Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

שבוע האופנה הביא לרשת אירוקה משקפי שמש שעוצבו על ידי מעצבי אופנה ישראליים. יחד איתם, ניסינו השבוע שוקולד ישראלי חדש כמו גם פטנט מקורי לגרוף את המים מהסלון למרפסת; ומוצרי טיפוח של מותגים בינלאומיים שהגיעו לאחרונה אלינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שמפו יבש של שוורצקופף פרופשיונל

שלושה מוצרים חדשים השיקה החברה במסגרת סדרת OSIS+: ספריי מלח למראה מחוספס ופרוע, ספריי לשיער עם אחיזה גמישה, ושמפו יבש המעניק נפח ומרענן את השיער בין חפיפות. מתוך השלושה, ה-OSiS+ Refresh Dust התחבב עלינו במיוחד. השתמשנו בו מספר פעמים, בהם השיער הפך בסוף היום לשמנוני וכתוצאה מכך, איבד מהנפח שלו. בהתזה קלה על השיער, והוא הפך להיות יבש יותר וקיבל את הנפח שלו בחזרה. רק העובדה שאת האבקה הלבנה שמתפזרת על השיער צריך להבריש עם מברשת, שמסרבלת מעט את השימוש.

108 שקלים ל-300 מ"ל. להשיג במספרות מורשות, לפרטים, 1-800-33-33-22.

צילום: שוורצקופף פרופשיונל חו"ל

קולקציית קפסולה של אירוקה

שבוע האופנה הציג בעיקר חידושים בתחום הבגדים, אך גם בתחום האביזרים. הרשת, למשל, השיקה ליין של משקפי שמש שעוצבו על ידי מעצבי אופנה ישראליים: גדעון אוברזון, דורין פרנקפורט, שי שלום, אלמביקה, טובה'לה חסין, גדי אלימלך, משכית, מעוז דהן – נובוריש דוג, ומוטי רייף. המשקפיים יוצרו בעבודת יד באיטליה, וכל מעצב נתן את הדגש שלו למשקפיים, כך שהן מזוהות עם הקו הכללי שלו ו/או הקולקציה החדשה אשר הושקה במהלך שבוע האופנה. מדובר ב-3-4 זוגות שעיצב כל מעצב, החורגים לרוב מהטרנדים המקובלים בתחום משקפי השמש ומצליחים להציג אינטרפטציה יותר מקורית לפריט הזה. באותה המידה, לא בטוח שכל אחד ימצא כאן את מה שהוא אוהב – ההצע דל במיוחד לגברים – אך עדיין מדובר בהשקה מעניינת וחשובה.

699-999 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: מוטי פישביין

שוקולד הר חרמון של דה קרינה

מפעל שוקולד השיראלי השיק מהדורה חדשה של המוצר הזה, שקיבל את ההשראה שלו, כאמור, מהר חרמון. מדובר בחרוט שוקולדי העשוי שוקולד חלב, כאשר ה"פסגה" שלו מצופה בשוקולד לבן. בתוך החרוט יש ריבלת חלב נוזלית, מה שככל הנראה אין בתוך ההר עצמו אבל בהחלט משדרג את השוקולד והופך אותו למעניין יותר, כל עוד מצליחים למנוע ממנו מלטפטף. השוקולד טוב וגם המינון של ריבת החלב מספק, אך הכל ביחד הוא מתוק מדי לטעמנו. האריזה עצמה עלולה להטעות – הגודל שלה עשוי לרמז שיש בה יותר מחמש יחידות, כפי שכתוב עליה.

33 שקלים ל-5 יחידות. להשיג במרכז המבקרים של המפעל ובנקודות מכירה.

צילום: יח"צ

PASSER של אליניטד

המוצר הזה הוא פטנט ישראלי, המיועד by le" href="#5159540"> לכל מי שרוצה לנקז בעת ניקיון הבית את המים למרפסת או לגינה, אבל לא יכול לעשות את זה בגלל המסילות החוסמות את הדרך. אז במקום לגרוף את כל המים עד לחדר האמבטיה, המוצר הזה יוצר מעין גשר מעל המסילות, המאפשר לגרוף את המים במקום. הגשר עומד טוב במקום והוא בנוי כך שהמים אכן עולים עליו כל עוד גורפים אותם עם המגב, וכך נחסך הצורך להעביר את המים לחדר האמבטיה. יתרון נוסף הוא שהאפשרות להתאים את הגובה שלו, הופכת את המוצר למתאים לבתים שונים. רק תזכרו להוציא אותו מהארון בכל פעם שאתם שוטפים את הבית.

157 שקלים. להשיג ב-http://www.passer.co.il/.

צילום: יח"צ

מוצרים של EISENBERG PARIS

המותג הצרפתי עושה עלייה לישראל, אם כי לא ממש: הוא נעצר בתחומי הדיוטי פרי, שם מוכרים מוצרי טיפוח ובישום של המותג. אנו ניסינו שני מוצרים מתוך המבחר. הראשון שבהם הוא Face refining serum, סרום המבטיח למצק את העור ולווסת את השומניות שלו. הסרום נעים למריחה והוא נספג היטב בעור, תוך שהוא מספיק בסיס של לחות. אחרי מספר שבועות של שימוש, אכן נראה שיפור קל במצב העור, והוא הפך להיות יותר מוצק. זה אמנם לא משנה את המגמה הטבעית הכללית, אך בהחלט משפר את המראה. הבושם שניסינו מיועד לגברים – EAU FRAICHE – שילוב של ברגמוט, הל, פלפלון, אניס, מנטה, ג'ינג'ר, לבנדר, נרולי ותווים עציים. התוצאה היא ניחוח שנע גברי, עמוק, אך בו זמנית גם צעיר ושובב; מהסוג שיתאים לגברים צעירים ופחות לחובבי הניחוחות הקלאסיים.

65 דולר ל-50 מ"ל סרום, 75 דולר ל-50 מ"ל בושם. להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

צילום: יח"צ חו"ל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן