Skip to content

חדש על המדף: ביצים, נקניקיות ושניצל

מגוון חידושי מזון טעימים ופרקטיים – קופסה לשמירת ביצים, מבחר נקניקיות אקזוטיות ושניצל תירס הכי קרוב לטעם של בית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לוק&לוק משיק קופסה ייעודית לאחסון ביצים

לקופסה יכולת האטימה הודות לפסי הסיליקון וארבעת כנפי נעילה הרמטיים

מותג קופסאות המזון הבינלאומי, "לוק&לוק", הידוע ביכולת האטימה הודות לפסי הסיליקון וארבעת כנפי נעילה ההרמטיים, משיק מארז אחסון ייעודי לביצים.

קופסה ייעודית לאחסון ביצים של לוק&לוק

התבנית מאפשרת איחסון ל-12 ביצים והיא מעוצבת בדומה לאריזות החד פעמיות בהן משווקות הביצים. בחברה ממליצים, כי איחסונן של הביצים יעשה כאשר החלק הצר שלהן יהיה כלפי מטה בשקערוריות, וכך הוא יבטיח את שלמותן.

כמה: 42 שקל

איפה: ברשתות השיווק ברחבי הארץ

דעת הנסיין: הקופסה אוטמת היטב את הביצים, ומעוצבת בדיוק לפי הצורך. יחד עם זאת, היא אידיאלית לביצים בגודל M או L קטנות במיוחד (אלו הנקנות בסופרמרקטים, ולא במשקי תרנגולות). אידיאליות לנשיאה, פיקניק או אף בדרך חזרה מהחנות. ציון: [rating=4]

מעדני מזרע משיקה נקניקיות פרימיום: מזרע DELI 

סדרת נקניקיות ב-4 טעמים מפתיעים: קארי ירוק, ראס אל חנות, פורטובלו ופורצ'יני וגבינה כחולה

חברת מעדני מזרע, מרחיבה את קטגוריית הנקניקיות ומשיקה בימים אלו, סדרת נקניקיות פרימיום: מזרע DELI ב-4 טעמים חדשנים, שונים ומפתיעים: קארי ירוק, ראס אל חנות, פורטובלו ופורצ'יני (עגל) ובשר לבן עם גבינה כחולה.

נקניקות פרימיום של מזרע DELI – פרגית קארי ירוק. מומלץ

סדרת הנקניקיות, מזרע DELI, פותחה בשיתוף פעולה בין מחלקת הפיתוח של מזרע ויענקלה שיין, יועץ קולינארי מוביל בענף המסעדות. הנקניקיות עשויות מבשר מובחר וחומרי גלם באיכות גבוהה.

הסדרה החדשה כוללת 4 סוגי נקניקיות בטעמים שונים:

פרגית קארי ירוק – לחובבי המטבח האסייתי. נקניקיות משובחות העשויות מבשר פרגיות איכותי, בתיבול קארי ירוק, אחד הטעמים הפופולאריים במזרח הרחוק ובתאילנד בפרט. מומלץ להגיש 2-3 נקניקיות בקערה מלאה באורז לבן, לצד רוטב קארי ירוק עם שברי בוטנים וכוסברה קצוצה.

פרגית ראס אל חנות – חגיגת טעמים מזרחית, תערובת תבלינים המשתנה בהתאם לחנות בה היא הוכנה. התערובת הייחודית מורכבת מטעמים מזרחיים אופייניים ומעוררי השראה, כגון: כורכום, כמון, כוסברה, פפריקה וקינמון. מומלץ להניח נקניקיות על ערימת פיתות שחוממו בגריל, לצד קערת טחינה מוצקה, פלפלים חריפים וסחוג, עגבניות בצל ירוק, בצל אדום וחציל מטוגן/קלוי.

פורטבלו ופורצ'יני (עגל) – לבשל כמו במסעדות היוקרתיות ביותר. בשר עגל איכותי בתוספת פטריות פורצ'יני יבשות ופטריות פורטבלו. מומלץ להניח את הנקניקיות לצד תפוחי אדמה מדורה שרופים מבחוץ וקרועים, ועליהם לצקת בנדיבות רוטב שמנת חמוצה.

בשר לבן בשילוב גבינה כחולה – מה שיותר כחול יותר טעים. שילוב מפתיע וצבעוני בין בשר חזיר לבין גבינת מוצרלה וגבינה כחולה, המעניק טעם ייחודי ומעורר השראה. מומלץ להקרים את הנקניקייה (לעטוף בנייר אלומיניום על גריל) ולהגיש בתוך לחמנייה חתוכה באלכסון.

איפה: על-מנת לייצר חוויה ייחודית בנקודות המכירה של טיב טעם – הצרכן שיגיע לסניפי טיב טעם יוכל לבחור במעדנייה את הטעם המועדף עליו והנקניקיות ייארזו בקופסה ייחודית הממותגת DELI.

כמה: 5.5 שקלים ליחידה. מבצע לחברי מועדון – 3 ב-14.90 שקל בתוקף עד 30 ביוני, 2015.

דעת הטועם: מבחר גדול ועשיר של נקניקיות איכותיות ובטעמים טובים. ניכר כי איכות הבשר מצויינת, וגם התיבול נעשה בדיוק במידה הנכונה. בישול נכון ומדויק בתנור ייצור ארוחה נפלאה. מעט יקר, אך שווה את הטעם. ציון: [rating=4]

שניצל תירס במתכון חדש: רכיבים ביתיים בלבד

טבעול משנה את הרכב שניצל התירס המסורתי – המתכון החדש מכיל יותר תירס ופחות שומן

לראשונה מאז השיקה את שניצל התירס לפני יותר משני עשורים, מבצעת "טבעול" שינוי מהותי במתכון שניצל התירס הקלאסי. המתכון החדש, שעולה על המדפים בימים אלה, מורכב אך ורק מרכיבים המוכרים לכולם מהמטבח הביתי: תירס, מים, פירורי לחם, שמן קנולה, חלבון חיטה, חלבון ביצה, קמח חיטה ומלח. זהו זה. המתכון החדש אינו מכיל שום דבר נוסף.

הגירסה החדשה לשניצל תירס של "טבעול"

המהלך מצטרף למגמה בינלאומית לצמצום רשימת הרכיבים של מוצרי מזון והנגשת המידע אודות ההרכב התזונתי. רשימת הרכיבים של שניצל התירס החדש תתנוסס בבולטות בחזית המוצר, ותספק מידע ברור, פשוט וקל להבנה. פיתוח שניצל התירס החדש של טבעול ארך כשנה.

לדברי אורי נתן, מנהל פעילות החברה בישראל: "בשנים האחרונות, האופן שבו אנחנו צורכים מזון מוכן משתנה. אנחנו מודעים יותר לרשימת הרכיבים של המוצרים שאנו מכניסים הביתה, עם דגש מיוחד על האוכל שאנחנו מגישים לילדים. הרעיון לפתח שניצל תירס מרכיבים ביתיים בלבד נולד מתוך הקשבה למגמה זו. כמובילי קטגורית המזון המוכן אנו מחויבים להוביל אותה תמיד קדימה. שניצל תירס מרכיבים ביתיים הוא בשורה אמיתית וחשובה לצרכני הקטגוריה".

"תוך שמירה על הטעם האהוב והמוכר של שניצל התירס הצלחנו עם שינוי המתכון גם לשפר את הערכים התזונתיים", מסביר נתן. "במתכון החדש יש יותר תירס, אין בו תוספת סוכר כלל והפחתנו את אחוזי השומן. היום שניצל התירס של טבעול מכיל רק שמונה רכיבים ביתיים מוכרים, ומאפשר להורים להבין בדיוק מה הם מכניסים הביתה, ומה מונח על צלחת האוכל של הילד שלהם. אנו גאים להיות ממותגי המזון הראשונים בישראל שפועלים על מנת לספק שקיפות מוצרית מלאה עבור קהל הלקוחות והצרכנים".

כמה: 24.90-28.90 שקל לאריזת 750 גרם

איפה: רשתות השיווק

דעת הטועם: לאחר מספר רב של ניסיונות טעימה: השניצל טעים להפליא, אף מן הגרסה המקורית. בהחלט מומלץ, כיוון שהוא פריך, משביע ובוודאי לא יישאר הרבה זמן על הצלחת. ציון: [rating=5]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן