Skip to content

התעמלות מכשירים: הופעה מכובדת לנבחרת באליפות אירופה

נבחרת ההתעמלות סיימה את אליפות אירופה בהעפלה לארבעה גמרים. אלכס שטילוב מרוצה, למרות שסיים ללא מדליה: "אליפות מעודדת". יו"ר האיגוד אופיר פינס: "ארבעה גמרים זה לא דבר של מה בכך"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נבחרת ישראל מתקבלת בפרחים עם חזרתה מאליפות אירופה. צילום: יח"ץארבעה גמרים והופעה מכובדת מאוד שמשאירה הרבה אופטימיות להמשך העונה. כך ניתן לסכם את הופעתה של נבחרת ישראל באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים, שהתקיימה בתחילת השבוע במונפלייה שבצרפת.

אלכס שטילוב, המתעמל הבכיר של ישראל, העפיל לגמרים בקרקע ובמתח. בתרגיל הראשון הוא סיים במקום הרביעי ופספס את המדלייה, ואילו בתרגיל המתח הוא סיים במקום החמישי. שטילוב, שמתאושש מתקופה בה סבל ממספר פציעות, חזר לכושר המצוין שלו ולקראת המשך התחרויות החשובות השנה נראה כי הוא בהחלט מסוגל לחזור לעמוד על הפודיום.

אנדריי מדבדב, שהפך לכוח עולה, הוכיח לא בפעם הראשונה שהוא שייך לצמרת האירופית. מדבדב העפיל לגמר בשולחן הקפיצות וסיים במקום השמיני.

ההפתעה הגדולה של האליפות מבחינת המשלחת הישראלית הוא המתעמל הצעיר ארטיום דולגופיאט, כשהעפיל לגמר הקרב רב. דולגופיאט רשם תוצאה נאה במוקדמות, אבל בגמר התקשה לשחזר את היכולת וסיים במקום ה-22. יחד עם זאת, היכולת של דולגופיאט הצעיר בהחלט משאירה הרבה מקום לאופטימיות.

גם בנשים הצליחה ישראל להגיע להישג נאה, כאשר צוף פלדון הצעירה השיגה את הכרטיס לבאקו, לאחר שדורגה ראשונה מהמתעמלות הצעירות בקרב רב במוקדמות אליפות אירופה.

אלכס שטילוב סיכם את האליפות: "הגעה לארבעה גמרים זה הישג של נבחרות גדולות. יש מעצמות כמו רומניה למשל, שלא עשו את זה. ברור שיש עוד הרבה עבודה לפנינו, אבל האליפות הזו בהחלט מעודדת. צריך לשבח את ארטיום הצעיר, שהעפיל לגמר ראשון והוכיח שהוא מאוד כשרוני".

יו"ר איגוד ההתעמלות, אופיר פינס: "ארבעה גמרים זה לא דבר של מה בכך. הוכחנו פעם נוספת שלישראל יש נבחרת, ולא מדובר רק באלכס שטילוב. אנחנו גאים במתעמלים ובטוחים שהמדליות יגיעו בתחרויות הבאות".

[related-posts title="עוד בספורט"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן