Skip to content

מבראבא ועד בראבא אין כמו בראבא

בראבא מחזיר לנו את יאצק הבלתי נגמר, את האיש המבוגר בקופת החולים עם השקיות, הדמויות האהובות ומוכרות לכולנו מהחיים. במשך כל המופע, בראבא לא נח לרגע, לפעמים נראה כי יאצק הוא בראבא ובראבא הוא יאצק, פצצת אנרגיה עם המון הומור ורגש.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פצצת אנרגיה - שלמה בראבא - צילום: איתנה לוי אליעזר

כמו ישראלים רבים אחרי כבר למעלה משלושים שנה מעלה  שלמה בראבא, השחקן והקומיקאי, חיוך על שפתי.  עוד מימי "זהו זה" העליזים,תוכנית הדגל של הטלוויזיה החינוכית מסוף שנות ה70. דרך תפקידיו הקומים והדרמטיים בתיאטרון,בקולנוע ובמופעי בידור שונים ומגוונים.
סיבה נהדרת להתייצב עם רבים אחרים לצפות בו נותן את "מופע חייו", מול אולם מלא בישראלים שרוצים לחייך ואולי אפילו לצחוק מדי פעם.

בראבא, בכשרון האינסופי שלו, יוצא למסע ביוגרפי מרתק ומשתף את הקהל בשבילי חייו, מילדותו בנתניה להורים ניצולי שואה,דרך התבגרותו ויחסיו המורכבים לאורך השנים עם הוריו, המלווים בצחוק ודמע, ברצינות ובהומור,ובחשיפה נפלאה מאי פעם.
בראבא עוצר בכל תחנה בחייו,מנתח אותה ואינו חוסך מעצמו ביקורת,אך בראבא כמו בראבא,  מצליח לטבול אותה ברוטב של אופטימיות ובשמחת חיים,
הוא איננו פוסח על הנשים בחייו, מספר על שתי נשותיו הראשונות, מערכות היחסים השבירות בצל הקריירה התובענית אותה העמיד בראש סדר העדיפויות בזמנו, אהבות אשר "התפרקו" לגורמים.
הוא לא חוסך מאיתנו באינטימיות מרגשת, תמונות מחייו, הרצון להיות הטוב ביותר והמלחמה בין הקריירה למשפחה.
בראבא מחזיר לנו את יאצק הבלתי נגמר, את האיש המבוגר בקופת החולים עם השקיות, הדמויות האהובות ומוכרות לכולנו מהחיים.
במשך כל המופע, בראבא לא נח לרגע, לפעמים נראה כי יאצק הוא בראבא ובראבא הוא יאצק, פצצת אנרגיה עם המון הומור ורגש.

שלמה בראבא עם איתנה לו
מצטלם עם הקהל - שלמה בראבא

כיום,בראבא "חמוש" באישה הצעירה ממנו ב25 שנה,ואינו מתנצל על כך, אב לתינוקת בת חצי שנה.
והוא איננו מתבייש להודות שהגיע עד הלום, רגוע יותר,מפוקס יותר ומקדיש למשפחה את האהבה והכבוד הראויים לה.

המופע עשוי היטב,מרגש עד מאוד, מצחיק ומהנה. ומושר ההשכל על פי שלמה בראבא הוא, שאת החיים צריך לקחת בפרופורציות. והוא ממליץ לנו בסופו לחבק את הילדים, לחבק את ההורים, ובעיקר לחבק את עצמנו.בסוף המופע, אולי בלי תכנון, הוא יורד אל הקהל, מצטלם עם כל מי שמבקש, עונה על שאלות, מפזר ומקבל אהבה.

מומלץ בחום לב,לכו לראות!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן