Skip to content

טיסות לאירופה במחיר של 140 יורו הלוך וחזור

מציעה חברת ריינאייר, הסופר לואו קוסט, המחדשת את מגעיה עם ישראל, על מנת לפתח קווי תעופה לכמה יעדים באירופה. התנאי שלה – הורדה משמעותית של העמלות שגובה רשות שדות התעופה. הכוונה שלה היא להתחיל בעוד כ-3 – 4 חודשים בטיסות פיילוט לישראל. "אנחנו יכולים להביא מיליון נוסעים לישראל בשנה מיעדים חדשים", אומרת קייט שרי, סגנית […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת ריינאייר מחדשת את מגעיה עם ישראל על מנת לפתח קווי תעופה לכמה יעדים באירופה, זאת לאחר תקופה ארוכה של נתק בין הנהלת ריינאייר לבין גורמי תעופה ותיירות באר. כך מגלה הבוקר "ממון" של ידיעות אחרונות, בשיחה עם קייט שרי, סגנית מנהל פיתוח יעדים חדשים בחברת התעופה, הסופר לואו קוסט האירית, בעת ביקורה בסוף השבוע בארץ.

קייט שרי. "בכל מקום אליו נכנסה החברה היא קיבלה הנחה משמעותית בעמלות". צילום: דני שדה
קייט שרי. "בכל מקום אליו נכנסה החברה היא קיבלה הנחה משמעותית בעמלות". צילום: דני שדה
מחירים נמוכים יותר בטיסות הפיילוט

התכנון של ריינאייר הוא להפעיל טיסות ליעדים שונים, במחיר של 140 יורו הלוך וחזור, אבל הכוונה שלה היא להתחיל בעוד כ-3 – 4 חודשים בטיסות פיילוט לישראל, במחירים נמוכים יותר. החברה ידועה במחיריה הנמוכים במיוחד, כשהיא גובה מיעד ליעד בתוך אירופה, כמה עשרות יורו בודדות.

"אנחנו רוצים את הדגל שלנו במדינת ישראל ונציג לכם יעדים חדשים והזדמנויות חדשות", אומרת שרי, "מאז שנפתחו השמים בישראל גדלנו ביותר מ-15 מיליון נוסעים ולצערי ישראל עוד לא נמצאת על מפת הנתיבים שלנו".

מודל עסקי ייחודי

לדברי שרי, המחסום הגדול לכניסת פעילות סדירה בישראל הוא העמלות הנהוגות כאן. "יש לנו מודל עסקי מאוד ייחודי לנו ובישראל אנחנו לא מצליחים ליישם אותו", היא מסבירה, "המיסוי בנמלי התעופה בישראל גבוה מאוד והוא בעייתי למודל העסקי שלנו שבנוי על עמלות מאוד נמוכות. עמלות אלה מאפשרות לנו להוזיל בצורה משמעותית את כרטיסי הטיסה בישראל. למשל, העמלות שאנחנו צריכים לשלם הן 37 דולר על כל נוסע. זו העמלה שמשלמים הנוסעים, 20 דולר, והעמלה שאנחנו משלמים לרשות שדות התעופה. יש לנו יעדים באירופה שמחיר הטיסה בהם יותר זול מהעמלות האלה".

שרי מציינת, כי בכל מקום אליו נכנסה החברה היא קיבלה הנחה משמעותית בעמלות. "בברלין, למשל, קיבלנו הנחה של 75% מעלות העמלות ואחר כך העמלות משתנות בהתאם למספר הנוסעים שאנחנו מביאים. בקפריסין יש מס של 26 יורו. הנחנו מקבלים הנחה של 20 יורו ,אבל מביאים להם מאות אלפי תיירים. צריך להבין שכל נוסע שאנחנו נביא לפה יגדיל את ההכנסות של המדינה מתיירות וגם את ההכנסות של רשות שדות התעופה. אנחנו יכולים להביא מיליון נוסעים לישראל בשנה מיעדים חדשים. מדובר בנוסעים חדשים, מעבר לנוסעים שכבר מגיעים אליכם. יש פה הזדמנות אדירה הן לנוסעים מישראל והן לתיירים שיגיעו מאירופה", היא מסבירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן