Skip to content

סכסוך עבריינים: צעיר שנחטף והתעללו בו, ניצל כי הפעיל שיחת מצוקה

צעיר המסוכסך עם עבריינים אחרים באזור לכיש, נחטף בידיהם, הוכה ונדקר. בתושייה הוא הפעיל שיחת מצוקה מהטלפון הסלולרי שלו ומוקדנית 100 במשטרה ששמעה את האירוע ב- "live" - הזעיקה מסוק וניידות שמצאו אותו מוטל על הכביש מוכה קשות ופצוע זב דם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ערנות מוקדנית  100 וחקירה מהירה הביאו לחשיפת פרשייה חמורה של חטיפה, פציעה וכליאת שווא   בסמוך לאשקלון, כך התירה היום  (ראשון) המשטרה לפרסום.
בסוף אפריל שעבר, בסמוך לשעה 18:00 התקבלה במוקד 100 שיחת מצוקה.  בשיחה  אמר אלמוני  כי הותקף ע״י אנשים אחרים ומצבו לא טוב. כוחות משטרה ומד"א שהגיעו למקום זיהו בכביש 4 דרומית לאשקלון אדם השרוע על הכביש ופצוע ככל הנראה במצב בינוני. הוא טופל ע״י מד״א ופונה לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. מיד עם קבלת האירוע הוקמו מחסומים משטרתיים באזור והועלה מיידית מסוק לאוויר.

האלה בה הוכה הצעיר (צילום: דוברות המשטרה)
האלה בה הוכה הצעיר (צילום: דוברות המשטרה)

בשיחה אשר התקבלה במוקד 100 של מחוז דרום נשמע קול של גבר צועק לעבר תוקפיו: "תפסיקו לדקור אותי, תפסיקו להרביץ לי! ". המוקדנית הבינה מיד כי מדובר באירוע חמור של חטיפה ודקירה והקפיצה ניידות רבות  לאחר שבוצע מייד  איכון לטלפון, לאזור האירוע ליד הישוב בת הדר.  הניידות שהגיעו מתחנות שדרות, אשקלון וקריית מלאכי איתרו רכב נטוש מסוג הונדה ובו כלי תקיפה וכתמי דם רבים. במקביל אותר הפצוע שרוע על כביש 4 סמוך לישוב בת הדר. מדובר בגבר בשנות ה20 שסבל מדקירות, חתכים ושברים בכל חלקי גופו.
במהלך חקירה מאומצת של חוקרי משטרת שדרות הוברר כי הקורבן נחטף על ידי מספר חשודים, עימם הוא מסוכסך, מאזור חבל לכיש. במהלך החטיפה הותקף הקורבן באלימות  אכזרית ונדקר מספר רב של פעמים.
בפעילות מבצעית של משטרת שדרות בפיקודו של  מפקד התחנה סנ"צ אפי שימן נעצרו 2 חשודים בשנות ה20 לחייהם,  תושבי אזור חבל לכיש.

הגה מוכתם בדם המותקף (צילום דוברות המשטרה)
הגה מוכתם בדם המותקף (צילום דוברות המשטרה)


במהלך החקירה נאספו ראיות רבות אשר קושרות את החשודים לביצוע עבירות המיוחסות להם וביניהן גרימת חבלה חמורה, חטיפה לשם חבלה וכליאת שווא.
אתמול הוארך מעצרם של החשודים פעם נוספת ובמהלך הדיון הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע עם כוונה של פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.מעצרם הוארך עד מחר. מחר צפויה פרקליטות להגיש כתב אישום כנגד החשודים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.
מפקד מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי שיבח את השוטרים על תגובתם המהירה לאירוע ואת החוקרים על גילוי המקצועי והמהיר . מפקד תחנת שדרות סנ"צ אפי שימן ציין:"אנו נמשיך לטפל באירועים של פשיעה חמורה ואלימה בנחישות בלתי מתפשרת".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן