Skip to content

הלו! יש כורכומין זמין בבוגרשוב?

התבלין המוכר לכולנו - עכשיו בגרסה חדשה המכבה דלקות באופן סדרתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דלקות (!) חניכיים, כבד, מפרקים, דרכי השתן, על העור, או בתוך ורידי הלב – כמעט כל בעיה גופנית המוכרת לנו מקורה בדלקת. התחממות יתר של האזור עקב מלחמה של המערכת החיסונית עם גורם המזיק לנו. רעלים סביבתיים, לחצים, תזונה חומצית, פעילות גופנית אינטנסיבית מדי, רגשות שליליים וניתוק חברתי, כל אלו ועוד יכולים להעלות את רמת הסיכון שלנו להדלקת הגוף. כל אחד, באזור בגופו, שנמצא בסיכון הרשום בקוד הגנטי האישי המיוחד שלו, שנקבע ביום היוולדו. לא הדבר הכי מדליק.

מרכז מבקרים 'ברא צמחים'מרכז מבקרים 'ברא צמחים'

הרפואה המודרנית מטפלת בדלקות בשיטה קצת פרימיטיבית לדעתי (מצחיק, לא?). לכל דלקת הפורצת אצלנו מצאו את הכדור המתאים להפחתת הסימפטומים, או במילים אחרות לקרר את הדלקת. כך יש לנו ארוני תרופות המלאים בכדורים אנטי דלקתיים, למקומות שונים בגוף, שכמובן גם משפיעים לרעה על מערכת העיכול שלנו, רמת מצב הרוח והערנות, איכות השינה וכדומה. אבל מה קורה עם המקור לדלקת? מה קורה כשמתחילים לערבב כדורים לדלקות שונות? ולמה הדלקות לא עוברות, אלא חוזרות ונשנות? תשובות לשאלות אלו לא תמצאו ברפואה המודרנית-פרימיטיבית, בגלל המודל הכלכלי שעומד מאחוריה. תחשבו על זה.

במשך שנים טיפלה הרפואה המסורתית בחוליי החברה, בהצלחה לא פחותה מאשר אחותה המערבית. כל זאת, תחת הסתייגות אחת. העולם המסורתי כבר איננו, וכנראה שרובנו כבר נמצאים במקום השונה לגמרי מהעולם שבו חיו אלו, שהיו יכולים להכין תה צמחים מרפא או לנגוס בשורש ג'ינג'ר טרי, ולהבריא. היום אנו חשופים לרמות זיהום ולחץ דרמטיות, הדורשות פתרונות דרמטיים. לכן, נברא השילוב המבורך של שתי אחיות הרפואה, לרפואה מסורתית-מודרנית-פרימיטיבית. זו שלוקחת את נפלאות הריפוי של הטבע, ומרכזת אותה לכמוסות או תמציות חזקות, כך שהיא נותנת מענה למחלות המאה ה-21.

פתרונות טבעיים לכל הדלקותפתרונות טבעיים לכל הדלקות

פתרון נוגד דלקות כזה פיחתה חברת 'ברא צמחים', מיצוי של שורש הכורכום, הידוע בסגולותיו המופלאות. חוץ מהעובדה שכל נגיעה קלה בו צובעת את הידיים בצבע צהוב-כתום שאי אפשר להוריד. אחד האתגרים הגדולים של הרפואה החדשה, הוא למצוא דרכים שבהם הגוף גם יוכל לספוג את המיצויים המרוכזים שהיא מייצרת. כי אם לא ספגנו, מה עשינו? עד היום הייתה מחלוקת לגבי היכולת של הגוף לספוג את הכורכומין (החומר המרוכז משורש הכורכום). לכן, בעזרת פטנט מיוחד מעולם הנאנו טכנולוגיה, הצליחו החבר'ה מברא צמחים, לצפות את מולקולות הכורכומין במעטפת העוזרת לו להיספג בתאי הגוף. והנה, נולד לו הכורכומין הזמין, מרפא דלקות בכל חלקי הגוף, ללא תופעות לוואי, אולי חוץ מהצבע בידיים. על זה הטכנולוגיה עדיין לא הצליחה להתגבר.

מומלץ להתייעץ עם רופא/מטפל לפני שמתחילים לקחת כל תוסף מזון ו/או מפסיקים ליטול תרופות מרשם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן