Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

מוצרי טיפוח לילדים הממותגים עם הסרט "הקול בראש", מאוורר שולחני בעיצוב של פעם, ברונזר משולב בסומק, מוצצים לתינוקות ומוצרים לפיקניק מקסיקני. חמישה מוצרים חדשים קיבלו אצלנו ציונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוצרי טיפוח "הקול בראש" של Life

יציאת הסרט של פיקסאר לאקרנים, "הקול בראש", הביאה להשקה של סדרת המוצרים הזו. מדובר בשמפו, מרכך שיער ואל סבון, המיועדים לילדים ומעוטרים בדמויות של גיבורי הסרט. המוצרים עצמם אין ממש חדש – דומים להם הוציא המותג גם בעבר עם דמויות אחרות. כלומר, הסבון מנקה את העור וכך גם השמפו, והמרכך מביא לריכוך קל של השיער. דמויות הסרט הצליחו, כצפוי, להפוך את פעולת המקלחת למהנה יותר עבור הילדים.

9.9 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג בסופר-פארם.

[rating=3] 

קרדיט: רוני ינקביץ

מוצרי מזון מקסיקניים של טרז פזוס

האוכל המקסיקני סוף סוף תופס מקום של כבוד בענף המזון הישראלי, אחרי שנים בהן לא הצלחנו להבין מדוע אוכל איטלקי כן, ואוכל מקסיקני לא. עכשיו, כשברור שהטריות, הצבעוניות ועושר הטעמים של האוכל המקסיקני ראוי להתייחסות, כדאי להכיר את המוצרים של החברה הזו. איתמר דוידוב, החלוץ בתחום המקסיקני, עומד מאחוריה, והיא מציעה מגוון של מוצרים לארוחה מקסיקנית. החידוש האחרון הוא טוסטאדה, מעין טורטיה פריכה עשויה קמח תירס, איתה אפשר להגיד מאכלים כמוטוסטאדה סביצ'ה. אך מי שרוצה להנות ממלוא החוויה, יבחר בחבילת פיקניק מקסיקני הכוללת טוסטאדה, נאצ'וס תירס, סלסה מקסיקנה, סלסה חלפניו ליים, חלפניו אדום חריף מתוק כבוש, מחית אבוקדו ותערובת למשקה היביסקוס חמייקה. מוצרים מצויינים המעבירים את החוויה המקסיקנית בהצלחה.

32.8 שקלים לטוסטאדה, 99 שקלים למארז. להשיג בעדן טבע מרקט, חינאוי איטליז, טבע קסטל, מעדניות וב-www.trespesoshop.co.il.

[rating=5]

קרדיט: איתמר דוידוב

מאוורר שולחן Jet של אלקטרוסטאר

במידה ואתם נמנים על האנשים שמעדיפים מאוורר על פני מזגן בעונה הזו, המוצר הזה מיועד בדיוק בשבילכם. על פניו, מאוורר סטנדרטי, שמיועד לשולחן. כלומר, הוא יאוורר אתכם בפינת העבודה, אבל אל תבנו עליו כדי להשפיע על חדר שלם או במידה ואתם יושבים במרחק ממנו. הייחודיות טמונה בעיצוב: שנות ה-60 שימשו כמקור השראה וניתן לבחור בין לבן פנינה, שחור, טורקיז או כחול אוקיינוס. כל מי שראה את המאוורר התלהב מהעיצוב שלו, ובצדק. המחיר שלו, לצערנו, הופך אותו לפחות נגיש.

399 שקלים. להשיג באלקטרוסטאר. http://www.star.co.il

 [rating=3]

קרדיט: יח"צ

DREAM SUN של MAYBELLINE NEW YORK

מראה שזוף וקייצי הוא מראה פופולארי, אך החשיפה לשמש הכרוכה בו – הרבה פחות. לכן המוצר הזה יוצא בזמן – השילוב של הסומק עם הברונזר מבטיח לתת את המראה הפופולארי מבלי לסכן את העור. למוצר יש מרקם קל שהופך את השימוש בו לנעים כמו גם לנוח. בשימוש נכון, הוא נשאר לאורך שעות רבות תוך שהוא מצליח לתת את האשליה שהרגע היינו בים. המוצר נמכר בשני גוונים.

115 שקלים ל-16 גרם. להשיג בסופר-פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות פרטיות.

[rating=4] 

קרדיט: יח"צ חו"ל

מוצצי ניובורן של פיליפס אוונט

המוצר החדש מיועד לתינוקות מגיל הלידה ועד לגיל שנתיים. כלומר, הצורה שלהם כמו גם המשקל, אמורים להבטיח שהמוצץ לא ייפול מפיו של התינוק באותה המידה שקורה עם מוצצים רגילים. התינוק העולל שניסה את המוצר אכן הצליח לשמור אותו בפה שלו כבר בשבועות הראשונים לחייו. פתחי האוורור אפשרו מעבר טוב של אוויר ללא הופעה של גירוי, והעובדה שהם אינם מכילים ביספינול A היא נקודת זכות נוספת למוצר. המוצצים נמכרים בצבעי ורוד, ירקרק וצהוב, עם איורים של מכונית, כתר, סירה או פפיון.

49.9 שקלים לזוג מוצצים. להשיג בשילב, מוצצים, ניופארם ובחנויות תינוקות.

[rating=5]

קרדיט: פיליפס אוונט חו"ל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן