Skip to content

מחנות הקיץ שיעשו לילדים שלכם (ולכם) את החופש הגדול הקרוב

לנערות ונערים שרוצים לנצל את חופשת הקיץ להקמת סטארט-אפ, לימוד שפות חדשות או היכרות מעמיקה עם הטבע, ריכזנו את חמשת מחנות הקיץ השווים ביותר בארץ לקיץ 2015. כי הכל עדיף על רביצה בטלה מול הטלוויזיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאת רוית סער

מחנה הקיץ "סטארט-אפ" של חברת אינטרסקול – מחשבים וכיף

מחנה הסטרט-אפ של אינטרסקול הוא מחנה ייחודי ובעל ערך מוסף יישומי. החניכים במחנה יתנסו בדרך חווייתית להקים סטארט-אפ משלהם החל משלב התכנון והחשיבה מחוץ לקופסה ועד ללימוד תחום היזמות ושיווק המוצר. ולהשתתף בשלל פעילויות מרתקות כגון עיצוב ותכנון מולטימדיה ותלת ממד, פיתוח אתרים בעולם האינטרנט, צילום דיגיטאלי ועריכה, אנימציה ומולטימדיה, פיתוח משחקי מחשב אינטראקטיביים, תכנות בסיסי ומתקדם, תכנות ועיצוב אתרי אינטרנט, סדנאות רובוטיקה, במקביל לפעילויות טבע, ספורט, בריכה וסרטים.

השנה יתקיימו 3 מסלולים במחנה לבחירת הנרשמים: גיימינג, מובייל וסייבר. מסלול המובייל יתמקד בפיתוח אפליקציות ויישומים, ויכלול סדנאות טכנולוגיות אינטראקטיביות כמו פיתוח אפליקציות סלולריות ולימוד שפות תכנות חדשות. מסלול הגיימינג יעסוק במשחקי מחשב פופולאריים וישלב סדנאות לשיפור מיומנויות במשחקים, טורנירים רבי משתתפים ועוד, עם פעילויות ברוח משחקי המחשב כמו צפייה בסרטים מבוססי משחקים, סדנה לקאסטינג (שידור בחי של משחקי מחשב), פעילות חוץ ברוח משחקי מחשב, סדנאות לפיתוח משחקים עצמאיים, מפגשים עם אלופי תחרויות משחקים בינלאומיים ועוד. מסלול הסייבר יתמקד בתחום אבטחת המידע, הילדים ילמדו תוכנות לאבטחת מידע ברשת, את נושא ההאקינג, חדירה לרשת ואמצעי הגנה בתחום.

מתאים לגילאים: גיימינג 9-17, מובייל 10-17, סייבר 11-17.

תאריכים: שני מחזורים הראשון בין התאריכים 6-16.7 והשני 27.7-6.8. כל מחזור 11 יום. ישנה אפשרות לקצר לחמישה ימים.

מחיר: 5,200 ל- 11 יום.

לפרטים והרשמה: www.interschool.co.il


מחנות החברה להגנת הטבע

מחנות הקיץ של החברה להגנת הטבע מיוחדות לנערים חובבי טבע וסביבה.  המחנות מכוונים אקשן אמיתי, חווייתי וחברתי. המחנה כולל חמישה ימים שיקפיצו לצעירים את האדרנלין לשמיים ויסדרו להם אחלה קיץ שבעולם. המחנות  מתקיימים בבתי ספר שדה של החברה להגנת הטבע במשך 5 ימים וחלק מהמחנות כוללים גם לינת שטח לאור ירח. במחנות מגוון פעילויות טבע ואתגר מסביב לשעון: מפגש עם נוער מכל הארץ, טיולי טבע מרתקים ומסלולים רטובים, ספורט אתגרי: סנפלינג, קירטיפוס, טיפוס על חבלים, ספורט ימי: שייט בקיאקים, סירות מרוץ, שנורקלים, תצפיות ליליות על בעלי חיים , בניית רפסודות, בישולי שדה ומסלולי אתגר, בריכה, מסיבות לאור ירח, קורס צלילה למתחילים (כוכב ראשון) וכמובן, דגש על תכני שמירת טבע ואיכות סביבה.

החברה להגנת הטבע. בטבע (צילום: החברה להגנת הטבע)

בין מסלולי המחנות:

צוללים קדימה – מחנה צלילה כוכב ראשון למתחילים (כיתות ט' – י"א'): נעבור קורס צלילה כוכב ראשון (ע"י מועדון צלילה מוסמך), נבקר במצפה התת ימי, נפגוש יצורים ימיים מרתקים,  נטפס על הרים ונשמע סיפורים מסביב למדורה.

גולן: בין מים לשמיים – (כיתות ו'-ז'): נשוט בקיאקים בירדן ובכנרת, נטייל בנחלים השוצפים של הצפון. נפגוש בזוחלים, נרחץ במעיינות הגולן הצוננים, נשחה בבריכה לאור כוכבים, נעשה כיף חיים עם בננות ומזרנים ואפילו נשן על החוף הכנרת לאורו של ירח.

דרך המים באלון תבור (כיתות ח'-ט'): נעשה סנפלינג בהרים, נרד במפלים של נחל יגור, נשוט בקיאקים, נבנה ונשיט רפסודות, נלון תחת כיפת השמיים ונצפה לזריחה במצוק הארבל. נעפיל גם לפסגת הר תבור ונגלוש במצוק הגלבוע.

מתאים לגילאים: כיתות ה'-י"ב'

תאריכים: במהלך יולי-אוגוסט

מחיר: 2,245 ₪ ל- 5 ימים

לפרטים והרשמה: summer.teva.org.il

 

מחנה ללימוד שפות של ברליץ

ברליץ מקיימת מחנה קיץ לילדים שבהם ההפעלות, האטרקציות וגם החוויות הן באנגלית או בספרדית, במטרה להעניק לילדים אפשרות ליהנות מהחופש ובמקביל לרכוש שפה נוספת. תוכנית הקורסים מגוונת וכוללת הפעלות בתחומי איכות סביבה, מדע, עתידנות, ספורט, קולנוע, משחק, שייט, קריוקי, בישול ואפייה, בריכה והווי בשפה זרה.

ללמוד ביחד שפות זרות. ברליץ (צילום: גלימפס הפקות)

השנה תציע ברליץ שלושה מחזורי קייטנות, מתחילת יולי ועד לקראת סוף אוגוסט עם אפשרות ליום קצר או ארוך, המאפשרת להורים גמישות רבה ופתרון בעל ערך מוסף לאורך כל החופש.

מתאים לגילאים: כיתות ד' עד ח'.
תאריכים:  19.7 ל-23.7.
מחיר:  2,990 ₪ ל- 5 ימים.
פרטים ליצירת קשר והרשמה:  www.berlitz.co.il

 

מחנה One world

מחנה הקיץ של One World בעמק יזרעאל, מזמין בני נוער מכל העולם לבלות את חופשת הקיץ עם בני נוער ישראלים בארץ בקונספט "חזרה לטבע". מלבד הפעילות החינוכית והכיף הגדול במחנה במגוון הפעילויות השונות, מוצעים לחניכי One World מסלולי התמחות ייחודיים.

עולם אחד (צילום: יח"צ)

בין מסלולי המחנות:
הישרדות בטבע:
צלילה אל מעמקי הטבע, שיטות להדלקת אש, הקמת מחסות ומבנים, תחרויות הסוואה,
בישולי שטח והכנת כלים מחומרים מהטבע, א"ש לילה, אתגרי חבלים, קריאת כוכבים, ניווט מפות וטיולים במרחבי העמק.

אימפקט תקשורת:
ללמוד לשדר בטבע ועל טבע בתחנת רדיו אמתית מצוידת ומתקדמת, הפקה,
בימוי ועריכת סרטונים וקמפיינים, שיפור הביטוי העצמי וחידוד המנהיגות בסדנת דביט.

אמנות וצילום בטבע:
ציור, פיסול, צילום מקצועי, גילוף וחריטה, קדרות, סריגה, טיי דיי ,
בשטחים ובמרחבים הפתוחים של עמק יזרעאל.

חדשנות ירוקה : re powering
מיוחד למאה ה-21, חשיבה ירוקה וקיימות, תכנון ובנייה של מודלים חדשניים ויצירתיים
לשימור אנרגיה ושיפור המערכת האקולוגית. ארכיטקטורת בוץ, הקמת מבנים בשיטה אלטרנטיבית המדוברת ביותר כיום, בישול ארוחות מלאות במטבח שדה, מודלים הנדסיים , תנורים סולאריים, מתקני טיהור למים, מקררים טבעיים ועוד.

רכיבה על סוסים וחוואות:
מסלול אידיאלי לאוהבי בעלי חיים, רכיבה ברמה בינלאומית, סגנונות רכיבה, התנסות בחקלאות ממוחשבת ומתקדמת,
הפקת חלב מפרות המשק, ייצור גבינות במחלבה, ועוד…

מתאים לגילאים: 11-17
תאריכים: מחזור ראשון: 2-14 ביולי 2015, מחזור שני : 19-31 ביולי 2015
מחיר: 6795 ₪ לשבועיים ובנוסף 700 ₪ דמי הרשמה.
לפרטים והרשמה: http://www.oneworld.camp/he/home/a/main

 

מחנה משותף של צו פיוס

המחנה המשותף מבית צו פיוס מציע  11 ימים של חוויה בלתי נשכחת. בתכנית: קיץ שכולו כיף ושלל תוכניות שמטרתן חיבור בין חבר'ה דתיים וחילונים מכל רחבי הארץ. חיים ביחד, עושים ביחד מכירים ונהנים. פעילויות וחוויות, טיולים, אקשן ואטרקציות, חוגים, בריכה, מסיבות, קמפינג ועוד.

למצוא את המאחד בחברה. צו פיוס (צילום: יח"צ צו פיוס)

הימים יהיו עמוסי פעילות ומגוון גדול של חוויות, טיולים, אטרקציות, מפגשים והמון חברים חדשים. במהלך המחנה החניכים ישתתפו בפעילויות מים מחוץ ובתוך המחנה, יצאו לטיולי אתגרים וספורט, יקחו חלק בחוגים שונים והכול תוך שימת דגש על גיבוש והיכרות עם בני נוער המגיעים מרקעים שונים בחברה הישראלית.

מתאים לגילאים13-16 .

תאריכים:  מחזור ראשון 6-16/7/2015 מחזור שני 27/7-6/8/2015.

מחיר: 2700 ש"ח+250 ₪ דמי הרשמה.
לפרטים והרשמה:    http://www.tzavpius.org.il/gate/35

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן