Skip to content

כתב אישום נגד מרזל – תקף פלסטיני

בכתב אישום שהגישה המשטרה כנגד פעיל הימין הקיצוני, מואשם מרזל כי חדר לחצר פלסטיני בחברון, היכה בו באגרוף ובעט בו. מרזל שרץ ברשימת יחד לכנסת טוען כי זו רדיפה פוליטית -"מפחדים ומנסים לפגוע בריצה שלי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שישה ימים לפני הבחירות הגישה מחלקת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום חמור כנגד ברוך מרזל, פעיל הימין הקיצוני שמועמד מספר 4 לכנסת במפלגתו של ח"כ אלי ישי – יחד. מכתב האישום שהוגש לפני 9 ימים לבית משפט השלום בירושלים עולה כי מדובר במקרה משנת 2013, בו תקף מרזל פלסטיני תושב חברון באלימות. כך לפי כתב האישום. לפי כתב האישום, ב-8 בפברואר באותה שנה, בסמוך ל-17:20, ישב עיסא עמרו בביתו שבחברון ושתה תה יחד עם תושבים נוספים. בשלב מסוים עבר מרזל סמוך לחצר ביתו יחד עם כמה אנשים נוספים שזהותם ידועה למשטרה, בדרכם לתפילה במערת המכפלה. מסיבה שאינה ידועה, כך נטען, נכנס מרזל לביתו של עיסא, וסירב לעזוב על אף שהאחרון אמר לפעיל הימין ולחבריו לעזוב את המקום. בתגובה לדרישת עיסא, ענה מרזל כי "קראו לו להיכנס". לפי כתב האישום, החל מרזל להכות אותו במכות אגרוף בפניו. עיסא דחף אותו מחוץ לחצר הבית והחל לצעוק לעזרה: "חייל, חייל". למקום הגיע חייל צה"ל בשם אייל טיבי. "בעוד החייל טיבי עומד חוצץ בין מרזל לבין עיסא ואחרים, בעט מרזל ברגלו של עיסא" כך בכתב האישום, ו"בהמשך כשהתרחק החייל טיבי במעט ממרזל, בעט שוב פעיל הימין בחוזקה ברגלו של עיסא". "כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לעיסא סימנים אדומים ברגליו" נכתב. כתב האישום מסכם כי "במעשיו המתוארים לעיל, נכנס הנאשם לנכס כדי לעבור עבירה פלילית, תקף את עיסא שלא כדין וגרם לו חבלות של ממש".

כתב האישום
כתב האישום

מרזל וישי - ניסיון לעצרו מלהיבחר? (צילום: אתר חרדים1)
מרזל וישי - ניסיון לעצרו מלהיבחר? (צילום: אתר חרדים1)

בתגובה לכתב האישום מסר מרזל כי "מוזר ששבוע לפני הבחירות המשטרה מגישה כתב אישום על אירוע שהתרחש לפני מספר שנים. שולפים מהמגירה תיק ישן של מתלונן עבריין שנזרק אפילו מבצלם, האינטרס ברור הם מפחדים ומנסים לפגוע בריצה שלי בכל דרך. המשטרה והפרקליטות לא משלימים עם החלטת בית המשפט העליון לאפשר לי לרוץ. מדהים עוד יותר שבמשך שנים הם מגלים אוזלת יד בכל הקשור לזועבי אך איתי ידם קלה על ההדק. על אפם וחמתם בשבוע הבא יהיה בעזרת השם חבר כנסת ואלחם בפוליטיזציה שיש בפרקליטות ובמשטר".
בערוץ 7 הימני פרסמו מייד עם היוודע אודות כתב האישום הודעה קצרה ובכותרתה נכתב: "סיכול ממוקד – כתב אישום נגד מרזל".

4 Comments

  1. גורן
    12 במרץ 2015 @ 8:29

    שבוע לפני הבחירות מוזר לא? ואני לא תומך במרזל

    • עמית מנדלזון
      12 במרץ 2015 @ 9:44

      כן , מוזר שחיכו שנתיים עם כתב אישום חמור כל כך, אני מניח שאם היו תוקפים אותך, לא ממת אכפת היה לך מועד הגשת כתב האישום אלא העובדה שהוא הוגש. שאלה לי אליך ? האם זה מה שאתה רוצה לראות בכנסת שלך, לא רק גנבים ונוכלים גם בריונים אלימים ?

      • גורן
        13 במרץ 2015 @ 6:53

        התשובה לא

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן