Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

דאודורנט שלא משאיר כתמים ושקית זבל שלא נקרעת הם שניים מחמשת המוצרים החדשים שניסינו השבוע. זה מה שיש לנו לומר עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דאודורנט 6IN1 של אדידס

יש לנו יחסים לא ברורים עם הדאודורנטים של אדידס. היו שיצאו לשוק שהתאפיינו בעמידות טובה בעוד שאחרים לא החזיקו את גם את האביב הישראלי. לכן ניגשנו לנסות את הדאודורנט החדש לגברים בחשש, שמה נצטרך להתקלח בגללו באמצע יום העבודה. לשמחתנו, זה לא קרה: אחרי התזה חזקה וברורה, נותרנו מוגנים מריח הזיעה של עצמנו למשך יום שלם. בנוסף, הדאודורנט עשה את שאר הדברים אותם הוא מבטיח: לא משאיר סימנים לבנים או צהובים. לגבי מידת ההזעה בפועל, בחברה מבטיחים שהוא חוסם וסופג רטיבות למשך 48 שעות, אבל זו פנטזיה שלא עומדת במבחן התל-אביבי. הדאודורנט, חשוב לציין, יוצא במהדורה לגברים ולנשים.

29.9 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

 [rating=4]

קרדיט: סטודיו דנשר

ספרייט ZERO של קוקה-קולה ישראל

את המשקה הזה טעמנו לראשונה בביקור האחרון שלנו במדריד. הוא היה שם, על המדף של המשקאות המוגזים בסופרמרקט מקומי, אז כמובן שניסינו אותו. האריזה היתה מעט שונה אבל הטעם של המוצר הספרדי והישראלי דומה למדי. לנו אישית היה קשה להבדיל בינו לבין הדיאט, אבל היו שטענו שיש הבדל ברור. שניהם, יש לציין, מבוססים על תחליפי סוכר.

מ-6.9 שקלים, נמכר בפחיות, בקבוקים אישיים ובקבוקים משפחתיים. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

[rating=4]

קרדיט: מנחם רייס

Life scents של איירויק

ריחות מלאכותיים לחדר השירותים הם פריט בסיסי בחיים שלנו, אך יש להודות שבמרבית המקרים, גם המלאכותיים אינם מלהיבים במיוחד. לאור הספקנות המובנת שלנו, הניחוח שהרחנו – חלק מסדרת המוצרים החדשה של המותג – הפתיע אותנו לטובה. מדובר בסדרה של חמישה ניחוחות, המגיעים במקלות ריח, מכשיר חשמלי ופרמטיק, כלומר מכשיר הפועל על סוללות. אנו ניסינו את אואזיס במכשיר פרשמטיק. לא היה לנו ברור מה בדיוק אנו מריחים, אבל זה לא ממש העסיק אותנו: הריח היה כל כך טוב ששקלנו לשים אותו בכלל בסלון.

20-60 שקלים, להשיג ברשתות השיווק והפארם.

[rating=5]

קרדיט: אפרת אשל

סוללה ניידת של LEXUS

סיריוס אלקטרוניקה החלה לשווק בישראל את הסוללה הנטענת של המותג. מדובר בדגם LBP-5200, היכול בעקרון להטעים כל דבר – מכשירי אנדרואיד, מצלמות ונגני מוזיקה. היא מעוגלת בקצוות שלה ונוח להחזיק בה, והעובדה שיש לה נורית חיווי האומרת מתי היא ריקה ומתי מלאה. עם הספק של 5200 מיליאמפר, היא טובה לשתי הטענות של מכשיר סלולאר ממוצע, למשל, אבל פחות מזה אם מדובר במכשירים כמו קונסולת משחקים. עם זאת, ביחס למחיר שהיא עולה, התמורה גבוהה.

119 שקלים, להשיג אצל המשווקים המורשים ובחברת סיריוס אלקטרוניקה.

[rating=4]

קרדיט: Jm Morgan

שקיות אשפה EXTRA של סנו סושי

המוצר הזה לשוק מגיע בדיוק בזמן. הזבל שאנחנו מוציאים מהבית יכול תמיד להיות כבד ביחס לשקית הממוצעת, אבל בקיץ – עונת האבטיחים – הסיכון הזה עולה פלאים. מילאנו את השקית היטב בזבל רגיל עם אי אלו קליפות אבטיחים כבדות, וגילינו שהיא אכן עומדת בהבטחות שלה. הגודל של השקיות, חשוב לציין, הוא 65X54 ס"מ, המתאים לפח אשפה סטנדרטי.

כ-26.9 שקלים ל-40 שקיות. להשיג ברשתות השיווק.

[rating=5]

קרדיט: מוטי פישביין

4 Comments

  1. יפה
    6 ביולי 2015 @ 18:12

    זו חלק מהבעיה. אנחנו , הצרכנים , מממנים את מערך השיווק היקר. כמובן , זכותך לעשות עבודתך כראות עיניך , אבל שווה לדעתי , לעשות מאמץ כדי להגיע גם למותגים שאינם מפעילים מערך משומן של פרסום. האם מוצרים אלה פחות טובים? האם לא קיימים מוצרים פורצי דרך שנואשים להזדמנות להגיע לתקשורת אך חסרים את הכסף הגדול כדי לקבל את החשיפה?

    • שחר בן-פורת
      7 ביולי 2015 @ 9:48

      לצערי, אין לנו משאבים הדרושים כדי להגיע אל אותם יצרנים. בכל אופן, מי מהם שרוצה, תמיד יכול לפנות אלינו.

  2. יפה
    6 ביולי 2015 @ 7:07

    מדוע לתת עוד שטח פרסום נוסף למותגים ידועים ולא לתת הזדמנות ולחשוף חברות פחות ידועות?

    • שחר בן-פורת
      6 ביולי 2015 @ 13:47

      אנו פותחים לבחינה של מוצרים מכל חברה, אך אין לנו אפשרות להגיע אל כל אחת. לרוב, החברות הגדולות יותר מחזיקות באיש יחסי ציבור העובד עם התקשורת ולכן הן מקבלות יותר חשיפה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן