Skip to content

טיפוח: הכיני ציפורנייך לאביב-קיץ 2015

מה צפוי בתחום הלק לאביב-קיץ 2015? גווני פסטל בהירים, מרקמי תלת מימד ואקססוריז ("נייל ארט"). מותגי הלק המרכזיים חושפים את הטרנדים, המגמות ופלטות הצבעים לעונה החמה שאוטוטו מגיעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
היכונו לצבעי הפסטל. ימין ושמאל: MoYou-London; באמצע: מייקל קורס Michael Kors. צילומים: יח"ץ
היכונו לצבעי הפסטל. ימין ושמאל: MoYou-London; באמצע: מייקל קורס Michael Kors. צילומים: יח"ץ

הנוזל הצבעוני הזה כבר נחשב לחלק בלתי נפרד מה"טוטאל לוק" של כל אישה. טיפוח הציפורניים הולך ותופס חלק נכבד מאוד בתעשיית היופי והטיפוח, שמושפעת באופן ישיר מאותם גורמים שמכתיבים את האופנה ברחבי העולם: מעצבי-העל בבתי האופנה היוקרתיים, טרנדים עולמיים וגם כוכבות הוליווד, שמהוות השראה ממשית בפיתוח מוצרים וסדרות חדשות.

כל עונה חושפים בפנינו מוצרים חדשים וחדשניים, כמו גוונים ייחודיים, עיצובים תלת־ממדיים, מדבקות מעוצבות, והכל עטוף בקונספט פרסומי מגובש ומעורר התרגשות. הלק הוא מוצר אופנה לכל דבר ועניין, והעבודה עליו דומה לעבודת המעצבים שעמלים על קולקציה חדשה. אנשי הפיתוח בכל חברה מחליטים אילו גוונים וחידושים ייכנסו לקולקציות. ההשראה וההשפעה באה מכיוונים רבים, החל מהמסורת והעבר, דרך ענפי ספורט, ברוח סרטי קולנוע וממסלולי תצוגות האופנה.

מותג חותמות הציפורנים הלונדוני "MoYou-London" שהגיע לאחרונה לישראל מציע לכל מכורות ה"נייל ארט" ליצור על ציפורניהן שלל דוגמאות וציורים בקלות וללא צורך במיומנות מיוחדת. חובבות הציפורניים כבר מכירות את המדבקות המסוגננות שנמכרות בחנויות הפארם ונועדו ליצור ציפורניים אומנותיות באפס מאמץ. הטרנד החם הבא שמסתמן בקרב חובבות העיטורים והקישוטים הוא חותמות הלק.

כל הלק הזה: שאנל, CND, אורלי, ושיק תמרוקים. צילומים: יח"ץ
כל הלק הזה: שאנל, CND, אורלי, ושיק תמרוקים. צילומים: יח"ץ

לאחרונה החלו לייבא לישראל מותגי לק חדשים, וביניהם מותג הלקים האמריקאי "SinfulColors". את סדרת הלקים של המותג, שקם בארה"ב בשנת 1991 ונרכש על ידי חברת רבלון העולמית, תוכלו למצוא במדפי רשתות הפארם. את סדרות הלקים של Essence, המותג הגרמני שנמצא בבעלות חברת קוזונבה, תוכלו למצוא בסניפי סופר פארם, ואת אלה של "Studiomakeup", מותג מנישת האיפור המקצועי, תוכלו להשיג בסניפי רשת אפריל. גם מעצב העל מייקל קורס מציע קולקציה של 24 גוונים, שנחלקים לשלוש קבוצות: סקסית, ספורטיבית וגלאם. הבקבוקנים בעלי המכסה המוזהב משדרים יוקרה ונראים כמו תכשיטים צבעוניים.

מוצר חדש נוסף, שהגיע לחנויות מיועד למתקשות לדייק במריחת הלק – עט-לק של המותג Touch (טאץ'). העט מגיע בששה גוונים ומאפשר שליטה מקסימאלית במריחה. יעיל במיוחד לחובבות הפרנץ' והקישוטים העדינים. ברשת הסופר פארם השיקו מכשיר מניקור-פדיקור במסגרת המותג Life. הערכה כוללת 5 ראשים מתחלפים להחלקת הציפורן, לעיצוב צורתה, לדחיפת העור וכמובן להברקה ולליטוש.

בחינה של תעשיית הלקים מלמדת על שני מהלכים שיווקיים מעניינים שמיועדים להגדיל את קהל היעד לשימוש בלקים. אם בעבר זוהה המוצר עם הקהל הנשי בלבד, הרי ששתי יצרניות לק בולטות (אורלי ו-שיק) השיקו לאחרונה תכשירי לק ייעודים לגבר. המותג "פלאשמוב" מבית Markwins האמריקאי, ששולט בקטגוריית האיפור לנערות, מציע קיטים המכילים בקבוקוני לקים וצנצנות גליטר תואמות. גם המותג היפני "הלו קיטי" מבית היוצר של Sanrio השיק לקים נוצצים בגרסאות מתוקות המיועדות לילדות קטנות.

עוד חידושים לקראת קיץ 2015. למטה: הלקים של אססי Essie. צילומים: יח"ץ
עוד חידושים לקראת קיץ 2015. למטה: הלקים של אססי Essie. צילומים: יח"ץ

אחת המגמות המרכזיות בעונת אביב-קיץ 2015 היא הבחירה בגוונים פחות פופולריים. כך, מציעה אורלי (Orly) בקולקציית האביב שלה – "SugarHigh" – גוון ירוק ליים, שני פסטלים בהירים במיוחד בהשראת קציפת הווניל ושלושה גוונים סמוקים נוספים בהשראת תרכיזי פירות יער (אוכמניות, חמוציות, שזיפים ודומדמניות). "הבחירה הזאת מודעת ומשמשת כאנטי תזה לבחירה הקונבנציונאלית במיינסטרים השולט בתחום הלק לגווני אדום, ורוד, אפרסק וקורל", מסבירה קטיה שו, המדריכה הראשית בחברה. "בכדי להעצים את ייחודיות החברה נבחרו בכוונה תחילה גוונים ייחודים שיעניקו 'ללובשת' מראה ייחודי בעל אמירה נון קונפורמיסטית. מקור ההשראה הוא תחום הקינוחים בדגש על קטגוריית הקציפות (קרם)."

גם בקולקציה החדשה של חברת שיק (Chic) נזנח הלק הקונבנציונאלי בגוון אחיד. במקומו נמצא לקים בטקסטורת תלת ממד מבריקה, העשויה לשמש גם כשכבה עליונה (טופ) וגם כגוון עצמאי. האווירה הכללית של הגוונים לאביב היא פסטלית צבעונית ומנצנצת במיוחד. מקור ההשראה של הקולקציה –  "Renewal"  – הוא תהליך עיטור ביצי הפסחא.

האביב הקרוב בחברת CND עומד בסימן עולם החי והצומח, לנופים קסומים ולחופש. קולקציית "Flora & Fauna" של החברה מתאפיינת בגוונים של צבעי מים ונופים וצבעי פסטל בהירים. צבעי המפתח בקולקציית "Just Married" של המותג ANNY הם: ניוד, ורוד בהיר, גווני חום בהיר ותוספת שכבה עליונה (טופ) מנצנצת. במקביל מציע המותג קולקציה נוספת המציגה צבעים נועזים יותר, צבעים ססגוניים המתאימים כמובן למצב רוח אביבי-קיצי.

מותג ESSIE מציע לקראת האביב והקיץ צבעי אדומים בוהקים, צבעי קורל, כחולים ותכלת, לבנים נקיים וירוק מנטה בהיר. הצבע הדומיננטי ביותר יהיה סגול בוהק והדפסי הפרחים הם המוטיב הבולט לעונה הזאת. קולקציית הלק של מותג שאנל (Channel) מציעה שלושה גוונים מרכזיים: שזיף במראה טבעי ורך, ורוד פוקסיה מטלטל וירוק פנינתי.

* * *

[related-posts title="לקריאה נוספת:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן