Skip to content

ריצ'ארד גיר נחת הבוקר בישראל

ישחק בסרטו החמישי והחדש של הבמאי הישראל יוסף סידר "אופנהיימר". מתארח בסוויטת המלך שלמה במלון לאונרדו פלאזה ירושלים מרשת פתאל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ריצ'ארד גיר. צילום: ויקיפדיה
ריצ'ארד גיר. צילום: ויקיפדיה

שחקן הקולנוע ריצ'ארד גיר נחת הבוקר בישראל על מנת להצטלם לסרטו החדש של הבמאי הישראלי יוסף סידר והוא מתארח במלון לאונרדו פלאזה ירושלים מרשת פתאל.

השחקן הגיע הבוקר לישראל בשעה 05:30 והועבר ישירות לסוויטת המלך שלמה במלון לאונרדו פלאזה המתחדש, והצפוי לשנות את שמו בקרוב למלון הרודס פלאזה ירושלים. הסוויטה הנשיאותית בלאונרדו פלאזה ירושלים ממוקמת בקומה 22 של המלון ומשקיפה אל נוף מרהיב של העיר העתיקה, הניבט מכל עבר דרך חלון עצום הממוקם לכל אורך הסוויטה. בסוויטה התארחו בעבר גם נטלי פורטמן מנהיגים וראשי מדינות.

סוויטת המלך שלמה במלון לאונרדו פלאזה
סוויטת המלך שלמה במלון לאונרדו פלאזה

לכבוד האורח המפורסם קושטה הסוויטה בזרי פרחים בעיצוב מיוחד ואלגנטי. צוות המלון המתין להגעתו בשעות הבוקר המוקדמות עם ארוחת בוקר מגוונת. ריצ'ארד גיר העדיף להיכנס למלון מהכניסה הראשית של המלון ולא מהכניסה הצדדית.

בקשות מיוחדות של האורח המפורסם: פינת תה ירוק עם אדניות תבלינים טריים של לימונית, מרווה, נענע מגוון של פירות יבשים דגש על פקאנים לא קלויים, פירות וירקות טריים אורגנים.

גיר הגיע לארץ לצורך צילומים לסרטו החדש והחמישי של סידר "אופנהיימר", אחד מהבמאים הישראלים המוכרים והמצליחים שאחראי על סרטים כמו "בופור" ו"הערת שוליים", שהיו מועמדים לפרס הסרט הזר בטקס האוסקר.

גיר יגלם את התפקיד הראשי, ולצדו ישחקו שחקנים ישראלים כמו ליאור אשכנזי, טלי שרון ודוב'לה גליקמן ושחקנים זרים כמו שרלוט גינזבורג, סטיב בושמי והאנק אזריה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן