Skip to content

חדש: אוטובוס עם 5 דלתות

חב' מרכבים פיתחה בימים אלו לחב' "אגד" אוטובוס עם 5 דלתות כפולות, הדלת החמישית תאפשר עליה וירידה מהירה לנוסעים תוך שימוש בכרטיס "רב קו" שימנע את הצורך להתעכב אצל הנהג בכל תחנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חב' אגד הזמינה כ – 15 אוטובוסים מדגם זה במחיר של כ – 300 אלף יורו לכל אוטובוס.

חב' "מרכבים" שהינה החברה המובילה בישראל בתחום יצור והרכבה של אוטובוסים ומיניבוסים, פתחה עבור חב' "אגד" אוטובוס ראשון מסוגו בישראל עם 5 דלתות, האוטובוס החדש הינו אוטובוס מפרקי BRT ומיועד לשימוש בקווים עמוסים במיוחד.

האוטובוס כאמור בעל 5 דלתות כפולות, כאשר הדלת החמישית תאפשר עליה וירידה מהאוטובוס תוך שימוש בכרטיסי "רב קו" שימנעו את הצורך מהנוסעים להתעכב אצל הנהג בכל תחנה. אורכו של האוטובוס הינו 18.75 מטר וקיבולת של 149 נוסעים, מתוכן 53 מקומות ישיבה ו 86 מקומות עמידה.

האוטובוס מאובזר במערכות חדשניות לשירות הנהג והנוסעים לרבות צגי מידע לנוסעים, מערכות קריזה אוטומטיות, מערכת כרטוס אוטומטית, הפעלה ונטרול דלתות בשליטת הנהג עם אפשרות הפעלה מבחוץ, מושבי נוסעים נוחים , מעקות אחיזה מעוצבים מפלדת אלחלד, באוטובוס הותקנו חלונות כהים שהותאמו במיוחד לאקלים הישראלי, חלונות עם ציפוי לשבירת קרינת השמש כדי להפחית את החום באוטובוס בעונת הקיץ.

מיכה מייקסנר, מנכ"ל חב' "מרכבים" מציין שחב' "אגד" הזמינה כ – 15 אוטובוסים מסוג זה והכוונה להזמנה של עוד 15 אוטובוסים במסגרת תוכנית הצטיידות 2015.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן