Skip to content

התעמלות אומנותית: חמש מדליות לישראל בגביע העולם

יו"ר איגוד ההתעמלות, אופיר פינס: ״כל סמס בישר על עוד מדליה". ארבע מדליות לנבחרת הבוגרת ועוד מדליית כסף לנבחרת הג'וניור שהמשיכה להוכיח שיש עתיד מבטיח לישראל בענף אולימפי זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית ממשיכה להציג יכולת מצוינת בתחרויות בינלאומיות. הנבחרת, בהדרכת אירה וגדורצ׳יק, אלה סמופלוב, רעיה אירגו ואיילת זוסמן, זכתה אתמול בשתי מדליות בתחרות סבב גביע העולם בפזארו, איטליה. הנבחרת זכתה במדליית זהב בתרגיל הסרטים, עם ציון של 16.900 והקדימה את אוקראינה ובולגריה. בתרגיל המשולב של חישוקים ואלות קיבלה הנבחרת ציון של 17.250 וזכתה במדלית ארד בתחרות הבינלאומית.

בכך השלימה הנבחרת יום מדהים שכלל חמש מדליות.

הנבחרת הצעירה ולינוי אשרם עם המדליות. צילום באדיבות איגוד ההתעמלות
הנבחרת הצעירה ולינוי אשרם עם המדליות. צילום באדיבות איגוד ההתעמלות

מוקדם יותר זכתה לינוי אשרם במדליית זהב ובמדלית כסף במסגרת התחרויות האישיות בגביע העולם. אשרם הצעירה, שעלתה רק השנה לתחרויות הבוגרות, השיגה ציון של 17.400 בחישוק, הקדימה מתעמלות מבלארוס ורוסיה וגרפה את הזהב היוקרתי. בתרגיל האלות זכתה הישראלית הצעירה בציון 17.500 ובמדלית הכסף, כשרק מתעמלת רוסיה מקדימה אותה.

יו״ר איגוד ההתעמלות אופיר פינס: ״יום מטורף ומדהים להתעמלות הישראלית. כל סמס שאני מקבל מבשר על עוד מדליה, אני מבולבל ממבול המדליות של המתעמלות״.

נבחרת הג'וניור של ישראל בהתעמלות אומנותית המשיכה הופעה נפלאה לנבחרת ישראל כשזכתה בעוד מדליית כסף בתרגיל הכדור בתחרות. הנבחרת, שזכתה ביום שבת במדלית הארד בקרב רב, התחרתה אתמול במכשירים השונים וזכתה במקום השני עם תוצאה של 15.833.

[related-posts title="לקריאה נוספת:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן