Skip to content

גיל שפר – ראש הסגל הבא בלשכת ראש הממשלה

שפר, המלווה את ראש הממשלה מיום כניסתו לתפקיד, נמנה עם הצוות הבכיר בלשכה ועמד בראש מערך האירועים, הסיורים והטקסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שפר, המלווה את נתניהו מכניסתו לתפקיד, נמנה עם הצוות הבכיר בלשכה ועמד בראש מערך האירועים, הסיורים והטקסים. בהודעת לשכת רה"מ נכללה תודה לנתן אשל על "תרומתו החשובה"

מאת צבי זינגר

גיל שפר (מימין) עם בנימין נתניהו. צילמה: ציפי מנשה

גיל שפר, יועצו הקרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יהיה ראש הסגל בלשכתו – כך החליט ראש הממשלה בעקבות עיסקת הטיעון שעליה חתם נתן אשל.

בהודעה שפירסמה הערב (ראשון) לשכת ראש הממשלה נאמר: "היום עדכן היועץ המשפטי לממשלה את ראש הממשלה בפרטי עסקת הטיעון, ובכך שאנשי לשכתו פעלו בהתאם לחוק כפי שהיה מצופה מהם. ראש הממשלה ביקש מגיל שפר למלא את מקומו של נתן אשל כראש הלשכה, כדי להבטיח את ההמשך הרציף של העבודה".

עוד נאמר בהודעת לשכת ראש המשלה: "ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מבקש להודות לנתן אשל על עבודתו המסורה והטובה במשך שנים בתפקיד ראש לשכת ראש הממשלה, ולשבח את תרומתו החשובה לעבודה המוצלחת של ממשלת ישראל".

גיל שפר, המלווה את ראש הממשלה מיום כניסתו לתפקיד, נמנה עד כה עם הצוות הבכיר בלשכה ועמד בראש מערך האירועים, הסיורים והטקסים. הוא הצטרף למשרד ראש הממשלה עם כניסתו של נתניהו לתפקיד. בתפקידו האחרון שימש שפר כראש מינהל דוברות, הסברה וטקסים בעיריית ירושלים. במסגרת זו היה אחראי על קשרי החוץ של ירושלים בארץ ובעולם, תכנון וביצוע אסטרטגיית המיתוג והתדמית של העיר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן