Skip to content

מזון על בקפה לואיז

רשת קפה לואיז בוחרת לסמן את טרנד הבריאות על דגל המסעדה ומציעה מנות המשלבות רכיבי סופרפודס בכמעט כל מנה, חומרי גלם אורגניים דגנים מלאים ועוד. זאת במקביל לתפריט עם מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות ומנות מופחתות קלוריות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טרנד הבריאות מגיע גם לרשת המסעדות קפה לואיז, אלא שהרשת החליטה לחרוט את תחום הבריאות על דגלה: במוצרי הגלם, בתפריט ועד המנה המעוצבת המוגשת לשולחן.

פרגית בין חמוציות וקייל –  69 שקל (צילום: שרית גופן)

ייחודה של הרשת, שמונה כיום כבר 11 סניפים (ועוד ארבעה בהקמה), בכך שהיא משלבת קונספט של בית קפה, מסעדה ומעדנייה ובה מוצרים לקחת הביתה, תוך שידור של בריאות וטבע. ערכים אלו באים לידי ביטוי במנות הבריאות והמזינות המוגשות במקום ומיוצרות מחומרי גלם מובחרים, טבעיים וטריים, תוך מתן דגש לחומרי גלם איכותיים כמו סופרפודס (מזונות-על), המככבים בתפריטים של אלו השומרים על אורח חיים בריא.

בין מזונות הסופרפודס המשמשים את הרשת, אפשר למצוא: ספירולינה, עלי מורינגה, פטריות מאי-טאקי מיוחדות, פולי קקאו, קייל ועוד, וגם דגנים מלאים, חומרי גלם אורגנים ועוד. בתפריט בולטים מיצים טבעיים ועשירים שנסחטים במקום, לחמי שאור, ממרחים המכילים שמן זית וחומרים טבעיים בלבד, גבינות עיזים וקינוחים מרכיבים טבעיים.

עוד מציג התפריט מנות נטולות גלוטן ומנות טבעוניות, ובנוסף מסומנות בו מנות מופחתות קלוריות. הקיץ הושק תפריט משקאות קרים עשירים במזונות-על ותפריט ילדים משודרג עם מגוון מנות אהובות על ילדים עם מגע של בריאות.

הרשת נפתחה לפני כ-8 שנים, ובמשך תקופה ארוכה פעלה עם שלושה סניפים בלבד. בשנתיים האחרונות חל תהליך התפתחות מואץ של סניפי זכיינים במקומות שונים בארץ. החדשים בחבורה הם סניף קריית מוצקין, המשמש כסניף הכשר של הרשת וסניף מודיעין. בנוסף, קיים תהליך של משא ומתן לפתיחת סניפים נוספים תוך שמירה על אלמנט הבוטיקיות והייחודיות של הרשת. סניפי הרשת כיום: חיפה, טבעון, קריית ביאליק, בנימינה, מושב בני דרור, רמת-השרון, ובתל אביב שלושה סניפים: ברמת החייל, בשדרות רוטשילד וברמת אביב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן