שחקנים קלעו בדו ספרתי: דאוסן 17 ו-9 כ"ח, ג'רמיס סמית 17, ג'רי סמית 11 וטוני יאנגר 10.

בליגה (מחזור 8) הפסידה מכבי דלתות פנדור ראשל"צ להפועל ירושלים 72-64 בבית. ג'קי קרמייקל הוביל את קלעי הקבוצה עם 21 נקודות ו-6 כ"ח.

במחוזור האחרון, הפסק מול עירוני נהריה. במרכז: ג'קי קארמייקל (מכבי דלתות פנדור ראשל"צ). צילום: יח"ץ
במחוזור האחרון, הפסק מול עירוני נהריה. במרכז: ג'קי קארמייקל (מכבי דלתות פנדור ראשל"צ). צילום: יח"ץ

ביום שני השבוע, במחזור האחרון, רשמו הכתומים החמצה עם הפסד ביתי לעירוני נהריה 80-70, אחרי הארכה. שון דאוסן הוביל את קלעי הקבוצה עם 20 נקודות. טוני יאנגר חזר למספרים דו ספרתיים (17) אחרי מספר משחקים פחות טובים.

בהמשך מצפה לכתומים סיבוב לא פשוט, עם 3 משחקי חוץ מתוך 4 שנותרו (בחוץ: הפועל ירושלים, גלבוע/גליל ומכבי ת"א).

שון דאוסן: "הפועל ירושלים קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים. כך שאין ספק שמצפה לנו עוד משחק קשה מול קבוצה שניצחה בשני המחזורים האחרונים". עוד הוסיף דאוסן: "אומנם אנחנו בתקופה פחות טובה, אך אנחנו מאמינים בקבוצה ורוצים לחזור לנצח ולהמשיך לשחק את המשחק שלנו, קבוצתי עם המון מלחמה על המגרש".

* * *

[related-posts title="עוד כדורסל:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן