Skip to content

פרשת מני נפתלי – שרה נתניהו: "מי שעומד מאחורי נפתלי זה נוני מוזס"

אשת ראש הממשלה המשיכה היום בקו בו נקטו היא ונתניהו בעת הבחירות וטענה בבית המשפט לעבודה כי התקשורת רודפת אותה ולגבי הפרסומים השונים על פזרנותה הנהנתנית אמרה: "הטענה שאני אוהבת לבזבז כספי מדינה היא אגדה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, החלה היום (ראשון) אחר הצהריים להעיד בבית הדין לעבודה בירושלים בתביעה  האזרחית של עובד בית ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי. נתניהו שעד כה ניסתה להימנע לתת עדות ולהופיע בבית המשפט, הגיעה לבית המשפט האזורי ובפתח דבריה אמרה כי "למעלה משנה ורבע נשפך דמי בראש חוצות על ידי מני נפתלי וכל התומכים בו בתקשורת ובעידודה, עד הרגע הזה לא נשמע קולי, כך שיוצאים מנקודות הנחה מוטעות. הגיע הזמן שיישמע קול הצדק לאחר שפיכות הדמים הזאת".
נתניהו הסבירה כי מי שעומד למעשה מאחורי נפתלי הוא לא אחר מאשר מני מוזס, בעלי ידיעות אחרונות. "מני נפתלי מתנכל לי באופן מסיבי בעזרת גורם תקשורתי חזק מאוד שעומד מאחוריו, כולל בתקופת הבחירות".  אמרה אשת ראש הממשלה. אך אחרי ש פרקליטתו של נפתלי, עו"ד נעמי לנדאו הציגה כתבה משנת 1997 מכלי תקשורת מקבוצת "ידיעות אחרונות", אמרה נתניהו במפורש את שמו של אותו הגורם התקשורתי שלטענתה עומד מאחורי נפתלי. "אפשר להגיד את השם – נוני מוזס", אמרה נתניהו, והוסיפה: "הוא לא יכול לעשות לי רע יותר ממה שעשה לי. הוא עשה לי הכול".

שפכו את דמי, לא בזבזתי כספי ציבור - שרה נתניהו מגיעה לבית המשפט (צילום מסך חדשות 10)
שפכו את דמי, לא בזבזתי כספי ציבור - שרה נתניהו מגיעה לבית המשפט (צילום מסך חדשות 10)

לגבי טענותיו של נפתלי אמרה נתניהו  כי "הוא ביצע סחיטה באיומים נגד המדינה", כך טענה. "הוא אמר –"אם לא תתנו לי כסף ומשרה לכל חיי, אצא על גברת נתניהו בסיפורים מביכים'" .
על נפתלי עצמו היא אמרה כי חשה מההתחלה שהוא אינו מתאים לתפקיד אב הבית והוסיפה כי לצערה צדקה בתחושותיה. ולכן על ההחלטה להעסיקו בתפקיד היא ציינה כי  "בגדתי בקולות הפנימיים שלי".
לשאלתה של לנדאו, מדוע אם כך לא פיטרה את נפתלי מייד, הסבירה נתניהו כי היא נמנעה מכך "מכיוון שאנחנו רדופים על ידי התקשורת, לא הרשיתי לעצמי לפטר אותו כי ידעתי שהתקשורת תשחט אותי", "התקשורת חודרנית
, פולשנית ומרושעת. אני חיה בפחד. מבחינתי לפטר אב בית זה כותרות ולא רציתי לעשות דבר כזה. חיכיתי שיעזוב" אמרה אשת ראש הממשלה.
נתניהו התייחסה לאירוע שבו נטען כי הרימה מפה והפכה שולחן במעון ועל כך אמרה: "בחיים שלי לא הרמתי מפה, אין דבר כזה. אני דור שלישי לשואה, אבא שלי לא ניצול אך כל משפחתו הייתה בשואה". על המקרה שבו נטען כלפיה כי העירה את נפתלי משנתו באמצע הלילה וזעמה עליו על כך שהעז ורכש חלב בשקית ולא בקרטון טענה כי "מקרה שקית החלב לא היה. שקית, קופסה – זה בכלל לא משנה לי".

אני כעסתי על חלב? שקית חלב או קופסא זה לא משנה לי - שרה נתניהו בבית המשפט (צילום ארכיון ערוץ 10)
אני כעסתי על חלב? שקית חלב או קופסא זה לא משנה לי - שרה נתניהו בבית המשפט (צילום ארכיון ערוץ 10)

מוקדם יותר, בשעות הבוקר העיד סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, עזרא סיידוף. אחת מפרקליטותיו של נפתלי, עו"ד נאוה פינצ'וק, עימתה סיידוף עם דבריו מחקירת פרשת הקבלן אבנר עמדי, אז הוא עצמו העיד ואמר על רעיית ראש הממשלה: "לי היה פחד אמיתי ממנה. היא השליטה טרור, חששתי להגיד לכם שהגברת אמרה לי לשלם את חשבון עמדי". "זה נכון שגברת נתניהו יודעת לצעוק חזק כשהיא כועסת?", שאלה הפרקליטה, "אני לא זוכר, את מבקשת ממני לזכור דברים מלפני 16 שנה", ענה סיידו והתחמק להתעמת עם דבריו. "מני נפתלי טוען ששמע ממך את השאלה 'האם שרה מתודלקת?'", שאלה פינצ'וק את סיידוף. "זה לא נכון וזו חוצפה", הוא ענה. הוא המשיך "לשכוח" וציין גם כי אינו זוכר מקרה אחר שהזכירה עו"ד פינצ'וק, שלפיו עובדת לשעבר במעון התלוננה בפניו שעובדת אחרת ירקה למזון של נתניהו.
במהלך הדיון הקודם, שנערך בחודש מרץ והיווה את תחילת שלב ההוכחות במשפט, העיד נפתלי על התנהלות רעיית ראש הממשלה ואמר כי כאשר הכיר את נתניהו בזמן שהיה מאבטח, לא ידע שהיא (שרה נתניהו, א.מ) "שותה כמות אלכוהול מטורפת". ולגבי כך סיפר כי "כשהתחלתי בתפקיד נחרדתי לראות כמה היא שותה, שלושה בקבוקי שמפניה ביום. ראש הממשלה היה מודע להכול, כולם יודעים שלשרה יש בעיית שתייה".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן