משבר תיירות רוסי ואירופי זה איום כלכלי

הסביר היום שמואל מרום יו"ר לשכת התיירות הנכנסת, בפתיחת יריד התיירות IMTM. לדבריו, "אנו עדים לירידה של כ-80% בהיקף התיירות באילת". מרום קרא לראשי המפלגות להתייחס למשבר החמור הצפוי בענף התיירות בשנה הקרובה, המחייב את הממשלה שתקום להשקיע את מלוא משאביה במציאת פתרון לאיום זה

משבר תיירות רוסי ואירופי זה איום כלכלי

הסביר היום שמואל מרום יו"ר לשכת התיירות הנכנסת, בפתיחת יריד התיירות IMTM. לדבריו, "אנו עדים לירידה של כ-80% בהיקף התיירות באילת". מרום קרא לראשי המפלגות להתייחס למשבר החמור הצפוי בענף התיירות בשנה הקרובה, המחייב את הממשלה שתקום להשקיע את מלוא משאביה במציאת פתרון לאיום זה

"המשבר המתמשך בענף התיירות, שהחל עם מבצע צוק איתן וממשיך במלוא עוצמתו עם קריסת התיירות מרוסיה ומשבר גוש האירו, מאיימים על התיירות לישראל ומחייבים את הממשלה שתקום להשקיע את מלוא משאביה במציאת פתרון לאיום זה. אנו עדים לירידה של כ-80% בהיקף התיירות באילת, המארחת בחודשי החורף מאות אלפי תיירים מאירופה בכלל ומרוסיה בפרט", ציין היום שמואל מרום, יו"ר לשכת התיירות הנכנסת, בפתיחת יריד התיירות הבינלאומי IMTM, שנפתח היום בתל אביב.

מימין לשמאל: יוסי פתאל מנכ"ל לשכת תיירות נכנסת, שמואל מרום, יו"ר לשכת תיירות נכנסת וליאור גלפנד, מנכ"ל אורטא, מארגנת יריד התיירות
מימין לשמאל: יוסי פתאל מנכ"ל לשכת תיירות נכנסת, שמואל מרום, יו"ר לשכת תיירות נכנסת וליאור גלפנד, מנכ"ל אורטא, מארגנת יריד התיירות

תקציבים בהתאם

לדברי מרום, "מדובר במשבר תיירותי שהחל עם מבצע צוק איתן ונמשך מסיבות גיאופוליטיות וכלכליות עד היום ומסכן את המשך פרנסתם על אלפי עובדים בענף. על ראשי המפלגות ולבטח על הממשלה הבאה להתייחס באופן דחוף למשבר זה ולהיערך למציאת פתרון אסטרטגי מקיף ותקציבים בהתאם".

עוגן מרכזי

לשכת מארגני התיירות הנכנסת וחברת סמייל מציגים ביריד התיירות IMTM שנפתח היום בגני התערוכה בת"א את מכלול שירותיה בכל הקשור לתנועת התיירות הנכנסת לישראל. הלשכה, שהינה גוף המייצג כ-120 חברות, רואה ביריד התיירות הבינלאומי עוגן מרכזי להעלאת נושא המשבר בתיירות והשלכותיו על כלכלת ישראל לסדר היום הציבורי.

יריד התיירות ITMT הינו האירוע השנתי של ענף התיירות. את היריד מארגנת חברת ארטרא בשיתוף משרד התיירות והוא מיועד לעוסקים בתיירות פנים וחוץ. נציגי תיירות מיותר מ-30 מדינות הגיעו השנה ליריד. במקביל לשיווק חבילות תיור חדשות, יעדים, מגמות חדשות בענף והתמודדות עם שינויים גלובליים, תצגנה החברות השנה חידושים טכנולוגיים וכלים שיווקיים דיגיטליים במטרה להתאים עצמם להרגלי הצריכה המשתנים של התייר הבינלאומי.

"המשבר המתמשך בענף התיירות, שהחל עם מבצע צוק איתן וממשיך במלוא עוצמתו עם קריסת התיירות מרוסיה ומשבר גוש האירו, מאיימים על התיירות לישראל ומחייבים את הממשלה שתקום להשקיע את מלוא משאביה במציאת פתרון לאיום זה. אנו עדים לירידה של כ-80% בהיקף התיירות באילת, המארחת בחודשי החורף מאות אלפי תיירים מאירופה בכלל ומרוסיה בפרט", ציין היום שמואל מרום, יו"ר לשכת התיירות הנכנסת, בפתיחת יריד התיירות הבינלאומי IMTM, שנפתח היום בתל אביב.

מימין לשמאל: יוסי פתאל מנכ"ל לשכת תיירות נכנסת, שמואל מרום, יו"ר לשכת תיירות נכנסת וליאור גלפנד, מנכ"ל אורטא, מארגנת יריד התיירות
מימין לשמאל: יוסי פתאל מנכ"ל לשכת תיירות נכנסת, שמואל מרום, יו"ר לשכת תיירות נכנסת וליאור גלפנד, מנכ"ל אורטא, מארגנת יריד התיירות

תקציבים בהתאם

לדברי מרום, "מדובר במשבר תיירותי שהחל עם מבצע צוק איתן ונמשך מסיבות גיאופוליטיות וכלכליות עד היום ומסכן את המשך פרנסתם על אלפי עובדים בענף. על ראשי המפלגות ולבטח על הממשלה הבאה להתייחס באופן דחוף למשבר זה ולהיערך למציאת פתרון אסטרטגי מקיף ותקציבים בהתאם".

עוגן מרכזי

לשכת מארגני התיירות הנכנסת וחברת סמייל מציגים ביריד התיירות IMTM שנפתח היום בגני התערוכה בת"א את מכלול שירותיה בכל הקשור לתנועת התיירות הנכנסת לישראל. הלשכה, שהינה גוף המייצג כ-120 חברות, רואה ביריד התיירות הבינלאומי עוגן מרכזי להעלאת נושא המשבר בתיירות והשלכותיו על כלכלת ישראל לסדר היום הציבורי.

יריד התיירות ITMT הינו האירוע השנתי של ענף התיירות. את היריד מארגנת חברת ארטרא בשיתוף משרד התיירות והוא מיועד לעוסקים בתיירות פנים וחוץ. נציגי תיירות מיותר מ-30 מדינות הגיעו השנה ליריד. במקביל לשיווק חבילות תיור חדשות, יעדים, מגמות חדשות בענף והתמודדות עם שינויים גלובליים, תצגנה החברות השנה חידושים טכנולוגיים וכלים שיווקיים דיגיטליים במטרה להתאים עצמם להרגלי הצריכה המשתנים של התייר הבינלאומי.

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן