Skip to content

דני דיין, יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, יהיה שגריר ישראל בברזיל

בברזיל, המדינה הגדולה בדרום אמריקה, כ-200 מיליון אזרחים והיא הכלכלה השביעית בגודלה בעולם. ישראל שמה לה לדגש לפתח את קשרי המסחר עם השווקים הבינ"ל בדרום אמריקה ובדגש על ברזיל. בברזיל גם קהילה צומחת של למעלה מ-40 מיליון נוצרים אוהבי ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דני דיין, שהיה יו"ר מועצת יש"ע, יהיה שגרירה הבא של ישראל בברזיל. זאת, לאחר שראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט למנותו – במקומו של שגריר ישראל בברזיל, רדא מנצור, שביקש לסיים את תפקידו מוקדם מהמתוכנן.

צילום: צבי זינגר
צילום: צבי זינגר

בברזיל, המדינה הגדולה בדרום אמריקה, כ-200 מיליון אזרחים והיא הכלכלה השביעית בגודלה בעולם. ישראל שמה לה לדגש לפתח את קשרי המסחר עם השווקים הבינ"ל בדרום אמריקה ובדגש על ברזיל. בברזיל גם קהילה צומחת של למעלה מ-40 מיליון נוצרים אוהבי ישראל.

דני דיין, יליד ארגנטינה, בן 59, נשוי+ 1, עלה ארצה בתחילת שנות ה-70. הוא בעל תואר שני במימון. דיין היה יו"ר מועצת יש"ע בין השנים 2007-2013 והקים, לאחר, "משרד חוץ" של מועצת יש"ע, ששימש לה זרוע הסברתית בארץ ובחו"ל. דיין היה במשך שנים ממקימי ובעלי חברת אלעד מערכות תוכנה ושימש כיו"ר מועצת המנהלים שלה ושל החברות הבנות״.

דיין היה חבר ליכוד בעברו, ונחשב למקורב לראש הממשלה נתניהו. בבחירות האחרונות התמודד בבחירות המקדימות לרשימת הבית היהודי לכנסת, אך הגיע למקום לא ריאלי ופרש מהרשימה.

[related-posts]

2 Comments

  1. גידי
    6 באוגוסט 2015 @ 20:14

    .
    מלבד היותו מקורב לנתניהו נראה שלא צריך כישורים נוספים…?!

    • אליק מאור
      6 באוגוסט 2015 @ 20:26

      בהחלט נראה כמו תרגילי חקירה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן