Skip to content

"מקווה שנוכל לתת לתיירות תמריצים ראויים"

אמר היום ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג בוועידת התאחדות המלונות השנתית במלון קראון פלאז'ה בירושלים. הרצוג שימש בעבר בתפקיד שר התיירות, הזכיר את דוח ארנט אנד יאנג, שניתן בעת ששימש בתפקיד שר התיירות וציין, כי זה צריך להביא להבנות יסודיות בין התעשייה לממשלה כדי להוביל לארנסט יאנג 2"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג
ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג. צילום אלי לבור

"במצע שלנו במחנה הציוני יש התייחסות לתיירות, כוונה לתמרץ את התיירות, להכיר בה כמנוע צמיחה רשמי של המדינה. מבחינתי, ואני מתכנון לנצח, התיירות – תהיה בראש שמחתנו ואני מקווה שנוכל לתת את התמריצים הראויים", אמר היום ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג בוועידת התאחדות המלונות השנתית במלון קראון פלאז'ה בירושלים. הרצוג שימש בעבר בתפקיד שר התיירות

דוח ארנסט אנד יאנג

בשנת 2006 שימש הרצוג בתפקיד שר התיירות. בתקופה זו הגישה חברת הייעוץ הידועה – ארנסט אנד יאנג דוח מפורט לפיתוח התיירות, שהתבסס על העובדות כפי שהיו ידועות לה אז, על הערכות, הנחות ומידע נוסף שפותחו על סמך חקר השוק שאנשיה ביצענו, על היכרות עם השוק וכן על פגישות שקיימו אנשי חברת הייעוץ עם אנשי משרד התיירות, הגורמים המעורבים בשוק וכן ישויות
שונות מן המגזר הפרטי והציבורי שבמהלכן הובאו לידיעתם נתונים שונים. ההערכות שלהם בדוח היו מבוססות על תנאים כלכליים כלליים, כפי שהיו קיימים בתאריך הניתוח וההמלצה.

סיכומי דוח ארנסט אנד יאנג איפיינו את התיירות הפוטנציאלית לישראל כתיירות דתית/תרבותית בסיור מאורגן ואת המוצר התיירותי המרכזי בישראל – ירושלים.

"על תעשו מלחמה בקיץ"

בהתייחסותו לדוח ארנסט אנד יאנג אמר הרצוג: "התיירות היא בפיקים לאור המצב הביטחוני. צוק איתן הגיע באמצע הקיץ. אמר לי השבוע נהג מונית: 'עשו טובה, אל תעשו מלחמות בקיץ'. אנחנו צריכים לעשות הכול כדי לתעל את הסביבה לשקט בכל החזיתות. חלק מתפיסת הביטחון של ישראל צריכה להתנתק מתפיסת הביטחון נטו. רגיעה תביא לצמיחה לתיירות, ובמיוחד שבפרק הבא של ארנסט אנג יאנג נוכל לראות עידוד ממשלתי בתעצומות מלאות. נעשו דברים גדולים. נעשו דברים גדולים שהניעו את התיירות. כולנו יודעים שזה לא מספיק. מדברים על עלויות. רמת שירות. הקמת בתי מלון חדשים ושיפור החוויה התיירותית. כדי לחולל את כל זה צריך להביא להבנות יסודיות בין התעשייה לממשלה כדי להוביל לארנסט יאנג 2".

"לא אשכח שאחת ההמלצות (של ארנסט אנד יאנג) נגע לחוף הרצליה. היום אתה מסתובב בהרצליה ורואה את החוויה התיירותית- אתה לא יכול שלא ליהנות. שילוב כל הכוחות יחד כדי להניע את התיירות לשלב הבא – זה הדבר הנכון ביותר לעשות ואני מחויב לכך לגמרי. הסיטואציה האזורית גורמת לרתיעה. אנחנו במחנה הציוני רואים את התעסוקה בתעשיית התיירות – כנושא מרכזי. זה ענף שנותן סיפור אישי גדול ועניין רב. מאחל לכולנו הצלחה לתעשיית התיירות ולמדינה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן