Skip to content

כדורסל: אלופת אירופה מובסת בראשון לציון

יומיים אחרי ניצחון החוץ בברלין (64:73), הובסה אתמול מכבי תל אביב (85:105) על ידי מכבי ראשון לציון במשחק ליגה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון
צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון

זקני מכבי תל אביב זוכרים איך בחודש ינואר 2010 ניצחה קבוצת ברק נתניה את קבוצתם וקלעה מעל 100 נקודות. אחרי שתי הארכות ניצחו הנתנייתים 103:114. אתמול בראשון לציון קבעו שחקניו של דרוקר שיא חדש ונכנסו לפנתאון הסטטיסטיקה.

שחקני ראשון לציון היו במיטבם: ג'קי קרמייקל 24 נקודות, אייזאה סוואן – שהיה קרוב לטריפל דאבל – עם 19 נקודות, 8 כדורים חוזרים (ריבאונדים) ו-10 אסיסטים, שון דאוסן ודומוניק ג'ונסון קלעו כל אחד 17 נקודות, טוני יאנגר 14, ג'רמיס סמית 5, ניצן חנוכי ורום קורנליוס 3 כל אחד.

למכבי תל אביב קלעו: סילבן לנדסברג 17 נקודות ו-7 כדורים חוזרים, דווין סמית' 14 נקודות, ג'ו אלכסנדר 13, ג'ייק כהן 12, בן אלטיט 9, ג'רמי פארגו 8 נקודות ו-6 אסיסטים, מרקיז היינס 7, ארד הררי 5.

טבלת ליגת ווינר סל: מכבי תל אביב עדיין מוליכה את הליגה עם 50 נקודות. מכבי ראשל"צ נמצאת במקום השלישי עם 42 נקודות. במקום השני נמצאת הפועל ירושלים עם 45 נקודות, במקום הרביעי – הפועל חולון עם 40 נקודות ובמקום החמישי הפועל תל אביב עם 40 נקודות. לשלושתן חסר משחק. שלושתן משחקות הערב ולוטשות עיניים לנקודות ולשיפור מיקום.

הפועל יונט חולון תיארח הערב את הפועל פתאל אילת בהיכל העירוני בחולון. ישפטו: דוד רומנו, פיני רימון, דרור גלפז. המאזן בין שתי הקבוצות בכל הזמנים בעונה הסדירה עומד על 11-12 לזכות הפועל אילת. עם זאת, בעונה הנוכחית ניצחה חולון פעמיים את אילת: פעם בבית ופעם במשחק חוץ.

הפועל SP מצרפלס תל-אביב תיארח הערב את הפועל "בנק יהב" ירושלים בהיכל הדרייב אין.  ישפטו: יערי רייניש, אייל פוהורילס, צחי הבדלי. המאזן בין שתי הקבוצות בכל הזמנים בעונה הסדירה עומד על 28-54 לזכות הפועל ת"א. עם זאת, המאזן העונה הוא 1-1. שתי הקבוצות ניצחו את יריבותיהן במשחקי בית.

[related-posts title="עוד בספורט:"]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן