Skip to content

על תבונה ורגישות: פרסומת של תלמה

‏‏מישהו ראה את הפרסומת החדשה של חטיפי קוקומן קוקיס של תלמה? בפרסומת הרגישה הזו מגלה האמא, העוגיה הלבנה, לבתה, העוגיה החומה, שהיא מאומצת. באמת, לא הייתה פה שום כוונה לפגוע

על תבונה ורגישות: פרסומת של תלמה

‏‏מישהו ראה את הפרסומת החדשה של חטיפי קוקומן קוקיס של תלמה? בפרסומת הרגישה הזו מגלה האמא, העוגיה הלבנה, לבתה, העוגיה החומה, שהיא מאומצת. באמת, לא הייתה פה שום כוונה לפגוע

 

‏‏מישהו ראה את הפרסומת החדשה של חטיפי קוקומן קוקיס של תלמה? בפרסומת הרגישה הזו מגלה האמא, העוגיה הלבנה, לבתה, העוגיה החומה, שהיא מאומצת. באמת, לא הייתה פה שום כוונה לפגוע

מאת אורה עריף כץ

לאחר התערבות הרשות השנייה, בה נטען כי הפרסומת פוגעת בילדים מאומצים, החליטה חברת תלמה לתקן את תשדיר הפרסומת, שבו נראתה הבת שצריכה לעשות עבודת שורשים נכנסת לפאניקה ואצה לתור אחר שורשיה, החומים כמובן.

מהרשות השניה נמסר כי זמן קצר לאחר שהפרסומת עלתה לאויר, הגיעו ללשכת נציב פניות הציבור דוד רגב עשרות פניות של משפחות מאמצות שהזדעזעו מהפרסומת. מנכ"ל המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן הצטרף להורים ותקף את הפרסומת. בעקבות זאת פנה רגב אל חברת "יוניליוור":

"מצאתי בפרסומת חוסר רגישות כלפי ציבור המשפחות המאמצות והילדים המאומצים. מדי שנה מאומצים למעלה מ 200 תינוקות וילדים. רובם ככולם הם תינוקות רכים שנותרו ללא אב ואם. כיום שותפים הילדים המאומצים לתהליך והם יודעים כי הם מאומצים. מטבע הדברים הם מספרים על כך לחבריהם הקרובים. הפרסומת המדוברת הפכה אותם למטרה ללעג." כתב רגב לפונים בהתייחסו לפרסומת.

בחברה התנצלו וציינו כי לא היתה כוונה לפגוע בצרכנים. הפרסומת קוצרה והקטע העוסק באימוץ הושמט ממנה.

 

‏‏מישהו ראה את הפרסומת החדשה של חטיפי קוקומן קוקיס של תלמה? בפרסומת הרגישה הזו מגלה האמא, העוגיה הלבנה, לבתה, העוגיה החומה, שהיא מאומצת. באמת, לא הייתה פה שום כוונה לפגוע

מאת אורה עריף כץ

לאחר התערבות הרשות השנייה, בה נטען כי הפרסומת פוגעת בילדים מאומצים, החליטה חברת תלמה לתקן את תשדיר הפרסומת, שבו נראתה הבת שצריכה לעשות עבודת שורשים נכנסת לפאניקה ואצה לתור אחר שורשיה, החומים כמובן.

מהרשות השניה נמסר כי זמן קצר לאחר שהפרסומת עלתה לאויר, הגיעו ללשכת נציב פניות הציבור דוד רגב עשרות פניות של משפחות מאמצות שהזדעזעו מהפרסומת. מנכ"ל המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן הצטרף להורים ותקף את הפרסומת. בעקבות זאת פנה רגב אל חברת "יוניליוור":

"מצאתי בפרסומת חוסר רגישות כלפי ציבור המשפחות המאמצות והילדים המאומצים. מדי שנה מאומצים למעלה מ 200 תינוקות וילדים. רובם ככולם הם תינוקות רכים שנותרו ללא אב ואם. כיום שותפים הילדים המאומצים לתהליך והם יודעים כי הם מאומצים. מטבע הדברים הם מספרים על כך לחבריהם הקרובים. הפרסומת המדוברת הפכה אותם למטרה ללעג." כתב רגב לפונים בהתייחסו לפרסומת.

בחברה התנצלו וציינו כי לא היתה כוונה לפגוע בצרכנים. הפרסומת קוצרה והקטע העוסק באימוץ הושמט ממנה.

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן