Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

מוצר לטיהור האוויר, סדרה של מרככי כביסה, תחליב רחצה, דוחה יתושים מאירופה וכפכפים מישראל. למי היה ריח מוצלח, מי אכזב אותנו ומי הפתיע אותנו לטובה?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הוואי יוגורט שקדים של הנקל-סוד

מכל עשרות תחליבי הרחצה שניסינו לאורך השנים, זה מקבל את התואר של התחליב בעל הריח המוצלח ביותר. אנחנו לא בדיוק מבינים איך הם עשו את זה, אבל השילוב של ניחוחות היוגורט והשקדים הוא חזק מצד אחד אך מוצלח מצד שני, מה שגרם לנו לפעמים לסבן את עצמנו פעמיים כדי להנות ממנו. אבל שלא יהיה ספק: ההשפעה היא רגעית. אחרי פעולת המגבת לריח לא נותר זכר, כמו ברוב המוחלט של המוצרים המקבילים.

17.9 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם ובחנויות נבחרות.

 [rating=4]

 קרדיט: יח"צ

מבשמי אוויר של HOSTESS

מבשם אוויר כולנו צריכים, מיוחד לחדר השירותים. בהתאם לכך ישנה לא מעט תחרות בתחום עם כמה וכמה מוצרים מסוגים שונים. באחרונה ניסינו את אחד משלושת המוצרים שהושקו תחת המותג האמריקאי. מדובר במבשמי אוויר מרוכזים המגיעים בשלושה ניחוחות: לבנדר וקמומיל, פריחת הדרים ופריחת דובדבן. זהו בקבוקון אותו מניחים בחדר המיועד לכך, פותחים את המכסה ונותנים לריח להשתחרר. ייאמר לזכותו של המוצר, שהריח מוצלח למדי (אנו ניסינו את ההדרים), בעיקר בגלל שהוא אינו מריח כמו מוצר סינטטי. ייאמר לרעתו, שהניחוח לא מחזיק לאורך זמן ובעיקר, אי אפשר לשחרר כמות גדולה באופן יזום אם יש צורך לנטרל ריח לא נעים.

11 שקלים ל-74 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 [rating=2]

 צילום: אפשרת אשל

כפכפים של BUMPERS

הייחודי במותג כפכפי האצבע הזה הוא קודם כל העובדה כי מדובר במותג ישראלי, דבר שאינו מובן מאליו בתחום. הרעיון לכפכפים – סוליה עשויה בליטות, שאמורות לעסות את כף הרגל בזמן ההליכה – הגיע מטיול ארוך שעשו היזמים למזרח הרחוק. אחרי שמתרגלים לתחושה שמרגישים בזמן ההליכה, אפשר גם להנות מזה, למרות שבינינו, אין לנו באמת דרך לדעת אם הם עושים את העיסוי המבוקש. מה שכן אפשר לומר הוא שהסוליה שטוחה ובסיסית, כלומר לא מתאים לבעלי צרכים אורתופדיים; הגזרה של הכפכפים צרה יחסית; ושילובי הצבעים מדליקים, כמו זה שבתמונה. אה, והם עשויים מחומרים ממוחזרים ומתאימים לגברים ולנשים.

80-99.9 שקלים. להשיג ב- crocs & more.

[rating=3]

קרדיט: יח"צ

בדין extra ניחוחות פריחה של יוניליוור

לילך או יערת הדבש? או פריחת התפוז הוותיק, שהבקבוק שלו קיבל עיצוב חדש? אלו שלושת הניחוחות הישנים-חדשים במותג, שתפקידם הוא לרכך את הכביסה אבל בפועל, בעיקר, לשפר את הניחוח שלה. אז זה מה שאנחנו עושים בשבועות האחרונים, מרככים את הכביסה שלנו עם המוצרים החדשים. ואכן, הם עושים את זה. כלומר, מבשמים אותה היטב עם ניחוח עדין ונעים, ששרידים שלו נותרו גם כשלבשנו את הבגד.

11.6-15.9 שקלים ל-960 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

[rating=4]

ארומה תוש של WELEDA

מכל המוצרים במדור זה אינו חדש בשוק, אבל זו הפעם הראשונה שניסינו אותו. והוא כל כך מיוחד בעינינו, שהיינו חייבים לכתוב עליו. מה מיוחד? הניחוח. שילוב של רכיבים צמחיים בלבד, חלקם אורגניים, בהם ציטרונלה, זרעי אנדרובה, גרניום ושמן נים. כל כך טוב, שאנו מתיזים אותו מדי פעם גם כשהיתושות לא נמצאות. מעבר לכך שהוא אכן מרתיע אותן, כל עוד דואגים להתיז אותו על כל העור כמובן. בקבוק הספריי שלו יעיל והפיזור רחב, כך שכדאי לשים לב אם מתיזים אותו בקרבה של ספה, למשל, כי אז הוא עשוי להתיז גם עליה.

44.9 שקלים ל-120 מ"ל. להשיג בסופר פארם, ניו פארם, ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, עדן טבע מרקט, אורגניק מרקט, בתי מרקחת ובתי טבע פרטיים, מיי בייבי, שילב, מוצצים, מכבי פארם ומאוחדת.

[rating=5]

קרדיט: וולדה גרמניה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן