Skip to content

קמפיין שונה וחדיש: "אופל אדם – יפה וחצופה"

אופל ישראל משקיעה 4 מיליון שקלים בקמפיין ייחודי, חצוף, לאופל אדם האורבנית והאוטומטית, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO במסגרתו יותאם הפרסום למצבים ומקומות משתנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אופל משקיעה 4 מיליון שקלים בקמפיין לרכב העירוני החדש, האופל אדם והאוטומטית, שהושק ביום חמישי שחלף. הייחודיות בקמפיין היא שלכל אמצעי מדיה הותאם קריאייטיב מיוחד, תחת המסר: "אופל אדם- יפה וחצופה", עם משפטים קצרים וחצופים. הרעיון העומד מאחורי הקמפיין הוא שכמו שכל נהג בוחר את ה"אדם" לפי אופיו, צבע חיצוני , צבע גג, סוג החישוקים וריפוד פנימי, כך גם הקמפיין מתאים את עצמו לאופי המקום בו הוא מוצג ולאוכלוסייה אליו הוא מופנה.

"אופל אדם"

אופל אדם. צילום: יח"צ
אופל אדם. צילום: יח"צ

היא לא רק המכונית יפה, היא גם מהנה, נמרצת וחסכונית במיוחד. תיבת ההילוכים האוטומטית המתקדמת (MTA) בעלת חמישה יחסי העברה מאפשרת למצות את מלוא היכולת של מנוע 1.4 ליטר, המספק 87 כ"ס. תיבת ההילוכים של האדם האוטומטית משלבת בין נוחות תפעול לבין זריזות, תוך השגת חיסכון מרבי בדלק, עם נתון של 21.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. המידות הקומפקטיות של האדם בסיוע קוטר סיבוב קטן הופכים את האדם למכונית עירונית אידאלית, כשלטובת תמרוני חניה מצוידת האדם במצב City לתגבור ההגה, מה שאופר את פעולת החניה לקלה במיוחד. איכות מוקפדת וחומרי בידוד הופכים את הנסיעה באדם לשקטה ונינוחה גם בנסיעה בינעירונית גם במהירויות גבוהות.

באופל מאמינים שכל אחד יש אופי משלו, רצונות משלו וטעם משלו. לכן "אדם" היא מכונית רבת תכונות. בעלת מגוון עצום של אפשרויות עיצוב והתאמה אישית, כך שכל אחת יכול לבנות את ה"אדם" שתשקף אותו. מגוון אפשרויות ההתאמה האישית מאפשרות ליצור יותר מ-100 שילובים שונים.

הקמפיין החצוף

שילוט חוצות למכונית אופל אדם, מותאם לתל אביב
שילוט חוצות למכונית אופל אדם, מותאם לתל אביב

קמפיין אופל אדם- יפה וחצופה מתבסס על עובדות אלה. לדוגמה, שלטי החוצות שיופיעו בקיר בנמל יתייחסו לבאי הנמל בלבד, השילוט שיופיע על קיר הקריה יתייחס לחיילים המשרתים בקרבת מקום, והמסר על גבי שלט החוצות בקיר נחלת בנימין יתייחס לאווירה באזור הזה. באותו אופן, מודעות הפרסום בעיתונות תואמים לנושאים אקטואליים. לדוגמה בעיתוני נשים – "אחותי, טוניקה זו לא שמלה, שימי מכנסיים!". בפלטפורמות הדיגיטליות תנצל את החברה את עולם הוידאו המתעצם ותחשוף בפני הצרכנים את סרטון הפרסומת שיהיה ניתן לצפות בו רק באינטרנט. כך גם בתשדירי הרדיו שיתייחסו לסיטואציות שמתרחשות בזמן נהיגה.

אילן טל, מנכ"ל אופל , מסר: ״הצלחנו ביחד עם משרד הפרסום גיתם להוביל קמפיין יוצא דופן שמצליח להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר שאכן אופל אדם- יפה חצופה ואורבנית. האופל אדם האוטומטית היא מאד רב גוונית בכל הקשור לטעמים השונים של הלקוחות ומציעה עשרות גרסאות לפי בחירה אישית של הלקוח, בתוך כך ה"אדם" מרחיבה את היצע הדגמים של אופל וממשיכה את האסטרטגיה של הצבת מתחרה מוביל לכל תחום רכב ומתאימה עצמה לפלח שוק המיני, הצומח בישראל בשנים האחרונות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן