ה- L200 פותח כ-Truck Utility Sport אולטימטיבי שמגיע לשיאים חדשים של אמינות, קשיחות, נוחות פנים ויכולת תמרון, אשר פוגש עוד יותר את הצרכים המשתנים והמגוונים של לקוחות הטנדר הגלובלי.
ה- L200 החדש הינו בעל מראה אתלטי, השומר על הסימן המסחרי של "קו ה- J" המאפיין את העיצוב של L200 היוצא תוך שמירה על משקל המאפשר יחסי הכוח / משקל מצויינים.
מנוע ה-2.5 ליטר דיזל החדש והנקי עם 154 כ"ס או 181 כ"ס מצליח להציג על אף גודלו ירידה של פליטת 2CO. ה- L200 החדש בעל תיבת הילוכים ידנית חדשה 6 הילוכים ו- 5 הילוכים אוטומטית חדישה לשיפור הביצועים, פליטת CO2 נמוכה ותחזוקה מופחתת. מרווח הפנים גדל תוך שמירה על ממדים קומפקטיים ורדיוס סיבוב של 5.9 מטר- הצר ביותר בסגמנט.
צעד משמעותי נוסף משלב בין תנוחת ישיבה ונהיגה נוחה יותר, נוחות נסיעה משופרת, NVH טוב יותר ואבזורים נוספים המשלימים את חווית הנהיגה והופכים אותה לטובה יותר.
עמידות מוגברת באמצעות עיצוב – ממסגרת גוף ושלדה חזקה יותר לתחזוקה מנוע נמוכה יותר (מ-15,000 קילומטר בעבר ל- 20,000 קילומטר במרווחי החלפת שמן, מטיפול בכל 80,000 לתיבה האוטומטית למצב בו אין צורך בתחזוקה זו כלל בדגם החדש.
בטיחות אקטיבית משופרת: מערכת העברת כוח מתקדמת super selectהמאפשרת חיסכון בדלק לצד יציבות ובטיחות מירבית וחוגה מסתובבת להעברה למצב הנעה כפולה.
שלדה חדשה עם שיפור הקשיחות לטובת הגברת היציבות. מערכת מתלים משודרגת. נוספו המערכות הבאות: התרעה על סטייה מנתיב, בקרת יציבות נגרר, סיוע בזינוק בעלייה, פנסי קסנון ועוד.
שיפור בבטיחות הפאסיבית: שלדת RISE משופרת, 7 כריות אויר (כולל כרית לרגלי הנהג) ה- L200 החדש נבנה על ידי מיצובישי מוטורס בתאילנד לכל השווקים הגלובליים ויושק באירופה במהלך הקיץ של 2015, בשני תצורות של קבינה וקבינה כפולה.
התכונות החדשות, הכלולות (לפי זמינות על פי מודל ושוק): מצלמה אחורית, הנעה ללא מפתח ומערכת stop/start, בקרת שיוט הכוללת מגביל מהירות אדפטיבי, מזגן מפוצל, מנופי שליטה על ההגה, כוונון הגה לגובה ולעומק, מערכת רדיו דיגיטלי, יציאת USB ועוד.