Skip to content

מה עושים צעירים בחופש? גונבים פלאפונים

לאחר תלונות רבות מקמו שוטרי משטרת אשקלון ופקחי העירייה מארבים בחוף דלילה ולכדו כנופיית צעירים שעסקה בכיוס טלפונים מתיקי המתרחצים. הגניבות צולמו ותועדו ואז נלכדו הצעירים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תלונות רבות על גניבת מכשירי טלפון סלולאריים בחוף "דלילה" באשקלון הניעו את משטרת לכיש לנקוט בקו פעולה נמרץ. אתמול (רביעי) בשעות הצהריים, לאחר איסוף מידע מודיעני על ידי רכז המודיעין רס"ב רפי נחמני, התמקמו שוטרי יחידת השיטור העירוני ופקחי עיריית אשקלון בפיקודו של פקד עודד אדרי ממשטרת אשקלון במספר נקודות צפייה על החוף והמתינו לחברי הכנופיה שעל פי החשד פעלו בחוף והיו מצופים לפעול באותה עת.

אחד הצעירים באמצע ה"עבודה" (צילום מתוך סרטון - דוברות לכיש)
אחד הצעירים באמצע ה"עבודה" (צילום מתוך סרטון - דוברות לכיש)

לאחר שעה קלה זיהו הצוותים 3 חשודים היורדים לחוף מתוך רכב פרטי. החשודים החלו להסתובב בחוף ובשלב מסוים אחד מהם ניגש לעבר תיק אשר היה מונח על החול. השוטרים זיהו וצילמו את החשוד כשהוא מכניס את ידו לתוך התיק ולוקח מתוכו מכשיר פלאפון. בהמשך זיהו את החשודים מתעסקים עם תיקים נוספים תוך שהם ׳מאבטחים׳ אחד את השני. עם סיום "עבודתם", השלושה חזרו לרכבם וניסו לצאת מתחומי החוף, להפתעתם הפעם המתינו להם שוטרי ופקחי יחידת השיטור ביציאה מהחניה.

כאשר ניגשו השוטרים לעבר הרכב , זיהו את נהג הרכב משליך 2 מכשירי פלאפון מתוך הרכב לכיוון השיחים. השוטרים תפסו את הפלאפונים וערכו חיפוש ברכב, במהלכו התגלו עוד 5 פלאפונים חלקם חשודים כגנובים, מספר כרטיסי sim, משקפי שמש, כסף מזומן, ואלת בייסבול. השלושה נעצרו ונלקחו לחקירה בתחנת משטרת אשקלון. תוך כך הגיעו 2 אזרחים תושבי קריית גת מחוף הים לתחנת אשקלון בכדי להגיש תלונה על גניבת מכשירי הפלאפון שלהם מהחוף. לשמחתם הם זיהו אותם בין יתר השלל שנתפס ע״י המשטרה ברכבם של הכנופיה. היום יילקחו החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.
מפקד משטרת אשקלון סנ״צ שמעון פורטל התייחס לפעילות ולתופעה וציין כי ״ פתיחת עונת הרחצה מזמינה גורמים עבריינים לחופי הים. התיקים המונחים ע״י האזרחים בחוף ללא השגחה מהווים טרף קל עבור אותם גנבים. מעבר לפעילות המשטרתית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן