Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

המדור נכתב הפעם בסימן החגים המתקרבים: תבניות אפייה חד פעמיות, כיסוי רב פעמי לכיריים, חומרי ניקוי טבעיים וסדרת טיפוח המועשרת בדבש. בלי קשר, יש לנו מה להגיד גם על מדרסים חדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תבניות אפייה חד פעמיות של קוקי

המותג שמוכר בזכות שקיות הצלייה שלו, נכנס לקטגוריה חדשה: תבניות אפייה חד פעמיות. הדבר הייחודי שאפשר לומר עליהן זה העיצוב החיצוני שלהן, שמצליח להפוך אותן לפריט נעים יותר לעין, כזה שבמפגשים לא חגיגיים מדי אפשר גם להניח על השולחן. מעבר לכך, אלו אותן תבניות אפייה שאנו מכירים, המגיעות במגוון צורות וגדלים, כולל מתומן, המקביל לתבנית עגולה בקוטר 26 ס"מ, מלבן, מאפין ואינגליש קייק.

חמש תבניות בעשרה שקלים. להשיג בשופרסל.

[rating=3]

צילום: אפרת אשל

מוצרי ניקוי לבית של Olea essence

מותג זה הוא פרי היוצר של "בית הבד של הגולן", המייצר מוצרים שונים המבוססים על עץ הזית. סדרת מוצרים זו מיועדת כאמור לניקוי הבית, תוך שילוב של מי הזית עם שמנים אתריים וללא חומרים כימיים וסינטטיים. סדרת המוצרים כוללת נוזל ניקיון לניקוי כללי, המגיע בבקבוק ספריי, נוזל כלים וג'ל למכונת הכלים. אנו ניסינו את הנוזל לניקוי כללי, המגיע בבקבוק נוח לשימוש ועושה עבודה טובה מאוד בהתמודדות עם כתמים שונים ומשטחים שונים, כולל בחדר האמבטיה ובמטבח. נוזל הכלים היה פחות איכותי – את הכלים עם שאריות השמן הוא התקשה לנקות. המוצר יקר מהמוצרים המוכרים אך ישנו גם ההבדל המשמעותי בחומרי הגלם.

19.9 שקלים לכ-710 גרם. להשיג בחנויות מרכזי המבקרים וב-http://www.oleaessence.com.

[rating=3]

צילום: סמדר טלמון

כיסוי מגן לכיריים של ניקול

מוצר חדש של המותג, השייך לחברת חוגלה קימברלי. המטרה היא כמובן להקל על ניקיון הכיריים לאחר הכנת ארוחות גדולות, ולשם כך ייצרו את הכיסוי המיוחד הזה. קל להניח אותו וגם להסיר אותו, והוא אכן מצליח להגן על הכיריים. אמנם מעט לכלוך ונוזלים הצליח לחדור פנימה, אך הכמות זניחה וההשפעה על הכיריים היתה בהתאם. את הכיסוי קל לנקות והם מספיקים למספר שימושים לפני שכדאי להחליפם בחדשים. הבעיה נמצאת בהתאמה לכיריים – אם צורתן וגודלן סטנדרטי, זה יתאים. המוצר אינו מיועד לכיריים המודרניות המגיעות בצורות שונות.

כ-19.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

[rating=4]

צילום: אפרת אשל

HONEY של SACARA

רשת חנויות האיפור והקוסמטיקה השיקה סדרה חדשה של מוצרים, שקיבלה את השראתה מעולם הדבורים. כלומר, תחליב הרחצה, קרם הגוף וקרם הידיים החדשים משלבים דבש ופרופוליס בתוכם, אם כי בכמות קטנה יחסית. עיצוב האריזה משדר כולו דבורים אך אל תטעו – הריח הוא ריח פרחוני ולא ריח שמזכיר דבש בצורה זו או אחרת. ביחס למוצרים, קרם הידיים וקרם הגוף עשירים מאוד, כך שהם יתאימו לבעלות ולבעלי עור יבש במיוחד. הם מספקים תוספת לחות לזמן מכובד והריח העדין נותר לזמן מה. ההבדל הוא במרקם – קרם הגוף מותיר את העור נעים למגע, אך קרם הידיים משאיר תחושה מלאכותית, כאילו העור אטום.

7.9 שקלים לקרם ידיים, 9.9 שקלים ל-200 מ"ל קרם גוף. להשיג ב-SACARA.

[rating=3]

צילום: קית גלסמן

מדרסים של URIEL

המותג השיק את המדרסים החדשים שלהם, שקיבלו את השם Gel Insoles Massaging. המדרסים משלבים תמיכה ובלימת זעזועים לכף הרגל, עם מבנה "כוורתי" שתפקידו לספק אווריריות לשכבת הבד העליונה וכך לשמור על רעננות כף הרגל לאורך זמן. כל זאת בנוסף לשכבת בד אנטיבקטריאלית אשר מסייעת במניעת היווצרות ריחות לא נעימים ושלפוחיות. ללא ספק, המדרסים הללו נוחים מאוד. קל להתאים אותם למידת כף הרגל ולאחר מכן הם מספקים תוספת טובה של תמיכה; מהסוג שיתאים למי שסובלים מעת לעת מכאבי גב, במיוחד בהליכה. אך אם יש לכם בעיה משמעותית בגב, ככל הנראה תדרשו למדרסים מותאמים אישית. בנוסף לכל זה, הם אכן מספקים מידה של אווריריות וישנם פחות ריחות לא נעימים, אך שום מדרס לא יכול לשנות את השפעת ההליכה בנעליים סגורות בישראל, בקיץ.

150 שקלים. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת וחנויות מובחרות.

[rating=4]

צילום: URIEL

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן