Skip to content

מתנות חג: מארזי שי

אחת הדרכים הטובות ביותר לתת מתנה לחג היא לבחור במארז שי. בחרנו בשבילכם מארזים שווים במיוחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Ice Dive, מארז טיפול לגברים הכולל אפטר שייב, בודי ספרי וג'ל רחצה. 69 שקלים, להשיג ברשתות הפארם.

צילום: סטודיו דנשר

בחנות "ערך מוסף" של עמותת שכולו טוב, מזרחי טפחות ודיזנגוף סנטר, יש את מארז "שכולו דבש", הכולל טבלת שוקולד 100 גרם, דפדפי שוקולד, פירות מצופים שוקולד, צנצנת דבש, כפית דבש מעץ, שק בד עם פרלינים ומגש עץ גדול. 80 שקלים, ניתן להשיג בחנות שבדיזנגוף סנטר וב-https://www.erech-musaf.com/.

צילום: יח"צ

המארז של יקבי ברקן משלב יין קברנה סוביניון מסדרת רזרב עם שמן זית כתית מעולה ג'השאן ודבש טהור עין חרוד. 90 שקלים, להשיג ברשתות הישווק, בחנויות מזון וב-08-9447745.

 צילום: יח"צ

מותג הקוסמטיקה YVES ROCHER השיק מארזי חג הכוללים את Plaisirs Nature , המשלב ג'ל רחצה, פילינג גרגרים וקרם גוף. 105 שקלים, להשיג בחנויות הרשת וב-www.yvesrocher.co.il.

קרדיט: דן לב

חובבי האלכוהול יכולים לבחור באחד המארזים של חברת הכרם. למשל, מארז המכיל בקבוק של XO, הנראה כיהלום. 750 שקלים, להשיג בחנויות יין ואלכוהול.

קרדיט: הכרם

חברת PARTIX מציעה מספר רב של מארזי שי עם אפשרות להדפיס הקדשה אישית. בין האפשרויות יש מארז עם שלוש קופסאות פח עגולות המכילות פינוקים עם איחולים כגון אושר – נשיקות מיני/מזל – דגי שוקולד/שמחה – טופי דבש ועוד. מ-30 שקלים, להשיג ב-054.3186333 וב-http://www.partix.co.il.

קרדיט: יח"צ

בדליקטס שף מבית פיצהלה הכינו מארז שי המבוסס על מתוקים. כלומר, עוגת דבש בציפוי אגוזים מקורמלים בניחוח קינמון, ציפורן וזנגויל;  שבע עוגות דבש מיני בציפוי שקדים; עוגיות אלפחורס; נטיפי מיני נשיקות; ושוקולד בסגנון נוטלה לאפיה, ציפוי או למריחה. את המארז מקשטת ברכת שנה טובה על עיגול שוקולד. 109 שקלים, להשיג ב-1-700-5050-48 וב-pizzale.co.il.

קרדיט: יח"צ

אגדת תה הוא שמו של המארז הזה, המכיל 64 שקיקי תה בשמונה טעמים שונים, כולל לואיזה ולימונית,  צ’אי מסאלה, תה ירוק עם יסמין, תה ירוק עם נענע, רימון ורוייבוס, שומר, תה ירוק עם לימון, וקמומיל. 79 שקלים, להשיג ב-04-9534603 וב-www.adanim-tea.co.il/store.

קרדיט: נעמי שפירא

יקב עמק האלה מציע מארז יינות הכולל  קברנה סוביניון 2011 וסוביניון בלאן 2014. 149 שקלים, להשיג בחנויות מובחרות ובמסעדות.

קרדיט: אסף לוי

כחלק מסדרת GENESIS השיקה חברת ד"ר פישר מארזי טיפוח שונים, בהם מארז ג'נסיס מינרלס ספא, המכיל מוס רחצה וחמאת גוף מינרלית ונילפטצ'ולי, או מוס רחצה ושמן גוף. 99 שקלים, להשיג בסופר-פארם.

קרדיט: יח"צ

המארז הייחודי לגברים של וולה פרופשיונלס מיועד לטיפול בשיער. המארז כולל שמפו לשימוש יומיומי, תכשיר לטיפול בשיער דליל וג'ל למראה מעוצב. 280-300 שקלים, להשיג אצל מעצבי שיער.

קרדיט: דן לב

בית הבד סבא חביב מקיבוץ פרוד מציע שני מארזי שי. האחד כולל בקבוק שמן זית סבא חביב המשלב שמן זרעי רימון עם צנצנת דבש, והשני בקבוק שמן זית בלדי סבא חביב עם צנצנת זיתים שחורים מרוקאים וצנצנת דבש. 36/55 שקלים. להשיג בלגעת באוכל, בחנות המפעל, ב-046991888 וב-http://www.sabahabib.com.

 צילום: דניאל לילה

מארז "סיישל לילי" הכולל קרם ידיים, סבון ידיים ומגבת בגודל 30X30 ס"מ, בכל בהשראת החופים של איי סיישל. 39.9 שקלים, להשיג בבודי שופ.

צילום: קית קלסמן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן