Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

בין אם במטרה לנקות את הכלים בכיור או לנקות את השיער שעל הראש, יצאו לאחרונה מוצרים חדשים המיועדים בדיוק לשם כך. בדקנו אותם וחזרנו עם מסקנות. עוד במדור: שמן לשיער, יינות ספרדיים ומוצרי טיפוח בכיכובו של אמן ניו יורקי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Me של לייף

סדרת המוצרים הזו מיועדת לטיפוח השיער, והיא מגיעה מהמותג של רשת סופר-פארם. הסדרה כוללת שמפו, מרכך, מסיכה וקרם לחות לשיער רגיל/יבש/צבוע, ושמפו 2 ב-1. כולם מועשרים בתמצית שיבולת שועל טבעית שאמורה לסייע בחיזוק סיב השערה. מתוך המבחר ניסינו שני מוצרים: שמפו ומרכך לשיער רגיל. השמפו מקציף היטב את השיער, מנקה אותו ומותיר אותו נקי ורענן. המרכך סמיך ונותן תחושה של מוצר איכותי, מה עוד שהוא גם מצליח להוסיף רכות לשיער. הבעיה היא בריח, שהזכיר לנו יותר מכל קרם הגנה.

19.9 שקלים ל-700 מ"ל שמפו/מרכך, 24.9 שקלים ל-500 מ"ל קרם לחות/מסיכה. להשיג בסופר-פארם.

[rating=2]

צילום: קוני ינקביץ

ספארק עם משאבה של סנו

האמת היא שאנחנו לא מבינים מדוע כל המוצרים לניקוי כלים לא יוצאים בצורה הזו – בקבוק עם משאבה. זה הרבה יותר נוח מכל צורה אחרת, ומונע מאיתנו את הצורך למלא את מיכל המשאבה הקבוע שלנו עם נוזל כלים מבקבוק סטנדרטי. מה עוד שהמשאבה עצמה נוחה לשימוש ומוציאה בכל פעם כמות מתאימה של נוזל כלים. המוצר החדש, יש לציין, מגיע בניחוחות לבנדר, קלאסי או פריחת השקד, והוא מנקה היטב את הכלים, כולל השומניים שביניהם.

10.2 שקלים ל-1 ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

[rating=5]

צילום: מוטי פישביין

וינה הנסינה של ELVI WINES

החברה הספרדית מייצרת יינות כשרים המגיעים ממחוזות שונים במדינה, והם משווקים באחרונה גם בישראל. המבחר כולל את סדרת וינה הנסינה, סדרה של שלושה יינות – אדום יבש, לבן יבש ורוזה – ממנו ניסינו את היין היבש. זה יין צעיר ובכל זאת הוא מגיע לשוק ארבע שנים לאחר הבציר שלו. הוא קליל, עם טעם פירותי נעים, מהסוג שיתלווה טוב לארוחה קלה בימים החמים של הקיץ.

39 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות יין.

[rating=4]

קרדיט: מוטי פישביין

סדרת Keith Haring של Laline

זוהי הפעם השניה בה הרשת משיקה סדרה של מוצרי טיפוח הממותגים בהשראת אומן ניו יורקי. לפני שנה היה זה קרטיס קלוג, הפעם זה קית' הרינג, אומן פום-ארט ידוע. בהתאם, כל האריזות של מוצרי הסדרה מעוצבות עם הדמויות המפורסמות של האומן. הסדרה כוללת קרם גוף, מי גוף, סבון שמן, קרם ידיים וקרם רגליים, להם יש ניחוח ונילי נעים, הקרוי במקרה זה Tasty Vanilla. המוצרים שניסינו – קרם גוף וקרם ידיים – היו טובים, אם כי לא שונים בהשוואה למוצרים אחרים של הרשת. מלבד העיצוב החיצוני, כמובן.

מ-34.9 שקלים. להשיג בללין.

[rating=3]

צילום: מוטי פישביין

Huile Supreme של Phyto Paris

מוצר זה הוא שמן המיועד לשיער יבש ולשיער עם תלתלים. שמן מקדמיה, שמן זרעי עץ הרוקו וסבום טבעי המופק מעץ הזית הם הרכיבים הפעילים במוצר, העושה טוב לשיער היבש שלנו. הוא מעשיר את השיער ומוסיף לו שמנוניות נעימה מאוד, כזו שבזכותה השיער הופך רך, קל לסירוק ונעים למגע. העובדה שאין במוצר חומרי סיליקון היא נקודת זכות נוספת, כמו גם העובדה שאין צורך בכמות גדולה בשביל לטפל בשיער.

150 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע.

[rating=5]

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן