Skip to content

יונדאי סונטה ההיברידית הושקה בישראל

מרכז פרס לשלום ביפו שימש היום אכסניה להשקה של כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל את הסונטה ההיברידית.  הדגם המאובזר, המפואר, הירוק והטכנולוגי ביותר של יונדאי שהושק עד היום בישראל אשר מצויד במערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בעולם המאפיינות רכבי פאר. המערכת ההיברידית בסונטה מאופיינת בנסיעה שקטה, באיכות גימור והרכבה ייחודית. מחירה החל מ- 159,000 ש"ח. הסונטה ההיברידית […]

יונדאי סונטה ההיברידית הושקה בישראל

מרכז פרס לשלום ביפו שימש היום אכסניה להשקה של כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל את הסונטה ההיברידית.  הדגם המאובזר, המפואר, הירוק והטכנולוגי ביותר של יונדאי שהושק עד היום בישראל אשר מצויד במערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בעולם המאפיינות רכבי פאר. המערכת ההיברידית בסונטה מאופיינת בנסיעה שקטה, באיכות גימור והרכבה ייחודית. מחירה החל מ- 159,000 ש"ח. הסונטה ההיברידית […]

מרכז פרס לשלום ביפו שימש היום אכסניה להשקה של כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל את הסונטה ההיברידית.  הדגם המאובזר, המפואר, הירוק והטכנולוגי ביותר של יונדאי שהושק עד היום בישראל אשר מצויד במערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בעולם המאפיינות רכבי פאר. המערכת ההיברידית בסונטה מאופיינת בנסיעה שקטה, באיכות גימור והרכבה ייחודית. מחירה החל מ- 159,000 ש"ח.

הסונטה ההיברידית החדשה (צילום:דן בר-דוב)

הסונטה ההיברידית המיוצרת בקוריאה עם תקינה אמריקאיתמשלבת מנוע חשמלי עם סוללת ליתיום-פולימר עם מנוע בנזין2 ליטר GDI ארבעה צילינדרים בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים. תיבת ההילוכים מחוברת למנוע החשמלי החזק בעל הספק של 38 קילוואט אשר בשילוב עם מנוע הבנזין בעל הספק של 154  כ"ס ב- 6000 סל"ד, מגיע להספק של 193 כ"ס ב- 6000 סל"ד ומומנט של 32.3 קג"מ ב-1800 סל"ד. הסונטה ההיברידית מאיצה מ- 0 ל-100 קמ"שב- 9.3 שניות ומגיעה למהירות מקסימלית של192 קמ"ש. למערכת ההיברידית והסוללה אחריות של 7 שנים או 150 אלף ק"מ.

צריכת הדלק על פי נתוני יצרן בדגם הפרימיום עומדות על 17.5 ק"מ לליטר בעיר,17.8 ק"מ לליטר משולב ו –18.8 ק"מלליטר מחוץ לעיר. בדגם הלימיטד 16.6 ק"מ לליטר בעיר,17.5 ק"מ לליטר משולב ו-18.5 ק"מ לליטר מחוץ לעיר.

הסונטה דגם ה- Premium החל מ 159.000 שח (צילום: דן בר-דוב)

לסונטה ההיברידית אבזור עשיר המאפיין רכבי יוקרה הכולל בדגם ה- PREMIUM פתיחת תא מטען מבוססות מפתח קרבה ללא מגע יד, כניסה לרכב ללא מפתח ובחירה בין 3 מצבי נהיגה המתאימים להרגלי נהיגה משתנים – רגיל, אקולוגי, או ספורטיבי. בסונטה ההיברידית  חיישן אורות, הגה וידית הילוכים מצופה עור, מראות צד חשמליות, בקרת אקלים, נורות LED פנימיות ובקרת שיוט.

דגם ה- LIMITED המפואר יותר כולל בנוסף, בלם חניה חשמלי, בקרת שיוט הכוללת יכולת עצירה מלאה – SMART CRUISE CONTROL, מושב נהג בעל זיכרון לתנוחת הישיבה, מושבים קדמיים חשמליים עם 8 מצבי כוונון במושב הנהג ו- 6 במושב הנוסע, פתחי מיזוג לספסל האחורי, גג שמש פנורמי, מראה מתכהה אוטומטית נגד סינוור, אפשרות קיפול 2 מושבים אחוריים ליצירת מקום רב יותר למטען גלגל הגה מחומם, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ריפודי עור, AUTO HOLD לזינוק בעליה, תאורת בי-קסנון קדמית, דיפוני נוי מהודרים דמויי עץ, ווילונות בחלונות צד מאחור.

הסונטה דגם ה- Limited החל מ 179.000 שח (צילום: דן בר-דוב)

הסונטה ההיברידית מצויידת במערכת ה- Connected Car,הייחודית של כלמוביל, עם מסך מוגדל של 8 אינטש, המאפשרת לנוסעים לחבר את המכשירים שלהם וליהנות מגלישה ברשת. מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד "רצה" על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ומספקת בין היתר ממשק מגע נוח, אפשרות לרדיו אינטרנטי, ניווט הכולל מערכת WAZE , חניה באמצעות אפליקציית סלופארק ופנגו. עוד על גבי המסכים פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר בלחיצת כפתור ניתן לנווט או להתקשר אליהם וספר רכב אינטראקטיבי המופיע בצורה דיגיטלית על המסך.

העיצוב הפונקציונלי המתקדם של הסונטה ההיברידית הביא להקטנת מקדם הגרר לרמה נמוכה במיוחד 0.24; הנמוך ביותר בקטגוריה וזהה לזה של הטסלה דגם S. השינויים החיצוניים כוללים סבכה גדולה ופגושים קדמיים ואחוריים ייחודיים, כמו גם הפנסים בפגושים הקדמיים והאחוריים ופיתוחי כרום בצד.

הסונטה ההיברידית מגיעה כסטנדרט עם 7 כריות אוויר, כולל כרית אוויר לברכי הנהג. מערכת בקרת משיכה TCS, מערכת בלמים עם ABS, מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת סיוע לזינוק בעליה HAC, איתות בבלימת חירום ESS, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים TPMS עם תצוגה חכמה לכל גלגל ומצלמה אחוריות

דגם ה- LIMITED מגיע גם עם מערכת שמירה על נתיב, מערכת התראה לבלימת חירום למניעת תאונות, התראה על רכב בשטחים מתים (BSD), מערכת עזר אוטומטית לעמעום אור גבוה כאשר מגיע רכב מלפנים (Automatic High Beam Assist). ציון בטיחות 8 של משרד התחבורה.

מחירו של דגם ה- PREMIUM יהיה 159.000 ש"ח ומחירו של דגם ה- LIMITED יהיה 179.000 ש"ח.

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל (צילום: דן בר-דוב)

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין "כי הסונטה ההיברידית ממחישה  את תכניות  הקונצרן להגביר את שילובם של  דגמים חשמליים והיברידיים למערך הדגמים הרחב המוצע בעולם. הסונטה ההיברידית הינו הדגם הבטיחותי, המאובזר, הטכנולוגי והירוק ביותר שהושק עד כה על ידי יונדאי בישראל ומהווה צעד ראשון ודריסת רגל של היצרן בישראל בתחום זה. אנו מאמינים כי הסונטה ההיברידית מביאה את החבילה המלאה והמושלמת ומעניקה ערכים מוספים רבים יותר לקהל לקוחותיה".

מרכז פרס לשלום ביפו (צילום: דן בר-דוב)

מרכז פרס לשלום ביפו שימש היום אכסניה להשקה של כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל את הסונטה ההיברידית.  הדגם המאובזר, המפואר, הירוק והטכנולוגי ביותר של יונדאי שהושק עד היום בישראל אשר מצויד במערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בעולם המאפיינות רכבי פאר. המערכת ההיברידית בסונטה מאופיינת בנסיעה שקטה, באיכות גימור והרכבה ייחודית. מחירה החל מ- 159,000 ש"ח.

הסונטה ההיברידית החדשה (צילום:דן בר-דוב)

הסונטה ההיברידית המיוצרת בקוריאה עם תקינה אמריקאיתמשלבת מנוע חשמלי עם סוללת ליתיום-פולימר עם מנוע בנזין2 ליטר GDI ארבעה צילינדרים בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים. תיבת ההילוכים מחוברת למנוע החשמלי החזק בעל הספק של 38 קילוואט אשר בשילוב עם מנוע הבנזין בעל הספק של 154  כ"ס ב- 6000 סל"ד, מגיע להספק של 193 כ"ס ב- 6000 סל"ד ומומנט של 32.3 קג"מ ב-1800 סל"ד. הסונטה ההיברידית מאיצה מ- 0 ל-100 קמ"שב- 9.3 שניות ומגיעה למהירות מקסימלית של192 קמ"ש. למערכת ההיברידית והסוללה אחריות של 7 שנים או 150 אלף ק"מ.

צריכת הדלק על פי נתוני יצרן בדגם הפרימיום עומדות על 17.5 ק"מ לליטר בעיר,17.8 ק"מ לליטר משולב ו –18.8 ק"מלליטר מחוץ לעיר. בדגם הלימיטד 16.6 ק"מ לליטר בעיר,17.5 ק"מ לליטר משולב ו-18.5 ק"מ לליטר מחוץ לעיר.

הסונטה דגם ה- Premium החל מ 159.000 שח (צילום: דן בר-דוב)

לסונטה ההיברידית אבזור עשיר המאפיין רכבי יוקרה הכולל בדגם ה- PREMIUM פתיחת תא מטען מבוססות מפתח קרבה ללא מגע יד, כניסה לרכב ללא מפתח ובחירה בין 3 מצבי נהיגה המתאימים להרגלי נהיגה משתנים – רגיל, אקולוגי, או ספורטיבי. בסונטה ההיברידית  חיישן אורות, הגה וידית הילוכים מצופה עור, מראות צד חשמליות, בקרת אקלים, נורות LED פנימיות ובקרת שיוט.

דגם ה- LIMITED המפואר יותר כולל בנוסף, בלם חניה חשמלי, בקרת שיוט הכוללת יכולת עצירה מלאה – SMART CRUISE CONTROL, מושב נהג בעל זיכרון לתנוחת הישיבה, מושבים קדמיים חשמליים עם 8 מצבי כוונון במושב הנהג ו- 6 במושב הנוסע, פתחי מיזוג לספסל האחורי, גג שמש פנורמי, מראה מתכהה אוטומטית נגד סינוור, אפשרות קיפול 2 מושבים אחוריים ליצירת מקום רב יותר למטען גלגל הגה מחומם, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ריפודי עור, AUTO HOLD לזינוק בעליה, תאורת בי-קסנון קדמית, דיפוני נוי מהודרים דמויי עץ, ווילונות בחלונות צד מאחור.

הסונטה דגם ה- Limited החל מ 179.000 שח (צילום: דן בר-דוב)

הסונטה ההיברידית מצויידת במערכת ה- Connected Car,הייחודית של כלמוביל, עם מסך מוגדל של 8 אינטש, המאפשרת לנוסעים לחבר את המכשירים שלהם וליהנות מגלישה ברשת. מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד "רצה" על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ומספקת בין היתר ממשק מגע נוח, אפשרות לרדיו אינטרנטי, ניווט הכולל מערכת WAZE , חניה באמצעות אפליקציית סלופארק ופנגו. עוד על גבי המסכים פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר בלחיצת כפתור ניתן לנווט או להתקשר אליהם וספר רכב אינטראקטיבי המופיע בצורה דיגיטלית על המסך.

העיצוב הפונקציונלי המתקדם של הסונטה ההיברידית הביא להקטנת מקדם הגרר לרמה נמוכה במיוחד 0.24; הנמוך ביותר בקטגוריה וזהה לזה של הטסלה דגם S. השינויים החיצוניים כוללים סבכה גדולה ופגושים קדמיים ואחוריים ייחודיים, כמו גם הפנסים בפגושים הקדמיים והאחוריים ופיתוחי כרום בצד.

הסונטה ההיברידית מגיעה כסטנדרט עם 7 כריות אוויר, כולל כרית אוויר לברכי הנהג. מערכת בקרת משיכה TCS, מערכת בלמים עם ABS, מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת סיוע לזינוק בעליה HAC, איתות בבלימת חירום ESS, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים TPMS עם תצוגה חכמה לכל גלגל ומצלמה אחוריות

דגם ה- LIMITED מגיע גם עם מערכת שמירה על נתיב, מערכת התראה לבלימת חירום למניעת תאונות, התראה על רכב בשטחים מתים (BSD), מערכת עזר אוטומטית לעמעום אור גבוה כאשר מגיע רכב מלפנים (Automatic High Beam Assist). ציון בטיחות 8 של משרד התחבורה.

מחירו של דגם ה- PREMIUM יהיה 159.000 ש"ח ומחירו של דגם ה- LIMITED יהיה 179.000 ש"ח.

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל (צילום: דן בר-דוב)

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין "כי הסונטה ההיברידית ממחישה  את תכניות  הקונצרן להגביר את שילובם של  דגמים חשמליים והיברידיים למערך הדגמים הרחב המוצע בעולם. הסונטה ההיברידית הינו הדגם הבטיחותי, המאובזר, הטכנולוגי והירוק ביותר שהושק עד כה על ידי יונדאי בישראל ומהווה צעד ראשון ודריסת רגל של היצרן בישראל בתחום זה. אנו מאמינים כי הסונטה ההיברידית מביאה את החבילה המלאה והמושלמת ומעניקה ערכים מוספים רבים יותר לקהל לקוחותיה".

מרכז פרס לשלום ביפו (צילום: דן בר-דוב)

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן