Skip to content

חדש: ניסאן אלמרה 2015 בישראל

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן החלה לשווק את ניסאן אלמרה 2015 במחיר של פחות מ- 110,000 שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ניסאן אלמרה הינה המכונית הנמכרת ביותר בארה"ב מזה ארבע שנים רצופות, בפלח השוק התחרותי של מכוניות משפחתיות קומפקטיות. ככזו, צברה אלמרה מוניטין רב כמכונית מרווחת, המעניקה תמורה מעולה למחיר ומצוידת בטכנולוגיה עשירה: לאלמרה עיצוב חזית בסגנון "משפחת ניסאן" המעניק נוכחות עוצמתית, תא נוסעים מתוחכם בעל מרווח פנימי עצום ומצוידת במערכת דיבורית Bluetooth® כסטנדרט בכל הדגמים.

ניסאן אלמרה 2015 (צילום יח"צ חו"ל)

כדגם הבסיסי במערך מכוניות הסדאן של ניסאן, אלמרה מכוונת אל לקוחות רבים המחפשים מכונית משפחתית קומפקטית, שימושית, אמינה ומשתלמת. כל זאת בלי לוותר על מראה ותחושה רעננים ועל תמורה גבוהה, לצד חוויות מתגמלות של נהיגה.

לניסאן אלמרה 2015 עיצוב חיצוני מרשים ולמרות השתייכותה לקטגורית המשפחתיות הקומפקטיות, הרי שהעיצוב החיצוני שלה מעניק לה נוכחות בולטת ועדכנית.

מלבד העיצוב החיצוני, לאלמרה גם מראה פנימי איכותי בעל תחושה מהודרת, ותא נוסעים המצויד באבזור שימושי המוצע כסטנדרט, דוגמת תקשורת Bluetooth®.

לניסאן אלמרה 2015 מראה חזית בולט ומרשים הכולל פנסים ראשיים גדולים, פנים בעלות מראה עוצמתי ועיטורי כרום בשבכה הקדמית – כאשר כל השינויים נועדו לחזק את הדמיון המשפחתי בין אלמרה לבין האחיות המוכרות לבית ניסאן – אלטימה ומקסימה שכבר הושקו בישראל.

ניסאן אלמרה 2015 מוצעת בשני דגמים מעוצבים ומצוידים היטב – אלמרה SV ואלמרה SL.

העיצוב החיצוני כולל, מראות חיצוניות עם מאותתי פנייה מובנים, וחישוקי סגסוגת 16" (ברמת הגימור SL) עיצוב דינמי לחלק האחורי הכולל, אנטנה קבועה בגג, ספוילר אחורי תחתון, ידיות בגימור כרום לדלתות, פנסי ערפל קדמיים עם עיטורי כרום למסגרות פנסי הערפל (ברמת גימור SL). תכנון אווירודינמי חכם מעניק לאלמרה מקדם גרר של 0.288 בלבד לחיסכון בדלק ויציבות במהירויות גבוהות.

אלמרה 2015 (צילום יח"צ חו"ל)

אלמרה 2015 מוצעת בצבעים אפור מטאלי, כסף מטאלי, לבן, שחור, וחום טיטניום מטאלי.

אלמרה 2015 מציעה רמות גבוהות של נוחות ועידון המתאימות לנסיעה משפחתית נוחה ומרווחת של חמישה נוסעים. דגם 2015 כולל עיצוב מרהיב ללוח הפיקוד המרכזי, לוח מחוונים עם צג LED לבן וגלגל הגה מהודר עם מתגים לשליטה על מערכת דיבורית Bluetooth® לטלפון ועל מערכת השמע.

רמת הגימור SV מצוידת במערכת שמע רדיו-דיסק 4 רמקולים, חיבורי AUX ו- USB דיבורית BLUETOOTH נשלטת מגלגל ההגה, מיזוג אוויר, 4 חלונות חשמל. רמת הגימור SL כוללת בנוסף מערכת שמע רדיו דיסק MP3 עם מסך 5", מפתח חכם, שלט הכולל כפתור לפתיחת תא מטען מרחוק, וכפתור הנעה.

כל דגמי אלמרה 2015 מעניקים תא נוסעים מרווח ביותר. מרחק הסרנים הוא 2600 מ"מ, מרווח רגליים אחורי של 940 מ"מ ותא מטען של 422 ליטר. גם העיצוב של תא המטען נועד להגדיל את הקיבול השימושי, והוקדשה מחשבה לכל פרט – מהממדים של הצירים ועד לצורה של דפנות הצד.

מושב אחורי מתקפל ביחס פיצול של 60/40 מוצע כציוד סטנדרטי בדגמי SV ו- SL, לרמה גבוהה של גמישות בהובלת מטען. תא הנוסעים מוצע בשני צבעים – שחור ובז'.
מאפיינים פנימיים נוספים כוללים מחשב נסיעה עם תצוגת טמפרטורה חיצונית, חלונות חשמליים עם פתיחה אוטומטית של חלון הנהג, נעילה אוטומטית של הדלתות בהתאם למהירות הנסיעה וידית לפתיחה של מכסה תא המטען.

ניסאן אלמרה 2015 משתמשת בפלטפורמה V העולמית, קלת המשקל של ניסאן ומצוידת במנוע HR16DE בעל ארבעה צילינדרים בנפח של 1.6 ליטר, אשר מפתח הספק של 109 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 14.8 קג"מ ב- 4,400 סל"ד. המנוע כולל שורה של טכנולוגיות לחיסכון בדלק, ובכלל זה מערכת הזרקה רב נקודתית שמאפשרת הזרקת דלק רחבה יותר מהמערכות המסורתיות, בעלות ההזרקה היחידה. החרירים הקטנים יותר מפיקים תרסיס עדין יותר, המסייע להשגת בעירה אחידה.

לאלמרה 2015 מנוע בנפח של 1.6 ליטר בשילוב תיבת הילוכים Xtronic מהדור הבא. המבנה של תיבת ההילוכים Xtronic מעניק שינוי רציף של יחס ההעברה באמצעות חיבור שתי הגלגלות ברצועה מתכתית ושינוי הקוטר שלהן באמצעות לחץ הידראולי. כמו-כן, שולבה ממסרת עזר פלנטרית להגדלת טווח יחסי ההעברה האפקטיביים. יחס ההעברה של תיבת ההילוכים Xtronic, שמגיע עד 1:7.3, גדול יותר מזה של תיבות הילוכים אוטומטיות אופייניות בעלות 7 הילוכים.

צריכת הדלק של אלמרה 2015 עם תיבת הילוכים Xtronic היא בנסיעה עירונית 7.6 ליטרים ל- 100 ק"מ, בנסיעה בינעירונית 5.9 ליטרים ל- 100 ק"מ וצריכת דלק משולבת 6.7 ליטרים ל- 100 ק"מ.

כל דגמי אלמרה 2015 המצוידים בתיבת הילוכים Xtronic זכו לתווית PUREDRIVE™ , אשר מוענקת לדגמי ניסאן משנת 2015, על פי תקן EPA . תווית ™PUREDRIVE משקפת את המחויבות של ניסאן לפיתוח תחבורה ידידותית לסביבה.

כל דגמי אלמרה 2015 מצוידים במתלה קדמי בעל מוט מייצב עצמאי במתלה אחורי מסוג קורת פיתול, ובקורות ייצוב מלפנים ומאחור. בדגמי 2015, בולמי הזעזועים של המתלים והגה הכוח החשמלי עברו כיול מתקדם, לנסיעה נוחה והתנהגות משופרת. מאפיינים נוספים המותקנים כציוד סטנדרטי כוללים מערכת בלמי כוח – בלמי דיסק מאוורר מלפנים ובלמי תוף מאחור, ומערכת למניעת נעילת בלמים ( ABS) עם חלוקה אלקטרונית של כוחות הבלימה (EBD) וסיוע לבלימה.

דגם אלמרה SL כולל חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ' עם צמיגים במידה 195/55R16 לכל עונות השנה. צמיגים בעלי התנגדות גלגול נמוכה מותקנים כציוד סטנדרטי בכל הדגמים.

אמצעי הבטיחות הסטנדרטיים כוללים מערכת כריות אוויר מתקדמת של ניסאן (AABS) (כולל כריות אוויר דו-שלביות מלפנים), כריות צד המותקנות במושבי הנהג והנוסע הקדמי, וכריות וילון המותקנות בתקרה להגנה על ראשי הנוסעים מלפנים ומאחור.

אמצעי בטיחות נוספים המותקנים כציוד סטנדרטי כוללים מערכת עוגני ISOFIX להתקנה של מושבי בטיחות לילדים, נועלי ביטחון להגנת ילדים בדלתות האחוריות, מערכת TPMS לניטור לחץ האוויר בצמיגים, מערכת לבקרת יציבות דינמית (VDC) ומערכת לבקרת אחיזה (TCS).

אלמרה 1.6 ליטר בנזין אוטומטית SV – 108,990 שקלים.
אלמרה 1.6 ליטר בנזין אוטומטית SL – 109,990 שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן