Skip to content

השב"כ מאשר: יש פיצוח בחקירת רוצחיהם של בני הזוג הנקין

לפני יומיים פשטו לוחמי דובדבן ואנשי השב"כ על מספר בתים באזור חברון ועצרו מספר חשודים במעורבות ברצח. היום הותר לפרסם כי הושגה התפתחות משמעותית בחקירה. לפנות בוקר פשטו שוב לוחמי צה"ל ואנשי ביטחון על בית המחבל שרצח שני גברים בשער האריות. הכוח הותקף אך יצא ללא פגע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השב"כ אישר היום (שני) לפרסם כי בעקבות מאמץ מודיעיני ומבצעי לאיתור המעורבים בפגוע הירי הקטלני שבוצע לפני ארבעה ימים, הראשון באוקטובר, בסמוך להתנחלות איתמר ובו נרצחו נעמה ואיתן הנקין, תושבי התנחלות נריה. נעצרו לפני יומיים מספר תושבי שכם החשודים במעורבות ברצח, וכי "ביממה האחרונה חלה התפתחות משמעותית בחקירת הפיגוע".

התינוקת שאמה נפצעה קשה נשאת בידי חובש בזירת האירוע (צילום: איחוד והצלה)
התינוקת שאמה נפצעה קשה נשאת בידי חובש בזירת האירוע (צילום: איחוד והצלה)

במגפון פרסמנו כי מייד עם היוודע דבר הרצח החלו כוחות צה"ל בסריקות במרחב. נוסף על כך הוחלט לתגבר את אזור יהודה ושומרון בארבעה גדודים נוספים בכדי למנוע הסלמה ומקרי אלימות על רקע הפיגוע.
דובר צה"ל הוסיף כי "חקירת הפיגוע נמשכת וקיים צו איסור פרסום על יתר פרטי החקירה. צה"ל, שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל יעשו כל הנדרש עד לעצירת המפגעים, הבאתם לדין וסיום חקירת הפרשה". עוד פורסם כי הותר לפרסום שבמסגרת זו נעצרו בליל שבת, בפעילות משותפת של שירות הביטחון, צה"ל ומשטרת ישראל מספר תושבי שכם.

כוח מיחידת דובדבן והשב"כ בעת המעצרים

כוח צה"ל פשט בפעם השנייה על בית המחבל שרצח 2 גברים

כוח צה"ל נכנס לפנות בוקר (שני) לכפר הפלסטיני סודרא המצוי מצפון לרמאללה ופשט על ביתו של המחבל מוהנד שפיק חלבי שרצח שני גברים, פצע קשה אם ואורח קל את בנה הצינוק בן השנתיים בשער האריות שבעיר העתיקה בירושלים. הבית נסרק ובסיום הפעולה יצא ללא הכוח ללא נזק לאדם מהכפר תוך שהוא סופג מטר אבנים, ידויי בקבוקי תבערה מיידי תושבים מקומיים. זו הפעם השנייה שצה"ל וכוחות הביטחון פושטים על בית המחבל.

המחבל, מוהנד חלבי כתב בדף הפייסבוק: "האינתיפאדה השלישית החלה"
המחבל, מוהנד חלבי כתב בדף הפייסבוק: "האינתיפאדה השלישית החלה"

בעמוד הפייסבוק שלו כתב המחבל כי לדעתו "האינתיפאדה השלישית החלה" וכי "מה שנעשה לאל-אקצא נעשה גם למקומות הקדושים שלנו. מה שנעשה לנשות אל-אקצא נעשה גם לאימהותנו ואחיותנו, אני לא חושב שהעם ישלים עם ההשפלה", כתב המרצח. אין ספק שהמחבל הושפע מקריאות ארגוני הטרור "להגן על כבוד הנשים" בעוד הם שולחים אותן לעמוד בקו הראשון מול שוטרים, לוחמי מג"ב וחיילי צה"ל.
לאחרונה פרסמה תנועת החמאס סרטון ווידאו בו קורא הקריין לגבר הפלסטיני לקום ולהגן על כבוד האישה הפלסטינית כשהיא יכולה להיות אמו, אחותו או בתו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן