Skip to content

חברים יקרים, תברחו

כי בכל יום שאתם נשארים במקום ואינכם מוכנים להניף קילשונות, אתם תורמים במו ידיכם להידרדרות. הדמוקרטיה לא תעזור לכם, היא סתם שלט חוצות של סוחר רהיטים נוכל. אתם כבר ילדים גדולים, ואם עד היום לא למדתם את הלקח - לא תלמדו אותו לעולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

דרכון אירופאי זה כל מה שצריך

סבי זכרונו לברכה עזב את גרמניה ב- 1933. חוש הריח שלו אמר שמשהו לא טוב הולך לקרות. הוא לקח את סבתי ועלה ארצה, הוא היה נוטר, לחם בפלמ"ח והיה קצין בכיר בצה"ל. משאר המשפחה כמעט שלא נשאר זכר.

כל מי שמכיר קצת היסטוריה יכול להריח בישראל של היום בדיוק את אותו ריח שסבי הריח אז בגרמניה. ואין לי ספק שאם היה "זוכה" לראות את הסרטון שהפיצו המתנחלים, ועוד יותר גרוע – את הכרזה האחרונה של הימין, המציגה את מנהיגי המחנה הציוני עם כאפייה וצלב הקרס באותה הכרזה, הוא היה לוקח את סבתי וחוזר לגרמניה. הימין הישראלי איבד את הגבולות. ערוותו חשופה לכל וכבר באמת לא אכפת לו. הוא "לא מתנצל" על זה שהוא גזען הוא לא מתנצל על זה שהוא הומופוב הוא לא מתנצל על מה שאמר לא מתנצל על מה שיאמר ולא יתנצל על מה שיעשה. הכדור לשמאלני הבא שיעז כבר נמצא בקנה של ימני מוסת ומטורף. ככה זה במדינה שבה לא לומדים כלום וחיים על ספר אחד שגם הוא לא מעודכן.

חברים יקרים, אחרי הבחירות הללו – קחו את הרגליים ולכו משם. כי אתם הקורבנות. אבל כל יום שאתם שם, אתם גם אשמים.

הם מאשימים אותנו ברפיסות, למרות שמעולם לא ממש היינו בשלטון, הם מאשימים אותנו שנחלק את ירושלים, למרות שהיא מחולקת לא רק מנטלית – אלא גם פיזית, עם חומת ענק, וזו לא עבודה שלנו השמאלנים. הם קוראים לנו עוכרי ישראל, אוטו-אנטישמיים, בוגדים. הם קוראים להרוג אותנו (וכל מי שלא מסכים איתם), הם משנים את ספרי הלימוד, מכניסים את הדת ללב החיים שלנו למרות שכל השנים אנחנו מנסים להוציא אותה משם. הם בוחשים בתרבות שלנו. הם מסיתים, מחרחרי מלחמה, ואחרי שהקריבו את השכלת הדור הבא הם מוכנים להקריב גם את חייו. את ראש הממשלה היחיד שהיה לו האומץ לעצור ולנסות לשנות את המצב הם עצרו עם שלושה כדורים בגב, ומאז המצב הולך ומדרדר. לא אכפת להם שחיתות, חלקם לוקח בה חלק פעיל חלקם נהנה ממנה בעקיפין וחלקם חי על חשבון הציבור במילא ולא באמת מדאיג אותו שיש מי שנהנה יותר.

אז למה אתם עדיין שם?

אתם פוחדים מאנטישמיות, אבל מה יותר אנטישמי ממתנחל מטורף על הגבעות שמנהיגיו משחררים סרט הסתה כנגד השמאל ומאשימים אותו בשיתוף פעולה עם הנאצים? מה יותר מטורף מלאיים בגלוי במוות על מי שאיננו חושב כמוך?

להזכירכם, בשטחים יש רק כמה מאות אלפי מתנחלים – שממומנים בידי 7 וחצי מיליון ישראלים. כל יום שאתם נשארים שם אתם מספקים להם אבטחה (הילדים שלכם); מדי 15 בחודש אתם מעבירים להם מימון. ואם לא תרצו, יעקלו לכם את הנשמה. כל יום שאתם נאבקים בהם עם יד אחת קשורה מאחורי הגב מטעמי מוסר ותרבות, אתם רק מלבים את ההסתה שלהם, ומקרבים את היום בו הם יכו ואולי ירצחו אנשים ברחוב לא רק בגלל שדיברו ערבית אלא גם בגלל שלא צעקו "זיג הייל".

חברים יקרים: תברחו משם.

כן, אני יודע: דמוקרטיה, יום הבוחר, יום הסוחר, יש סיכוי… אבל לא. אין סיכוי, ולא חשוב מאיזה כיוון של המפה הפוליטית מסתכלים. אין שום סיכוי להחליף את שלטון הימין, בטח שבטח לא צמד הסמרטוטים שקורא לעצמו "המחנה הציוני". וזה אומר שכלום לא ישתנה, חברתית, פוליטית או בטחונית. ואתם שוב תדפקו את הראש בקיר, איך לא ראינו את זה ושוב תמתינו לבחירות הבאות ושוב תפלו על הפנים, אם, אם, אם תשרדו את היום שאחרי הבחירות.

קחו את המזוודות, את הילדים וההורים ולכו משם. אין לכם מה לחפש במדינה פשיסטית.

כרזת הסתה מחליאה המופצת ברשת

אנטישמיות באירופה? עזבו לרגע אם יש התגברות אנטישמית או לא באירופה, ונסו לענות לי על השאלה הבאה: "אתם מעדיפים שירדפו אתכם כי אתם שמאלנים במדינה שמכריחה אתכם לממן את כל מה שאינכם מאמינים בו, ולחיות לפי חוקים שאינם מקובלים עליכם. או שאולי כדאי להסתכן ברדיפה (תאורטית) כי אתם יהודים במדינה שלפחות תתן לכם חופש?" איך אתם יכולים לחיות במדינה בה ראש הממשלה היוצא שיהיה כנראה גם ראש הממשלה הנכנס קורא לכם בוגדים בלי בושה ובקול גדול?

קחו את הרגליים ולכו משם. תשאירו להם את המדינה שהם השחיתו, תשאירו להם את הגבעות את המלחמות את הפיגועים. תשאירו אותם בלי מוחות בלי חוקרים בלי תרבות (הם במילא לא צריכים את זה – בסייעא דשמיא). תשאירו אותם בלי היי-טק. תשאירו אותם בלי חמלה, בלי אהבה, בלי טיפה הומניות. תשאירו אותם בלי כלום.

כי כל יום שאתם נשארים במקום, ואינכם מוכנים להניף קלשונות, אתם תורמים למצב המדרדר במו ידייכם. הדמוקרטיה לא תעזור לכם היא סתם שלט חוצות של סוחר שטיחים נוכל. אתם כבר ילדים גדולים ואם עדיין לא למדתם את הלקח. אז כלום כבר לא ילמד אתכם.

לכו משם היום, כל עוד תוכלו. כי הזכויות שיש לכם עכשיו, לא יהיו עניין מובן מאליו כבר בעתיד הקרוב. זו מדינת ישראל, ובכל יום שאתם שם – אתם מאשררים שוב ושוב את העוולות שמבוצעות שם בשמכם.

25 Comments

  1. יובל
    19 במרץ 2015 @ 15:07

    חיפוש מהיר של ה"כרזה" בגוגל מגלה שרק פה היא נמצאת, בשום מקום אחר גם בדפי פייסבוק של ימין קיצוני לא ראיתי את הכרזה הזו עם צלבי קרס. אתה כועס על המצב? שהעם היהודי סוף סוף יש לו מדינה משלו ויודע להגן על עצמו? אתה יכול לחזור בחזרה לגרמניה.

  2. ניר
    21 בפברואר 2015 @ 13:48

    1. כל מילה, מושלם…. טוב לדעת שאני לא לבד בראיית המציאות הישראלית – תודה לך.
    2. תעזור לי לצאת מפה ואני עף מפה אתמול!!!!!!!!!!!! 🙂 באמת!!!………

    • עמית מנדלזון
      21 בפברואר 2015 @ 14:03

      מאמין לך וזה לא כל כך קשה לקום וללכת. ולא אתה לא לבד

    • גורן
      23 בפברואר 2015 @ 10:00

      ניר
      ישראל מדינה חופשית מה הבעיה קח את עצמך ואת משפחתך וסע אירופה כיום גן עדן מי מחזיק אותך כאן בכוח סע לשלום וכמו שאמרתי לעמית רק שמור על הדרכון הישראלי מי יודע אולי תצטרך אותו אתה יודע אירופה היום היא לא מה שהיית פעם ואולי חס ושלום תצטרך לחזור למדינה שכל כך אתה רוצה לעוף ממנה

  3. מיכאל
    19 בפברואר 2015 @ 21:30

    תהיתי ביני לבין עצמי במשך דקות ארוכות האם להגיב…או לשתוק, אז החלטתי להגיב.
    אני מבין שלא נתנו לך במה בשום פלטפורמה אחרת, אז מה עושים במקרה כזה ??
    מייסדים "עיתון אינטרנטי", כדי שנוכל לשפוך את השטויות שלנו איפהשהו…
    לאחר שקראתי את מה שכתבת, המסקנה היא כזאת : עמית, תדפיס את המאמר ולך לפסיכיאטר שיחתום לך למטה.
    לאחר מכן לבית המרקחת הקרוב למקום מגוריך ולהצטייד במלאי רציני של תרופות פסיכו אקטיביות….דחוף.

    מקווה שתרגיש טוב במהרה.

    • עמית מנדלזון
      19 בפברואר 2015 @ 21:52

      מיכאל אתה לא מבין, אני את התרופה לקחתי, אתה זה שמחלתו מחמירה

  4. שרה
    19 בפברואר 2015 @ 19:42

    עמית, מי צריך לברוח מכאן? אולי אתם, הפחדנים, אלה שלא מוכנים להישיר מבט מול הבעיות ולהתמודד אתן, בכבוד הדדי, ואני מבטיחה לך שסבך לא היה בורח מכאן אילו חי כאן היום אלא היה גאה בהישגים שלנו למרות הכל והיה נלחם בפגמים ולא מטיף לברוח. גם סבי ז״ל שעלה מפרס בשנת 1922 עשה דרך רבת חתחתים ואכזבות, אבל לברוח מכאן? שיברחו הערבים שלא מוכנים לקבל את מדינת ישראל כמדינת היהודים. לא אנחנו.

    • עמית מנדלזון
      19 בפברואר 2015 @ 19:48

      שרה הכתבה הזו לא פונה אלייך ועובדה שלא קראת אותה. אחרת היית מבינה שלא הערבים הם האויבים. היום שתביני את זה יהיה יום אחד מאוחר מדי

      • שרה
        21 בפברואר 2015 @ 10:30

        עמית, כשכתבתי ״שיברחו הערבים״ הכוונה לא היתה שהם האויבים, אלא אם הברירה היא שמישהו צריך לברוח מכאן, אני מעדיפה שהם יברחו. הם לא מקבלים אותנו, מקדמת דנא, לא מ 1967 ולא מ 1947 ולא מ 1929… ואתה יודע זאת יפה. בילדותי בירושלים בה נולדתי עשור לפני קום המדינה, כשהגיע לעיר גלגל ענק פעם בשנה, והיינו הולכים ליהנות שם כילדים, תמיד נרדפנו ע״י הילדים הערבים בקריאות ״אטבח אל יהוד״ וברחנו הביתה במפח נפש. היום הערבים מתלוננים על הישראלים הקוראים ״מוות לערבים״ מאיפה למדו את הקללה הזו?

        • עמית מנדלזון
          21 בפברואר 2015 @ 14:01

          שרה זה שערבים לא אוהבים יהודים זה חדש לך ? לא מטרידה אותך הסיסמה מוות לשמאלנים ? זה בדיוק מה שמפחיד אותי

          • שרה
            22 בפברואר 2015 @ 15:49

            עמית, אני יודעת ששונאים אותנו, ולא רק הערבים. מטרידה אותי האלימות והפצת השקרים עלינו. כל מי שצועק מוות לשמאלנים הוא בדיוק באותה רמה של אותם ערבים מתלהמים. ירדנו כולנו לרמה של שנאה תהומית שמהווה את הסכנה הגדולה ביותר לשלמותנו כעם. המטרה שלי ושלך זהות. הויכוח הוא על הדרך ותו לא. והדרך אינה בשום אופן לברוח, אלא לנסות לגשר, להבין גם את אלה שחושבים אחרת ואולי פעם נגיע למדינה שתהיה באמת לתפארת, לדוגמה ולמופת. ויהיה כיף לנכדים שלנו לחיות כאן.

          • עמית מנדלזון
            22 בפברואר 2015 @ 19:43

            שרה, נכון לעכשיו קוראים לי בוגד קוראים לי משתף פעולה קוראים לי עוכר ישראל וקוראים להרוג אותי. איך אני אמור לחיות עם זה ?

          • שרה
            22 בפברואר 2015 @ 22:00

            עמית, אין לי שליטה על מה שאנשים אומרים לך, אבל בלהט הויכוח אני מתארת לי שגם אתה לא חוסך במילים ופוגע ברגשות. אני רואה תגובות למאמרים וידיעות בעתונות ולא מאמינה לאיזה שפל וטמטום אנשים יכולים לרדת. אני יכולה להבין את הסלידה שלך מנתניהו וזה לגיטימי ולא הופך אותך לבוגד. גם אני סולדת ממספר אנשים בפוליטיקה. לי הפריעה ההמלצה שלך לברוח מכאן. למה? יש לי 2 אזרחויות זרות וחייתי הן בארה״ב והן בצרפת ואני מבטיחה לך מנסיוני שבכל מקום בו תחיה תמצא דברים קשים יותר מבישראל – אם יהיה אכפת לך מהמקום בו
            אתה חי.

  5. אחד העם 15
    19 בפברואר 2015 @ 17:32

    נציונליסט אחד חושב שהוא צ'רצ'יל למרות השטיח המחורר במעונו ופה באתר פשיסט אחר גונב ממרטין נימולר. לא נותר לנו אלא לקרוא לנוער הגבעות – חיזרו למקור לספר הספרים האמיתי בו יש הכל. לא נבזה עצמנו באמצעות גניבה מסמולנים. מיין קאמפף הוא שלנו !!!!

  6. מומחה לקנוניות
    17 בפברואר 2015 @ 20:38

    אני פעם הצבעתי לשמאל אבל אין תועלת בו,כמו בימין.

    מבחינה כלכלית כל עוד שהכסף מונפק בחוב המצב הכלכלי בעולם ידרדר וכך גם אצלנו.
    אני מצפה מהיהודים בתור האנשים המנוסים בעולם להתחיל את השינוי בנושא.

    מבחינה מדינית הימין טועה שחושב שהערבים רוצים בגדול להרוג אותנו במקרה הרע או לשלוט עלינו בישראל במקרה הטוב.

    השמאל טועה שהוא מנסה להתחנף לערבים ע"י ויתורים לא רלוונטים.

    מה שצריך לעשות זה להתנתק מהשטחים במיידי ולא לנסות "לעזור" לערבים ע"י שליחת אוכל להם וכל מיני התחנפויות.
    ברגע שיש ניתוק מוחלט,אנחנו לא שולטים עליהם בשום דרך יש לנו לגיטימציה מלאה להגן על עצמנו.

    כמובן שגם המחנה הציוני לא יעשה את זה כי הכוחות הניסתרים פועלים להמשך המצב הקיים בשביל למכור נשק
    לצדדים ולהחליש את השלטון וכך לאפשר שלטון בינלאומי בפועל.
    מזכיר את המצב באפריקה מסכסכים בין 2 הצדדים וחברות בינלאומיות לוקחות את המשאבים.

    • עמית מנדלזון
      17 בפברואר 2015 @ 20:53

      זה לא על מי צודק זה על דמוקרטיה וחופש הביטוי והזכות להחזיק בדיעה אחרת מהם בלי להיות מועמד לרצח. זה המינימום שאני לא יכול לקבל במדינת ישראל. זו סיבה לברוח

      • מומחה לקנוניות
        22 בפברואר 2015 @ 18:42

        זה לא על מי צודק זה על מה האמת.

        האמת היא שהשב"כ הרג את רבין.

  7. גידי
    17 בפברואר 2015 @ 19:36

    בארץ ישראל בא השמאל הקיצוני ופגע בדתיים ואני שתקתי.כי לא הייתי דתי.
    ואז הם פגעו בימין ואני שתקתי כי לא הייתי ימני.
    לא הרמתי קולי כשהם פגעו במתנחלים ואני שתקתי כי לא הייתי מתנחל.
    אני לא הרמתי את קולי כשהשתלטו על פרס ישראל כי לא הייתי סופר.
    אני לא הרמתי קולי כשהשתלטו על האקדמיה.אני שתקתי כי אני לא מאוד משכיל.
    לא הרמתי קולי כשהסתבר שהאיחוד הארופי מממן אותם .כי לא הייתי עשיר.
    ואז הם קראו לא להתגייס ולסרבנות אני לא הרמתי קולי כי לא הייתי סרבן.
    עכשיו הם קוראים לי לברוח,.. עד כאן ! תברחו אתם רפיי הנפש והמעש .אני אשמור על הבית.

    • עמית מנדלזון
      17 בפברואר 2015 @ 19:51

      זה הפשיזם לזרוק על הפציפיסטים את הכל תשאל אחד בשם הרמן גרינג, ומי שחיבר את הפואמה שאתה מעוות מתהפך בקברו. אבל בדיוק בגלל זה כתבתי את מה שכתבתי. זה לא הבית שלנו יותר זה הבית שלך שמור עליו. אם תוכל. מסופקני אם תוכל לעשות זאת בלעדינו. רק מילה אחד לגבי ה"שמאל הקיצוני" אין דבר כזה שמאל קיצוני בישראל, אפילו השמאל מסרב להיפרד מהמילה ציוני . שיבושם לכם קחו הכל, שלכם… תלחמו לבד תבנו לבד תתנחלו לבד ואז…. יאללה מצדה, התאבדות קולקטיבית. אתה כנראה עוד לא הבנת שאת המשבר הזה כבר לא תוכלו לאחות.

  8. גורן
    17 בפברואר 2015 @ 8:28

    עמית לפי מה שהולך להיות באירופה התגברות האיסלם הרדיקאלי ומעשי הטרור נראה לי שאני מעדיף לחיות כאן לוחמי דאע"ש בקרוב יחזרו לאירופה והם כבר הראו מה הם הולכים לעשות והבטיחו לחסל את הצלבנים עדיף כאן לפחות אנחנו יודעים להילחם ולא נהיה כנועים כמו האירופים האויב שם בפנים

    • עמית מנדלזון
      17 בפברואר 2015 @ 10:11

      תעשה חשבון – בכל אירופה היו חמישה מעשה טרור בשנתיים, בישראל חמישה בשבועיים. ולא, ישראל לא יודעים להילחם, "צוק איתן" הוכיח את זה והחזבאללה עוד קיים וממתין.

      • רחובותית זקנה
        17 בפברואר 2015 @ 14:49

        מעניין שאנחנו מרגישים בדיוק אותו הדבר, אבל לא מהסיבות שאתה מנית!
        אנחנו ילידי תש"ח, מה שנקרא "מלח הארץ" עם השכלה גבוהה [דוקטורט] וידע נרחב בהשכלה כללית וביהדות. אנחנו חילונים. אנחנו שמרנו על דעותינו והתייחסותנו ללא שינוי מאז תמכנו במפא"י ואחדות העבודה בבחרותנו ולכן אנחנו ממשיכים לתמוך בכל מה שקשור לאהבת הארץ והמדינה. אנחנו "ימנים" עם שורשים וכבוד רב לסוציאליזם ולשוויון ולערכים של הקיבוץ של פעם. ואנחנו מאוד מודאגים מהסחף האנטי-ציוני, אבל חושבים שמה באמת יהרוס את המדינה לא יגיע מבחוץ, אלא מבפנים. הריקבון הפנימי ימוטט אותנו.
        ההתכחשות לזולת והכפשתו, זלזול ועבריינות במרחב הציבורי, אגואיזם ותאבת בצע, צביעות והתחסדות, ועוד כהנה וכהנה. לא רואים את הזולת ממטר.
        ואנחנו דוקא חושבים שאין לזה שום קשר לדעות פוליטיות כאלה או אחרות.
        ניסינו לשכנע את בנותינו לעזוב את הארץ, אך הן סירבו, למרות שהן יכולות לעשות זאת.
        אהבת הארץ כבר אמרתי?
        לא מתבכיינים על השלטון והממשלה.
        כן מאשימים את המתחסדים והצבועים שמאשימים אחרים ולא את עצמם. תסתכלו בראי.

        • עמית מנדלזון
          17 בפברואר 2015 @ 20:39

          אהבת הארץ זו סיסמה ריקה, בדיוק כמו המילה "ציוני", זה בסך הכל כיסוי ערווה של חדלון. המילה ציוני הפכה להיות מילה נרדפת לגזען. מלח הארץ שונא כל מי שלא חושב כמוהו וקורא לו שמאלני קיצוני. אגואיזם זה לשבת על התחת ולא לעשות כלום אפילו לא למחות כשיש כל כך הרבה עניים, ולהפיל שוב את התיק על השמאל. קחו את הארץ היא שלכם, תעשו בה מה שתרצו והכי חשוב תהיו ציונים

      • גורן
        19 בפברואר 2015 @ 16:16

        עמית זו היא רק ההתחלה של הטרור האיסלמי הרדיקאלי שהולך לשטופף את אירופה רק דבר אחד קטן אני מקווה שיש לך עדין את הדרכון הציוני הכחול שמור עליו ום אחד תזדקק לו

        • עמית מנדלזון
          19 בפברואר 2015 @ 19:49

          אני לא יכול להיפטר ממנו. ואני שמח לשמוע שאתה מכיר את אירופה והמצב בה כל כך טוב שאתה יכול לנבא את העתיד. אני חי כאן ורואה דברים אחרים ממה שמספר לך ביבי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן