Skip to content

מטיילים עם הרכבת

מיזם דיגיטלי ראשון, המושק היום ברכבת ישראל, מציע טיולים בקרבת תחנות הרכבת וכולל דרכי הגעה מפורטים, אטרקציות, טיולים ומידע נוסף. מתחם הטיולים הווירטואלי מושק באתר האינטרנט, באפליקציה ובדף הפייסבוק של הרכבת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החל מהיום מפעילה רכבת ישראל מתחם טיולים וירטואלי, המציע טיולים בקרבת תחנות הרכבת וכולל דרכי הגעה מפורטים, אטרקציות, טיולים ועוד. המתחם מושק באתר האינטרנט, באפליקציה ובדף הפייסבוק של הרכבת, כמו גם ב-VOD, בערוץ טיולים ובערוץ החיים הטובים בלווין ובכבלים. את התכנים סיפק ערוץ הטיולים מקבוצת "ענני תקשורת".

נסיעות ברכבת לבילוי והנאה

בסקר שבוצע לאחרונה, התברר, כי ציבור רב עושה שימוש ברכבת לנסיעות בילוי והנאה ולא רק כאמצעי הגעה לעבודה וממנה. בהתאם לכך הוחלט להשיק מיזם ייעודי אשר יספק המלצות על אתרי טיולים למשפחות וזוגות באתרים קרובים לתחנות רכבת.

מידע מקיף

במתחם הדיגיטלי מוצגים סרטוני וידאו, מידע מקיף והסברים אודות האתרים השונים במסלול ופרטים מלאים אודות דרכי הגעה אליהם באמצעות הרכבת ואוטובוסים. המתחם יוטמע בפלטפורמות הדיגיטל של רכבת ישראל באופן המנגיש עבור הגולשים את כל המידע לו הם זקוקים בבואם לתכנן טיול מושלם בקרבת תחנות הרכבת.

מתחם "מטיילים עם הרכבת" כולל, מלבד מסלולי טיולים בטבע, גם מסלולי טיולי קולינריה, מוזיאונים, אתרי מורשת, טבע, אמנות, פעילויות ילדים ומידע נוסף. המתחם הוקם מתוך מטרה לגרום לציבור הישראלי להשאיר את רכבו בבית, או בתחנת הרכבת, ולטייל עם רכבת ישראל.

• קישור למתחם באתר רכבת ישראל – http://www.rail.co.il/HE/Pages/haimtov.aspx
• קישור למתחם המובייל – http://rail.haimtov.co.il/

אתי פינקלשטיין, מנהלת אגף השיווק ברכבת ישראל: "רכבת ישראל שמה לה למטרה לעודד את השימוש ברכבת לנסיעות בשעות הפנאי למטרות בילוי והנאה. מתחם הטיולים הדיגיטאלי שבנינו יחד עם 'ענני תקשורת' מגיש לציבור אפשרויות טיול נרחבות, מיוחדות ומעניינות בקרבת תחנות הרכבת בכדי להשלים את חווית הטיול וליהנות גם מהדרך אל הבילוי וחזרה בטוחה ממנו".

שרון למברגר, מנכ"ל משותף ומנהל ערוצי הלייף סטייל "ענני תקשורת": "אנו שמחים לקחת חלק במיזם דיגיטלי ראשון מסוגו, דרכו הנוסעים יוכלו להכיר ולחוות את התרבות והמסורת בערי ישראל וביעדים אליהם רכבת ישראל מגיעה. 'ענני תקשורת' דרך ערוצי התוכן שמה לה למטרה לייצר תכנים המביאים ערך מוסף לגולשים, וזאת דרך פלטפורמות נוחות לגלישה המפותחות באמצעות mars טכנולוגיות מקבוצת 'ענני תקשורת'".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן